Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קירור מנוע ברובר 620 TI


djpsyxsi
שימו לב! השרשור הזה בן 5895 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעיה בקירור מנוע ברובר לאחר עומס בינוני המנוע מתחיל להיתחמם רצח ראדיאטור חדש מה יכולה להיות הבעיה והאים אינטרקולר

יכול לעזור או שזה לא קשור????????

ROVER 600 TI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי הוחלפה משאבת מים לאחרונה ?

יכול להיות גם תרמוסטט או יוניט חום מנוע

 

לגבי תרמוסטט תבדוק האם הצינור יציאה מבית תרמוסטט חם במידה וכן סביר להניח שזה לא תרמוסטט

לגבי יוניט חום מנוע תראה באיזה טמפ' המאוררים נכנסים לפעולה אם בכלל

turbo forever

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע שהמערכת קירור של ה-620TI מתקשה להתמודד עם המנוע.

לכן היא חייבת להיות במצב מושלם.

 

מדוע הוחלף רדיאטור והאם החדש מקורי או מתאים בוודאות למנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם לאחר החלפת רדיאטור בוצע ניקוז אוויר ?

אם לא,זו יכולה להיות אחת הסיבות להתחממות .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן יכול להיות את הרכב קניתי שילשום בבדיקה לפני קניה במוסך אמרו לי בעומס גדול המנוע מתחמם ממש כבר התחיל להשפריץ מים מהמיכל מים מירוב החום והלחץ שנוצר שם אבל הוא ישב 2 דקות על פול גז ולא הרפה מימנו.

ככה כשה אני נוסע ברגיל ואני לוחץ דווקא די הרבה המנוע בסדר גמור החום נורמלי השאלה כשה יגיע הקיץ ואיתו החום הכבד

מה יהיה אז אים החום.

ואני רוצה להעלות לו את ההספק אבל אני מפחד רצח לעשות את זה לדעתי זה יהיה קטסטרופה כל עוד זה נוטה להתחמם. המאורר עובד הכל עובד אולי אני צריך לעשות לו ניקוי ראדיאטור או שלא יודע מה כבר אפשר לעשות בעניין הזה אולי גם להחליף את כל מערכת הקירור מנוע למשהוא יותר חדשני.

בקיצורררררררר בעיה

ROVER 600 TI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העלאת הספק ברובר 600TI רק אחרי שדרוג מערכת הקירור!! אחרת צפויות לך בעיות מפה ועד אנגליה.

 

בלי קשר, אני חושב שכדאי שתשב בסבלנות, תלמד להכיר את הרכב, תשפר את כל המסביב ורק אז אם יהיה חסר לך תשפר את העוצמה.

 

לרוב הנהגים - קורס נהיגה מתקדמת, צמיגים איכותיים, יישור קו רציני לרכב, מערכת בלמים משופרת ובולמים וקפיצים משודרגים ייתנו הרבה יותר מתוספת כ"ס. סה"כ לא מדובר ברכב אנמי, בכל זאת 200 כ"ס וטורבו על גיר ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהכל תקין, אין למערכת כל בעיה לקרר את המנוע, גם במאמץ רב וממושך ביום חם.

אבל, רק אם הכל תקין.

יש צינור דק שמגיע אל מיכל העיבוי.

פרק אותו ובדוק אם הוא סתום. אם הוא סתום פתח אותו, נקז אויר היטב מהמערכת ובדוק.

בקצה הצינור ישנה צינורית מתכתית השומרת על כך שהצינור לא ימעך מהבנד, ואולי גם נולדה להצר זרימה. הצינורית הזו נסתמה ב620T שהיתה לי ועשתה לי גם צרות.

בצינור העליון יש בורג ניקוז. אולי בגלל לות גבוהה ומחסור בתחליפי הצינור ללא אפשרות ניקוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5895 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...