Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני שבועיים שאלתי כאן בפורום לגבי רכישת רכב ראשון, בינתיים החלטתי ללכת על פולו. לקחתי אותה הבוקר לבדיקה בטסט ליין בירושלים - והדו"ח נראה רע. לפחות לי.

השאלה שלי היא כזו -

מה מהדו"ח נראה כמו כסת"ח? מה נראה קריטי ומחייב תיקון? עם מה אפשר לחיות?

והנה לינק לדו"ח:

owkkfyhhzdkm.jpg

 

תודה!

פורסם

לא יאמין!

איזה מכון ירוד וגרוע זה!

חבר שלי עשה שם בדיקה בשביל קניה בדיוק כמוך ובדיוק לאותו רכב רק משנת 2001.

והבדיקה יצאה כזו גרוע שעשינו פרסה והלכנו ועכשיו הוא מסתכל על זה ועל הבדיקה והכול כתוב שם מילה במילה אותו הדבר.

 

אני ממליץ לך לקחת את הרכב לבדיקה נוספת בדינמומטר שנמצאת 20 דקות משם.

פורסם

לומר לך את האמת, אין שומדבר קריטי בבדיקה... עושה רושם שרוב הדברים הם כיסוי תחת.

 

הפגיעה באוזן הינה מסוג קצה שילדה ויש לה משמעות מסחרית בלבד - להערכתי : 10 עד 15 אחוז הורדה מהמחירון.

 

נשמע כמו רכב שאפשר להחליף לו רביעיית צמיגים, לעשות לו יישור קו ולנסוע לשלום.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כיסוי תחת זו מילה טובה... הם לא שינו את הטקסט כמעט בכלל.

הכול מילה במילה פשוט מגעיל מה שעובר במכון הזה.

 

ולפי דעתי לא שווה לקחת את הרכב אם יש לו קצה שילדה.

כמו שאתה תדאג להוריד לו 10 - 15 אחוז יהיו אחרים שידאגו לעשות לך אותו דבר.

פורסם

תודה על התגובות!

בינתיים לפי מה שהבנתי, קצה השילדה הוא ירידת ערך מסחרית = ירידת ערך בלי ירידה באיכות או אמינות הרכב.

הסעיפים שנראים לי חשודים הם ככה:

1. הסעיף שמתייחס לרעש מתיבת ההילוכים, הבנתי שזה יכול לנבוע מהרבה סיבות שמקורן בראש המנוע או בתיבת ההילוכים, וזה סיפור יקר.

2. הסעיף הראשון כולו, בדגש על הבלאי הגבוה, הבעיה במערכת התזמון וסימני השמן.

האם כדאי לקחת את הרכב לבדיקה במוסך מורשה של פולקסווגן כדי שיתנו חוות דעת על הסעיפים האלה? למישהו יש נסיון עם סעיפים דומים שהוא יכול לספר מה \ כמה זה עלה?

 

ושוב תודה!

פורסם

1.סביר להניח שמדובר בכסת"ח.

2.כמה ק"מ עבר הרכב?

3.כן, מאוד מומלץ לקחת את הבדיקה למוסך לקבל הערכת מחיר תיקון הליקויים.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

2. כמעט 140,000

3. אני חושב שאני ארד מזה, בעל הרכב כנראה אוהב להבריח אנשים - התחיל לצעוק ולהתעצבן ברגע שהוא הבין שמחירון הוא מן הסתם לא יקבל על הרכב...

פורסם

ק"מ מאוד גבוהה, זאת הסיבה לבלאי המוזכר בסעיף המנוע.

אני חושב שההחלטה לרדת מהעסק נכונה.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

שחבר שלי לקח רכב מאותו דגם עם 110 אלף קילומטר יצא כמעט אותה בדיקה בדיוק.

אני חושב שאם המוכר מתעצבן וצועק אז יש לו ממה לחשוש.

פורסם

מה שיותר לא אהבתי זה "אין אחריות עד לתיקון הליקויים ובדיקה חוזרת"...

 

אז בשביל מה בנאדם עושה בדיקה ?!

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
מה שיותר לא אהבתי זה "אין אחריות עד לתיקון הליקויים ובדיקה חוזרת"...

 

אז בשביל מה בנאדם עושה בדיקה ?!

לא יודע מה איתך, אני אישית אוהב להוציא כסף סתם.

ירדתי מהעסק סופית, אני מחפש עכשיו עוד פולו, אם למישהו יש משהו להציע, אני אשמח אם תפנו אלי :)

פורסם
מה שיותר לא אהבתי זה "אין אחריות עד לתיקון הליקויים ובדיקה חוזרת"...

 

אז בשביל מה בנאדם עושה בדיקה ?!

 

הם ירשמו לך את זה בעיקר על הגיר והמנוע בשביל לכסות את התחת שלהם ולא לתת אחריות (ולא משנה מה!)

המכון הזה ספציפי פשוט עובר גבולות חדשים.

 

 

לא יודע מה איתך, אני אישית אוהב להוציא כסף סתם.

ירדתי מהעסק סופית, אני מחפש עכשיו עוד פולו, אם למישהו יש משהו להציע, אני אשמח אם תפנו אלי :)

 

יש לי פולו לסדר לך, מה התקציב שלך?

×
×
  • תוכן חדש...