Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לפי מה שהבנתי מותר לשים באקט אך ורק עם רתמות, וצריך לעשות את ההתקנה במקום מורשה.(תקנו אותי בבקשה עם אני טועה).

אז אני רוצה לשאול אם אני רוצה להחליף את הכסא לא לבאקט אבל כן לכסא ספורטיבי עם תמיכה צידית. עדיין יכול להיות מצב שהחגורה עוטפת את הכסא ולא אותי (אני משער..), אז במקרה כזה גם חייבים רתמות?

סתם לדוגמא כסא כזה:

ha750_big.jpg

פורסם

בריקליינר (כיסא ספורטיבי ניתן לכיוון,כמו זה שבתמונה מעל) ניתן להשתמש בחגורות בטיחות המקוריות של הרכב,מכיוון שיש שם מספיק מקום לחגורת הבטיחות על מנת ל"חבק" את גופו של נהג הרכב.

 

הבעייה בבאקטים היא שלרוב חגורת הבטיחות לא באה במגע ישיר מלא עם גופו של הנהג,ופה נעוצה הבעייה,שבזמן תאונה החגורה תינעל האיחור,במקום להנעל מיד עם רגע הפגיעה,ואת התוצאות האפשריות אתם יכולים לשער בעצמכם.

 

חגורת הבטיחות אמורה להיות צמודה במלואה לגופו של נהג הרכב,על מנת לבצע את פעולתה כראוי.

 

אביחי,

 

לא ראיתי את הבאקט שלך,אבל אני נוטה להאמין שיש אחת מ-2 אופציות:

 

1.הבאקט לא מתאים למידות הגוף שלך (קטן מדי בשבילך) ולכן החגורה עוטפת אותך כמו שצריך.

 

2.החגורה פשוט לא עוטפת אותך כמו שצריך,או שכן עוטפת אותך אבל לא ממוקמת כראוי.

 

 

בגדול,לבאקטים יש מימדים גדולים ביחס למושב רכב רגיל,וברוב המקרים בהם הבאקט תואם את מידות נהג הרכב לא יהיה מגע ישיר מלא (=חגורה צמודה לגוף) בין החגורה לבין נהג הרכב.

 

לכן מאוד מסוכן ופשוט אסור להשתמש בבאקט עם חגורת בטיחות רגילה.

 

אני גם שקלתי בזמנו לשים באקטים ברכב שלי,אבל בסוף ירדתי מהעניין כי הבנתי שזה לא פרקטי בשיט,זה אחלה לנהיגה ספורטיבית,ובשימוש עם ריתמות תואמות זה גם בטיחותי הרבה יותר,אבל שורה תחתונה,90% מהנסיעות שלנו ברכב לא מצריכות שימוש בבאקט.

 

אני חושב שאם כבר,הייתי משקיע יותר כסף והולך על ריקליינר איכותי,לא חסר כאלה שמספקים אחיזת גוף מעולה,והם גם לא מגבילים אותך מהבחינה שהם מתקפלים וכדומה,והם גם לרוב יותר נוחים (לכן גם יותר יקרים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הבאקט שלי נחשב מתאים לאנשים עם מבנה גוף רחב, אנשים רזים או שחיפים לא יחושו שהוא תומך כראוי.

את המסקנות שלי אני אסיק. תודה.

 

אביחי

פורסם

הוא דווקא לא שמן...

 

אביחי- זה ששוטרים לא אמרו לך כלום שעצרו אותך לא אומר שזה חוקי.

(הם פשוט היו בשוק מהפורד המוזרה למראה שנוסעת על הצד...)

פורסם

רק אני לא הבנתי מה הקשר בין יישור קו לבאקטים ?

 

או שמא ישור קו זה כבר שיפור, כי הייתי רוצה ליישר קו עם איזה טורבו לאגזוז

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

עדות חיה

 

אני נוסע עם באקטים ורתמות 4 נקודות

 

עצרו אותי לא פעם ולא פעמיים

 

ולא העירו משהו חריג מידי

 

צריך לציין שהחגורות הרגילות לא נמצאות אפילו אצלי באוטו

 

לגבי נוחות... כל אחד וההעדפות שלו.

פורסם
עדות חיה

 

אני נוסע עם באקטים ורתמות 4 נקודות

 

עצרו אותי לא פעם ולא פעמיים

 

ולא העירו משהו חריג מידי:twisted:

 

צריך לציין שהחגורות הרגילות לא נמצאות אפילו אצלי באוטו

 

לגבי נוחות... כל אחד וההעדפות שלו.

אז מה זה אומר חוץ מזה שהיה לך מזל.

שלא תחשוב אתה עובר עובר על החוק חד וחלק

כי החוק מחייב ליסוע עם החגורות המקוריות של הרכב שבהם נמצא המעצור שינעל אותך בעת הבלימה.

והנושא בדוקקקקקקקקק.

אז כחה שאם לא תפסו אותך עדיין או כן תפסו וריחמו זה לא אומר שזה חוקי.

פורסם

לי-רוי

 

קודם כל תלמד לרשום בלי שגיאות כתיב.

בדוקקקקקקק

 

וסתם שתדע.. הרתמות והבאקטים שיש לי ברכב הם בעלי תקינה של משרד הרישויי.

אז להוריד אותי מהכביש אי אפשר. בדוקקקקק.

פורסם

גם אני נוסע עם באקט זהה לפותח השרשור ונהנה מכל רגע!!

 

אגב,אצלי השחלתי את החגורה דרך החורים המקוריים של הבאקט,אז אצלי החגורה המקורית אוחזת את כל הגוף ולא את הבאקט.

 

בטיחותי בדיוק כמו כסא מקורי,אני אעלה תמונות בקרוב של העסק.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אני לא מבין בשיט לגבי כל הענין. אבל יש לי רעיון בנוגע לבעית החוקיות עם החגורה.

למה לא לשים את הריתמות ביחד עם חגורת הבטיחות המקורית של הרכב (אני מבקש בלי תגובות ציניות כמו שמקובל פה בפורום)?

 

אלון

TOYOTA - PRIUS

חסכונית וידידותית לסביבה.

×
×
  • תוכן חדש...