Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי אופל אסטרה 1.8 משנת 2003. לרכב 80000 ק"מ. לאחרונה ( כשלושה חודשים) נדלקת לאחר התנעה נורית "ההחלקה"( כמו רכב על גלים) או נורית "מפתח פתוח" ( גש למוסך) והרכב מתנהג כאילו בחרום ולא מאפשר מעבר הגיר האוטמטי מעבר להילוך ראשון. כיבוי הרכב והדלקתו מחדש פותרים בדרך כלל את הבעיה.יש לציין כי הייתי בעבר במוסך כשהרכב היה עוד בתקופת האחריות ואז כאילו להכעיס התופעה נעלמה. הייתי במוסך שוב, החליפו מחשב רכב והבעיה לא נפתרה. הייתי אצל מומחה לחשמל אופל וגם הוא לא פתר את הבעיה.מה דעתכם?

פורסם

נשמע כמו בעיית חשמל, ממליץ לקרוא הודעת ההנהלה: חובה לקרוא ולאשר לפני פרסום נושא חדש!

 

תקלות כאלה לעיתים עלולות להגרם בגלל קצר כלשהו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ברגע שנדלקת נורית כלשהי-מחשב רכב זיהה תקלה ולאחר שיחברו את הרכב לסורק תקלות במוסך מומחה לאופל /מכון לגירים אוטומטיים ידעו בדיוק מה הבעיה.

לפי תיאורך,הגיר נכנס למצב חרום ולא מאפשר נסיעה רגילה ולכן לא הייתי מבזבז זמן וממשיך לנסוע כך כי אתה פשוט עלול לגרום לגיר נזק כבד.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
ברשותי אופל אסטרה 1.8 משנת 2003. לרכב 80000 ק"מ. לאחרונה ( כשלושה חודשים) נדלקת לאחר התנעה נורית "ההחלקה"( כמו רכב על גלים) או נורית "מפתח פתוח" ( גש למוסך) והרכב מתנהג כאילו בחרום ולא מאפשר מעבר הגיר האוטמטי מעבר להילוך ראשון. כיבוי הרכב והדלקתו מחדש פותרים בדרך כלל את הבעיה.יש לציין כי הייתי בעבר במוסך כשהרכב היה עוד בתקופת האחריות ואז כאילו להכעיס התופעה נעלמה. הייתי במוסך שוב, החליפו מחשב רכב והבעיה לא נפתרה. הייתי אצל מומחה לחשמל אופל וגם הוא לא פתר את הבעיה.מה דעתכם?

תקלה אופיינית לחיישן מהירות גלגל שמזייף,ברכב הזה יש צורך להחליף את כל הנבה ועלות החלק גבוהה.

תחזור למוסך שלא מצא לך את הבעיה בתקופת האחריות משום שהתקלה נרשמה במחשב ה ABS והם היו יכולים לעלות עליה בחיבור לסורק תקלות גם כאשר היא אינה מופיעה ברכב.

פורסם
תקלה אופיינית לחיישן מהירות גלגל שמזייף,ברכב הזה יש צורך להחליף את כל הנבה ועלות החלק גבוהה.

תחזור למוסך שלא מצא לך את הבעיה בתקופת האחריות משום שהתקלה נרשמה במחשב ה ABS והם היו יכולים לעלות עליה בחיבור לסורק תקלות גם כאשר היא אינה מופיעה ברכב.

 

 

לא הבנתי מה הכוונה - יש להחליף את כל הנבה

 

תודה

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי בעיה ואני צריך עזרה דחוף!!!

יש לי אופל אסטרה 2001 עברה 115 אלף.. בזמן האחרון נדלקות לי נורות שמראות על תקלה והרכב לפעמים נכבה בזמן נסיעה

בין 30 ל80 קמ"ש הלכתי למוסך מורשה והם החליפו לי חיישן egrוניקו לי בית מצערת. אחרי שיצאתי מהמוסך ומסעתי כמה קילומטרים נידלקה שוב הנורה אבל הרכב כבר לא נכבה חזרתי למוסך עשו לרכב בדיקות ואמרו שקניראה יש בעיה במחשב

הם לא אמרו את זה בוודאות אבל הם חושבים כך.. מה אני צריך לעשות ??? אילך לכבות את הנורה?

וגם הנורה של כריות האוויר נידלקת כל הזמן קיצור אני כבר לא יודע מה לעשות........

פורסם

גלעד, לרשום "עזרה דחוף!!!!" זה מיותר, כמו כן, כל הנקודות האלה: ....... מיותרות.

 

אנו מבינים את מצוקתך (היחסית, ושאלה יהיו בעיותך, ואלה בלבד).

 

נוריות אלה מצביעות על תקלה, שרק איש מקצוע יכול לאבחן ולפתור, גם אז, צריכים את המקצוענים שבהם, גם אז, לפעמים הם מתקשים, וזה בלשון המעטה.

 

לא נותר לי, אלא לרשום, עליך לגשת לאיש מומחה באבחון בתחום, בסוג הרכב שלך.

 

אתה לא יכול לכבות שום נורה, חוץ מאשר להוציא אותה או לנתק אותה, ואז, הבעיה ממילא קיימת, והרכב לא מבצע את שביכולתו, ו/או את שתוכנן לבצע.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...