ש לי בעיה ואני צריך עזרה דחוף!!!
יש לי אופל אסטרה 2001 עברה 115 אלף.. בזמן האחרון נדלקות לי נורות שמראות על תקלה והרכב לפעמים נכבה בזמן נסיעה
בין 30 ל80 קמ"ש הלכתי למוסך מורשה והם החליפו לי חיישן egrוניקו לי בית מצערת. אחרי שיצאתי מהמוסך ונסעתי כמה קילומטרים נידלקה שוב הנורה אבל הרכב כבר לא נכבה חזרתי למוסך עשו לרכב בדיקות ואמרו שקניראה יש בעיה במחשב
הם לא אמרו את זה בוודאות אבל הם חושבים כך.. מה אני צריך לעשות ??? אילך לכבות את הנורה?
וגם הנורה של כריות האוויר נידלקת כל הזמן קיצור אני כבר לא יודע מה לעשות........