Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוויצר, רוצה לראות מה זה טיפול בפז'ו או סיטרואן?

 

(סתם, בעצם מי כמוך יודע... :wink: )

 

בכל מקרה, במהרה בימינו (כן בטח, על היאריס שלנו יש קצת יותר מ-20000 והיא שנתיים וחצי על הכביש)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בכל מקרה, במהרה בימינו (כן בטח, על היאריס שלנו יש קצת יותר מ-20000 והיא שנתיים וחצי על הכביש)

 

הטיפול הוא כל 15 אלף או שנה, אתה לא אומר פה בעצם שאחרי שנתיים וחצי היאריס שלכם עברה רק טיפול אחד, נכון? :shock:

פורסם
בכל מקרה, במהרה בימינו (כן בטח, על היאריס שלנו יש קצת יותר מ-20000 והיא שנתיים וחצי על הכביש)

 

הטיפול הוא כל 15 אלף או שנה, אתה לא אומר פה בעצם שאחרי שנתיים וחצי היאריס שלכם עברה רק טיפול אחד, נכון? :shock:

 

נראה לי שזה בדיוק מה שהוא אומר, החאפר... :roll:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שני חאפרי על שכמותכם.

 

התאמצתי במיוחד בשבילכם.

 

הכוונה הייתה כמובן ל-30000. אצל רועי זה בא אחרי שנתיים, אצלנו אחרי שלוש :?

 

שימו לב לעלויות השונות של המרכיבים. אצלנו נאמר לאמא שלי שהטיפול יעלה 600 ש"ח והפלא ופלא, זה בדיוק הסכום... :p

 

הטיפול הראשון עלה 366 דרך אגב, ומחיר השמן לליטר היה זול בשני שקלים... גם האטם פקק ריקון עבר תהליך של אינפלציה והתייקר בעשרים אגורות :wink:

אותו דבר מסנן השמן :p

 

אפשר ממש להפוך את זה לשרשור קבלות על טיפולים שוטפים מהמוסך, כך תהיה השוואה מהימנה של מחירים.

 

רוני

 

download.php?id=8738

yaris.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דבר אחד אני לא מבין

(גם אנחנו בעלי טויוטות)

 

איך יכול להיות שכל המוסכים של היבואן מעולים???? :shock:

גם על המוסך בנתניה שמטפלים בו בקורולה של אמא שלי אין תלונות...

 

מעניין אגב לפי מה הם מחשבים את עלות השמן , נוזל הבלמים והכל, כי הם ממלאים ברוב הפעמים מתוך צובר גדול , ולא דווקא מתוך מיכל אורגינלי...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
דבר אחד אני לא מבין

(גם אנחנו בעלי טויוטות)

 

איך יכול להיות שכל המוסכים של היבואן מעולים???? :shock:

גם על המוסך בנתניה שמטפלים בו בקורולה של אמא שלי אין תלונות...

 

אני מכיר מקרה שמוסך מורשה לא עשה טיימינג בקורולה שטופלה אצלו כמו שעון לפי דרישת היצרן. הוא פשוט שכח מזה. בנוסף אני לא יודע אם זה סימן למוסך מעולה כל כך סה"כ מדובר בטיפול די בסיסי ולא במציאת תקלה \ תיקון כל שהוא.

זה שהטיפול לקח שעה זה יפה. אבל לרשום מיד שהוא מעולה... כרגע התרשמות יפה לדעתי המבחן הוא יותר עם רכבים ישנים יותר עם בעיות וכו'.

גיא.

פורסם
דבר אחד אני לא מבין

(גם אנחנו בעלי טויוטות)

 

איך יכול להיות שכל המוסכים של היבואן מעולים???? :shock:

גם על המוסך בנתניה שמטפלים בו בקורולה של אמא שלי אין תלונות...

 

אני מכיר מקרה שמוסך מורשה לא עשה טיימינג בקורולה שטופלה אצלו כמו שעון לפי דרישת היצרן. הוא פשוט שכח מזה. בנוסף אני לא יודע אם זה סימן למוסך מעולה כל כך סה"כ מדובר בטיפול די בסיסי ולא במציאת תקלה \ תיקון כל שהוא.

זה שהטיפול לקח שעה זה יפה. אבל לרשום מיד שהוא מעולה... כרגע התרשמות יפה לדעתי המבחן הוא יותר עם רכבים ישנים יותר עם בעיות וכו'.

גיא.

 

השאלה אם באמת המוסך אשם, כי אני מכיר מקרוב מקרים של אנשים שהתעצלו ללכת למוסך בשביל טיימינג , למרות המלצות והתראות המוסך, ואז אכלו אותה....

הרי פשוט מאוד להפיל את זה על המוסך אחר כך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מדובר היה בזקן פדנט שהכניס את הרכב בדיוק בזמן כמו שעון למוסך. הוא לא היה מפספס יום, הכל היה חתום בספר רכב, שהוא שמע את זה הוא :evil::evil::evil: . צעק שם שהוא תמיד אומר להם לעשות כ-ל מה שצריך. הם אפילו הודו בטעות שלהם...

פורסם

תכננתי לשים פה גם הסטורית טיפולים שלי בסקסו, אבל מרוב עומס הסורק קרס ולאחר שסידרתי את זה וניסיתי להעלות לשרת הפורום, גם הוא קרס. עמכם הסליחה.

 

:wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בקשר לטיפול במוסך מורשה טויוטה,דבר נחמד שהם התחילו לעשות רק לאחרונה הוא שטיפת מנוע,שאמא שלי חזרה מטיפול לפני שבוע המנוע היה מבריק ,אחלה !

 

וכן, ה106 עברה היום טיפול 10,000 ובמוסך(מורשה) עשו לה גם שטיפת מנוע :p

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

למה מחליפים את פקק הריקון?

זאת מסורת של נזילות או שבירות הפקק או שהוא סתם חד פעמי?!

 

ומה זה "מסיר פיח ומנקה תא שריפה"? K44? מעניין...

פורסם

הידעתם? ביאריס אין רצועת תזמון, אלא שרשרת :idea:

 

איך אני יודע זאת, אתם שואלים... ובכן, היום חזר אליי איש המחלקה הטכנית של טויוטה בתגובה למשוב לקוחות, שמילאתי לאחר קבלת הרכב. הבנאדם ענה באריכות ובאורך רוח לשאלותי הרבות.

שוב, מגיע כל הכבוד על השירות ל"יוניון מוטורס" :mm_yeah:

×
×
  • תוכן חדש...