Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלוף אתה אבירן!

אבל חשבתי על זה לפניך :-P (לא ראית במפגש?)

עכשיו יש פורט של סאב. זה פלסטיק שחור והוא מכוער. עושה את העבודה אבל מכוער. לפני זה הורדתי את כל פנס הערפל ונסעתי ככה תקופה. מכוער לגמרי.

 

אני מחפש משהו טיפה יותר רציני. עדיף שיהיה ממתכת מבריקה כלשהי.

פורסם

אם אתה לא מוצא את מבוקשך,גש לפחחיה או מפעל עיבוד שבבי(עדיף פחחיה יותר זול) ותבקש מהם לעשות לך אחד כזה.

אלומניום חומר מועדף(גם זול יחסית,קל,מבריק).

 

בן.

Got To love It

פורסם
לאן האוויר נכנס ?

 

במקרה שלי זה מתחבר לצינור של הפילטר אוויר.

יש מקרים שזה מיועד לקירור הבלמים, כמו שיאשה ציין כבר.

פורסם
במקרה שלי זה מתחבר לצינור של הפילטר אוויר.

יש מקרים שזה מיועד לקירור הבלמים, כמו שיאשה ציין כבר.

 

אתה יכול לפרט קצת? מ"ז מתחבר לצינור של הפילטר אוויר? ועל איזה סוג פילטר מדובר? פתוח? או מקורי?

פורסם

ובאמת מה קורה בשעת גשם כבד? המים לא מגיעים במהירות לפילטר האויר ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

אכן אני מסתכן בכניסה של מים למנוע וסיכוי לנעילתו.

בשביל זה המציאו את ה-Air Bypass Valve, שמונע מעבר של מים לפילטר. (ד"א, אם מישהו יודע היכן ניתן למצוא זאת בארץ, אני אודה לו).

 

הפילטר הוא פילטר של SIMOTA ייעודי לקליאו ספורט. כדי לא להרוס את התכנון המקורי, הפילטר אטום ומחובר לו צינור ארוך שמכוון בדר"כ לפתחי אוורור מתחת לפנס. לאחר מספר ניסיונות ומיקומים שונים שכללו את החרכים מתחת לפנס, את בטנת הגלגל ואת החור של הפנס ערפל - הוחלט על האחרון. השיפור מורגש בנשימה של המנוע (כאשר הפנס לא מסתיר אותו, אחרת הוא מאבד את האפקט).

 

למה זה טוב?

במהירויות גבוהות נדחס אוויר אל הפתח, כלומר נשאבת כמות גדולה יותר (בתקווה) של אוויר, ובעקרון המחשב אמור לתקן זאת ולהוסיף עוד דלק. אני אומר בעקרון, כי איני יודע אם זה באמת כך (ולאחר דיון ארוך בקליאוספורט.נט לא הגיעו לתשובה החלטית).

זכור לי שהועלה לפני מספר שנים סרטון ובו מפוח עלים שחובר לפילטר ומדדו זאת בדיינו(כך שזה משמש כמו טורבו פרימטיבי). התוצאות הראו עליה גדולה בכמות הכ"ס. כמובן שאני לא מצפה לכל כך הרבה (אחרי הכל אני לא מחבר לשם מפוח), אבל יתכן ויהיה שיפור.

 

בכל מקרה - הכל תיאורטי. הסיבה העיקרית היא שיפור המראה. אם יהיה שיפור בכח - מה טוב. אך זה לא העיקר. אם הייתי רוצה להרגיש הבדל בכח, הייתי עושה שינויים רציניים יותר.

פורסם
אם אתה לא מוצא את מבוקשך,גש לפחחיה או מפעל עיבוד שבבי(עדיף פחחיה יותר זול) ותבקש מהם לעשות לך אחד כזה.

אלומניום חומר מועדף(גם זול יחסית,קל,מבריק).

 

בן.

 

בן , גם אצל חרט פשוט.

כל אחד עם LATHE וידע בספינינג.

אבל יותר יעיל פשוט למצוא דבר כזה מוכן , חפש מוצר מדף , אפילו חלק ממוצר כזה ותפרק רק את מבוקשך.

פורסם
אכן אני מסתכן בכניסה של מים למנוע וסיכוי לנעילתו.

בשביל זה המציאו את ה-Air Bypass Valve, שמונע מעבר של מים לפילטר. (ד"א, אם מישהו יודע היכן ניתן למצוא זאת בארץ, אני אודה לו).

 

הפילטר הוא פילטר של SIMOTA ייעודי לקליאו ספורט. כדי לא להרוס את התכנון המקורי, הפילטר אטום ומחובר לו צינור ארוך שמכוון בדר"כ לפתחי אוורור מתחת לפנס. לאחר מספר ניסיונות ומיקומים שונים שכללו את החרכים מתחת לפנס, את בטנת הגלגל ואת החור של הפנס ערפל - הוחלט על האחרון. השיפור מורגש בנשימה של המנוע (כאשר הפנס לא מסתיר אותו, אחרת הוא מאבד את האפקט).

 

למה זה טוב?

במהירויות גבוהות נדחס אוויר אל הפתח, כלומר נשאבת כמות גדולה יותר (בתקווה) של אוויר, ובעקרון המחשב אמור לתקן זאת ולהוסיף עוד דלק. אני אומר בעקרון, כי איני יודע אם זה באמת כך (ולאחר דיון ארוך בקליאוספורט.נט לא הגיעו לתשובה החלטית).

זכור לי שהועלה לפני מספר שנים סרטון ובו מפוח עלים שחובר לפילטר ומדדו זאת בדיינו(כך שזה משמש כמו טורבו פרימטיבי). התוצאות הראו עליה גדולה בכמות הכ"ס. כמובן שאני לא מצפה לכל כך הרבה (אחרי הכל אני לא מחבר לשם מפוח), אבל יתכן ויהיה שיפור.

 

בכל מקרה - הכל תיאורטי. הסיבה העיקרית היא שיפור המראה. אם יהיה שיפור בכח - מה טוב. אך זה לא העיקר. אם הייתי רוצה להרגיש הבדל בכח, הייתי עושה שינויים רציניים יותר.

 

שום דבר לא תיאורטי,

 

זה נבדק בפורום הזה, חבל שאתה לא משתמש במידע זמין.

 

לגבי מים, אם לא תכנס לשלוליות - אתה תהיה בסדר.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אכן אני מסתכן בכניסה של מים למנוע וסיכוי לנעילתו.

בשביל זה המציאו את ה-Air Bypass Valve, שמונע מעבר של מים לפילטר. (ד"א, אם מישהו יודע היכן ניתן למצוא זאת בארץ, אני אודה לו).

 

הפילטר הוא פילטר של SIMOTA ייעודי לקליאו ספורט. כדי לא להרוס את התכנון המקורי, הפילטר אטום ומחובר לו צינור ארוך quote]

 

אפשר אולי תמונה? ומה קרה עם הניסיון עם בטנת הגלגל? יצא ממנו משהו?


×
×
  • תוכן חדש...