Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בכל מקרה - הכל תיאורטי. הסיבה העיקרית היא שיפור המראה. אם יהיה שיפור בכח - מה טוב. אך זה לא העיקר. אם הייתי רוצה להרגיש הבדל בכח, הייתי עושה שינויים רציניים יותר.

 

עזוב תיאוריות.

 

ישנו מוצר שנקרא SCAN GAUGE 2, יפתור לך הכל.

 

השילוב של מדידת טמפ' אויר ביניקה, עם כמות אויר שנכנסת לשנייה, תיתן לך תשובה מבוססת.

 

אם אתה לא רוצה לקנות אחד כזה, תקנה רק את הכבל (עולה 20$), ומתישהו אני אחבר את המחשב שלי לרכב שלך.

 

את הכבל שלי אני לא מוציא, פשוט בגלל שהוא כבר "מותקן עמוק" בנבכי הרכב.

 

ופתרת את הבעייה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

יש לי המלצה על חלק בדיוק בשבילך - סביב כל הספרינקלרים שמותקנים בתקרות אוקוסטיות יש טבעת נירוסתה כזו שהיא רק חלק הנראה - בפנים יש גם צינור די רחב אך קצר.

 

לך למי שמתעסק בציוד כיבוי אש ואתה מסודר.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
יש לי המלצה על חלק בדיוק בשבילך - סביב כל הספרינקלרים שמותקנים בתקרות אוקוסטיות יש טבעת נירוסתה כזו שהיא רק חלק הנראה - בפנים יש גם צינור די רחב אך קצר.

 

לך למי שמתעסק בציוד כיבוי אש ואתה מסודר.

 

אני בזמנו חשבתי לעשות שימוש בכזה חלק - אבל הוא היה בעל קוטר קטן מידי.

 

אגב, אני חושב שפה זה קטע קלאסי של לקחת מוצר שכבר יש לך - פורט של סאבוופר, ולצבוע בעזרת ספריי ניקל וכמה שכבות לק - וסגרת ענין.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אם הפילטר יושב כמ עשרות סנטימטרים מעל פתח היניקה אין מצב שגם בגשם כבד יגיע מיים ליניקה

 

צריך ממש משאבה רצינית יותר מיניקה של רכב אטמוספרי כדי העלות מיים בכזה צינור

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אם הפילטר יושב כמ עשרות סנטימטרים מעל פתח היניקה אין מצב שגם בגשם כבד יגיע מיים ליניקה

 

צריך ממש משאבה רצינית יותר מיניקה של רכב אטמוספרי כדי העלות מיים בכזה צינור

 

כן אבל המים האלה יתחילו להצטבר שם עם הזמן , לאט לאט הם יתפסו למעלה אלה עם כן יהיה להם איזה ניקוז.

מה יהיה שהוא ירצה לשטוף את הרכב? הוא יצטרך לסגור את זה איכשהו או שפשוט יכנסו לו לשם מים .

פורסם
זיו,מה קוטר הצינור המבוקש? במקרה והוא אינו גדול יכול להיות שתהיה לי דרך לעזור לך.

 

 

בן.

 

איני צריך צינור.

אני צריך את הסופית שלו כמו בתמונה הראשונה.

הקוטר החיצוני של החצוצרה הוא 9-10 ס"מ.

תמונה נוספת:

caftrumpet.jpg?

הצינור שמתחבר בחלק האחורי של החצוצרה הגיעה ביחד עם הפילטר. אני זקוק רק לחצוצרה.

 

קונדסון, אני אשמח לבצע את הבדיקה ברגע שאשיג את החצוצרה וכבל.

פורסם
כן אבל המים האלה יתחילו להצטבר שם עם הזמן , לאט לאט הם יתפסו למעלה אלה עם כן יהיה להם איזה ניקוז.

מה יהיה שהוא ירצה לשטוף את הרכב? הוא יצטרך לסגור את זה איכשהו או שפשוט יכנסו לו לשם מים .

 

תנסה להעלת מיים בצינור חצי מטר מעוקל שעולה למעלה בקוטר 2 וחצי אינטש

 

המיים יורדים בחזרה.

 

וששוטפים עם צינור אז לא ממש לכון לחור כמו חוראני

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כשאני חושב על זה, תעדכן אותי לגבי החצוצרה, אולי אני ארכוש גם.

 

כרגע פשוט הוספתי "מאריך" ליניקת אויר קר ישירות מהכנף, יצירת פתח קדמי תכניס לשם יותר אויר על אותו התקן.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
ישנן כמה אופציות .

 

פילטר אוויר או אולי לקירור הברקסים .

סליחה על השאלה הדבילית אולי , אבל אתה צריך שהבלמים יהיו חמים כדי לבלום טוב , לא כך ? אז בשביל מה לקרר אותם ?

בברכה יהודה

פורסם

ישנה טמפ' אידיאלית לבלימה .

 

ברגע שחצית אותה , אז עוצמת הבלימה תדעך . ולצערנו , העוצמה דועכת מאוד . זו ד"א , אחת הבעיות הגדולות יותר בנהיגה ספורטיבית . לשם כך אתה צריך שהבלמים יתקררו וצינורות כאלה רק עוזרים לעניין ההתקררות .

 

אל דאגה , זה לא יקרר אותם לרמה של "קר מדי" .

 

ד"א , אם תתעמק בתמונות של מכוניות פורמולה 1 , תוכל לראות שעל הכנף הקידמית הגדולה , ישנו מעין כנפון שמסיט רוח ישירות לבלמים .

 

מקווה שלא סיבכתי בהסבר .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
יש לי המלצה על חלק בדיוק בשבילך - סביב כל הספרינקלרים שמותקנים בתקרות אוקוסטיות יש טבעת נירוסתה כזו שהיא רק חלק הנראה - בפנים יש גם צינור די רחב אך קצר.

 

לך למי שמתעסק בציוד כיבוי אש ואתה מסודר.

 

מר בחור שחיפש את החלק - יש לי את הטבעת הזו של ספרינקלרים בשבילך.

קוטר פנימי 45 מ"מ.

אם אתה מעוניין - צור איתי קשר בפרטי.

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
מר בחור שחיפש את החלק - יש לי את הטבעת הזו של ספרינקלרים בשבילך.

 

גנאדי

 

מר בחור II, יש מצב שנצפית יחד עם מיאטה לבנה, בתחנת דלק בערד, בשבת אחה"צ?

[עת שבתי מנופש חמים לא יכלתי להתעלם מכמות נטולות הגג שכיסו את הכביש, מערד ועד כביש 40...]

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ


×
×
  • תוכן חדש...