Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

 

אתמול עברתי תאונה עם האוטו (קורולה 98) - עמדתי בצומת ונכנסו בי מאחורה

הבן אדם שנכנס הודה שהוא אשם וכמו כן היום בבוקר התקשרו אלי מהחברת ביטוח שלו ואמרו שהוא מודה שהוא אשם והיא מעבירה את ההודעה לחברה שלי משו כזה...

דיברתי עם החברת ביטוח שלי והם הפנו אותי למוסך אחד שאני מכיר אותו גם ככה - עכשיו השאלה: מחר אני הולך למוסך ומה קורה הלאה? איך הכל הולך מה מו מי? בחיים לא הייתי מעורב בתאונה ולא מכיר הרבה כאלה שכן

 

ועוד שאלה מאז התאונה אחד הרמקולים האחוריים שלי 6X9 ל עובד כמו שצריך, את זה אני גם צריך להגיד במוסך?

 

תודה

ארתור

פורסם

כשתבוא לקחת את האוטו,אחרי שיתקנו לך אותו,תביא איתך

שני צ'קים. אחד לשמאי ואחד למוסך,צ'קים בדרך כלל דחויים

לחודשיים.תוך משהו כמו 45 יום אתה אמור לקבל את הכסף(צ'ק מזומן)

מחברת ביטוח של האדם שפגע בך.

אז יש לך שתי אופציות:

1.להפקיד את הצ'ק לבנק.

2.לתת את הצ'ק למוסך,והוא יחזיר לך את הצ'קים שנתתה קודם.

 

נ.ב.:לדעתי עם רמקול לא יעשו כלום...

טויוטה קורולה GLI 08 , ידנית.

פורסם

עצה בנוגע לחברות הביטוח , עד שלא קיבלתה את הכסף תתחשוב כאילו אף אחד לא הבטיח לך כלום. כי היום הוא מודה ומחר הם ימציאו לך משהו כביכול אתה אשם הם לא פראיירים ותמיד מחפשים את המחט בערימת שחת.

תן צ'ק דחוי לכמה שיותר זמן כי כמו שאמרתי אי אפשר לדעת מתי תקבל את הכסף.

נשמע מאוד מוזר שהם כאלה נחמדים.

×
×
  • תוכן חדש...