Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אתר רכב חדש עלה לאוויר -iturbo


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עד שהוא לא לומד לכתוב בלי שגיאות כתיב אני לא נכנסת לאתר שלו.

 

ההפסד כולו שלך! אם לא תכנסי, לא תדעי...

טוב נו אל תיכנסי. אני אתן לך תקציר נטול שגיאות כתיב: בראשית ברא קארל פרידריך בנץ את הרכב. בלה בלה בלה בלה...

נעבור לנק' הישראלית- פיאט קופה עוד לא נחתה בארץ.

 

בעולם מוצגת לראשונה ה- בלה בלה בלה...

חזרה לנק' הישראלית- הפיאט קופה עוד לא נחתה.

 

1993- פיאט משחררת לעולם את היצירה המוטורית המדהימה הלא היא הפיאט קופה האדירה. העולם עוצר את נשימתו! קצת פירוט על המנועים: בלה בלה בלה בלה טורבו בלה בלה 4 צילנדרים בלה בלה 5 צילינדרים בלה בלה בלה.

הנק' הישראלית- הקופה בוששת להגיע למרות שהמוני חולי הגה צובעים על דלתות היבואן ומאיימים לחתוך ורידים אם זו לא תגיע במהרה.

 

1996- לאחר שעשרות אם לא מאות וורידים נחתכו, נחתה בישראל הקופה המרשימה. נערות צעירות וחובבי בנזין תולשים את שיערם כאחד למראה הבייבי פרארי ברחובות הערים. פול מקרטני מקנא בג'ון לנון מכיוון שזה האחרון נח בקברו מס' שנים בידיעה שתופעת ה"ביטלמאניה" שלטה בעולם במשך שנים. חבל שפול יצטרך לבשר לו כשהם ייפגשו בעולם הבא כי אף אחד אינו זוכר את ה"ביטלמאניה", העולם כולו אחוז "קופהמניה".

 

1997- איטליה- הלירטה מוחלפת בקופטה כמטבע הרשמי.

1997, יום אחד אח"כ- הקופטה הינו המטבע הרשמי של האיחוד האירופי.

 

1999- שמועות על הבאג 2k הקטלני יוצאות מטורינו על מנת להסיט את תשומת לב הציבור מכך שהקופה יורדת מפס הייצור לקראת המילניום הבא. התרגיל עובד לאיטלקים.

 

הנק' הישראלית- הונהג "יום ללא גדישה", פעם בשנה למשך יממה שלמה, בעלי מכוניות גודשות נתבקשו להוריד את הגדישה לחצי הבאר על מנת להזדהות עם הליכתה טרם עת של "מלכת הגודשות"

 

2007- ישראל- פיאט קופה מתעוררת מהתרדמת משל היתה מגהטרון מהרובוטריקים (הסרט) רק בכדי להכות שוק על גבי ירך שתי חוצפניות אשר קוראות עליה תיגר. אחת מהן אפילו לא גודשת! האם הבווארים השתגעו?

 

2008- שמועות על כך שהאיטלקים מתכננים ממשיכת דרך אשר תישא בגאון את השם "קופה" מתישהו בסביבות 2015. יש סיבה לחיות.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כתבות הערצה ילדותיות ולא מקצועיות .העורך מנסה לדחוף מילים ללא הקשר ,מה שמטריף את הקורא.

אתר בסיגנון זה לא הייתי מכנה כמגזין רכב,אלא "הנה בניתי אתר בפאוור פוינט באחד מהשיעורים שלי בכיתה ו'".

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

אני ממליץ בחום על האתר.

משעשע ברמות!

איפה עוד תמצאו משפטים אלמותיים כמו: "חיזיון הזוי, אך עובדתי בעולם האמיתי."

מקבץ האודישנים ההזויים של כוכב נולד - Out

הבלוג של פייביש - In

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

טעויות הכתיב איומות, ממש מתקפה בלתי פוסקת של עילגות.

מה שכן, שיבושי הביטויים יצירתיים באופן מעורר השתאות.

 

"מזה שנים, דגלו סובארו לייצר,וכך גם יפאנאוטו,לייבא..." :shock:

 

"מחשב הדרך יגלה כי הנתון מסוגל להגיע לכדי 7 ק"מ/ליטר." :shock:3X

(לקרוא שוב, בעיון. זה משפט מרתק)

 

"את המפרט מסיים גג שמש נפתח" :? ומי התחיל? מחזיק הכוסות?

 

"דבר המעביר תחושה של סנכרון המתבצע מבלי לגרוע משלוות הנוסעים... :shock:

תחושה של סנכרון? איזה חומר הוא שתה?

"בכדי לנהוג בפורסטר טורבו, מומלצת בגרות מוטורית מסיימת, המתובלת באיפוק" :shock::shock::shock:

די, אני לא יכול יותר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

:wink::wink:

טעויות הכתיב איומות, ממש מתקפה בלתי פוסקת של עילגות.

מה שכן, שיבושי הביטויים יצירתיים באופן מעורר השתאות.

 

"מזה שנים, דגלו סובארו לייצר,וכך גם יפאנאוטו,לייבא..." :shock:

 

"מחשב הדרך יגלה כי הנתון מסוגל להגיע לכדי 7 ק"מ/ליטר." :shock:3X

(לקרוא שוב, בעיון. זה משפט מרתק)

 

"את המפרט מסיים גג שמש נפתח" :? ומי התחיל? מחזיק הכוסות?

 

"דבר המעביר תחושה של סנכרון המתבצע מבלי לגרוע משלוות הנוסעים... :shock:

תחושה של סנכרון? איזה חומר הוא שתה?

 

"בכדי לנהוג בפורסטר טורבו, מומלצת בגרות מוטורית מסיימת, המתובלת באיפוק" :shock::shock::shock:

די, אני לא יכול יותר.

 

תתבייש לך! איך אתה מעז לצוטט אותו? אינך מודע לכך שכל "כתבה" של אילן "the stig" פייבש מסתיימת בשילוש הקדוש: "כל הזכויות שמורות"? :sleeping:

נק' נוספת- אשכרה ישבת וקראת את הכתבה על הפורסטר? מה קרה, בספריה העירונית הקרובה למקום מגוריך נלקח העותק האחרון של "אהבה בימי כולרה" ונותרת עד כדי כך משועמם? :wink:

פורסם

לא חכם פיי-ביש , נראה שאם הוא לא היה משתמש בכובע "כתב הרכב" חלק מהאנשים כאן

לא היו מבקרים אותו/פחות מחפשים אותו (ע"ע מוטורי).

 

כמובן שדימיון מפותח במיוחד ("מבחן" הM/איבו/קופה ושות') דיי גורם לך להבין חלק מהאנטי-פייביש שנדבק אליו בכל מקום (איך אומר SRONIS) "הוגה יתר על המידה..."

פורסם

לדעתי , על מנת להקל את תחזוקת האתר, יש לייצר TEMPLATE מבחן דרכים אוטומטי :

 

"פיאט קופה " VS " _______"

 

מבחן דרכים שתמיד בסופו הפיאט קופה תנצח.

 

אני שמח שהכתיבה מרוכזת לאתר אחד, אליו אפשר לא להיכנס , במקום לפגוש את הכתבות במפתיע במגוון אתרים שונים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

טוב,

אני חושב שהתרד הזה גלש לשיח מיותר - חברה לאילן יש אתר משלו והוא יכול לרשום מה שהוא רוצה.

 

אני בטוח שכל אחד מכם כבר היה שם וקרא, וראה שלא כתב שם רק על הפיאט...

בקשר לשגיאות הכתיב, כבר הערתי לו על כמה מהן.

 

* גליוי נאות - גם אני נהג "מבחן", וגם אני כותב מבחנים וסקירות בעיתון מסודר שיוצא לאור אחד לחודש.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

מבלי קשר לטיב האתר ולרמת העיניין שהוא מעלה (עובדה שהרבה יודעים לצוטט את מלוא התוכן).

אני חייב להודות שאותי די משמח לדעת שעדיין אנשים יכולים להגשים חלומות שלהם (לגבי איכות וטיב הביצוע, זו כבר דעה אישית), די נחמד לדעת שבסופו של דבר, אם תתמיד ולא תוותר אתה יכול להגשים את החלומות שלך.

 

המרצה שלי למדיניות עסקית תמיד אמר-דלת נסגרת חלון נפתח, אני ממש לא מכיר את אילן והוא לא אותי, אבל מרשמים באינטרנט אני למד שזה תמיד היה חלומו והוא ניסה בעבר לפעול בכיוון הזה ללא הצלחה (הכוונה לעיתונאות הכתובה והלא כתובה).

אני רק מאחל לו בהצלחה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

אתם אנשים רעים

 

ביום כיפור מצפה לכם מלאכה קשה

 

שאילן יסלח לכם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה לאל שיש את פייביש.

 

למכירה פיאט קופה 96 יד 12, קצה שלדה מאחורה, כיסאות בד (העור חם בקיץ עזבו אותכם ..), והגה של דודי (לא היה כסף למומו) - אבל מה ? לוקחת איוו !

 

מחירון 40,000 אני דורש 180,000 (איוו עולה 230 ואני לוקח אותה מעבר ל 250 קמ"ש !")

פורסם
טוב,

אני חושב שהתרד הזה גלש לשיח מיותר - חברה לאילן יש אתר משלו והוא יכול לרשום מה שהוא רוצה.

 

כל אחד יכול היום לרשום מה שהוא רוצה.

קוראים לזה בלוג.

 

אני חושב שהשיח הזה לא מיותר - הוא חשוב.

 

שאף אחד לא יחשוב בטעות שזה אתר רכב.

זה לא, אלו הם הגיגיו של חובבן.

בדיוק כמו כל סקירה שכל אחד יכול לכתוב כאן בפורום (כולל אני).

 

* גילוי נאות, אני חושב שיש מבחני דרכים מהארץ עם מכוניות שאני מכיר אשר מה שכתוב בהם, ברמת התוכן, מביך עוד יותר ממה שכותב פייביש (ולמי שרוצה יש דוגמאות).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...