Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני צריך עזרה בכיוון מערכת אני מנסה די הרבה זמן לפתור את הבעיה קראתי כבר יותר מחצי מהשאלות והתגובות שרצות בפורום ובכל פעם אני מגלה עוד ועוד בעיות (רעשים,כיוון לקוי וכ'ד) מה שגורם לי לפעמים אף להישתגע...

יש לי:)

רדיו דיסק פיונר P6750 MP

מגבר דרגון פלי 300*4 (חברה שלא מוכרת לי מאף מקום)..

רמקולים אחורים פיונר 300 W

קומפונטים סאונד סטרים (העכביש) 150 W

סאב קינוד 600 W + תיבה אטומה...

 

השקעתי מספיק כסף ואני לא רוצה לבזבז עוד כסף לכן אני מעונין בעזרה של מקצוען מאזור הצפון (טבריה והסביבה)...

הסיבה שאני לא הולך למתקינם זה מיפני שחלכם ניראים לי חרטטנים ואני לא סומך עליהם אני הרכבתי את כל המערכת בעצמי פרט לקומפונטים שהיתי צריך עזרה בעשית חורים בדלת מקדימה...

 

בתודה דודו כהן 0528878232

מיל\מסנג'ר [email protected]

ICQ:460602954

פורסם

פשש יעקב לא ידעתי שאתה מכוון מערכות סחטיין8)

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם

אני חושב שהזילזול של DIG פוגע במקצועיות הפורום ולא תורם לאף אחד.

אם אתה חושב שאתה יכול לעזור לבחור יותר ממני בבקשה, אני לא יודע הכול ויכול להיות שאתה יודע יותר ממני.

אבל במקום לעזור לבחור אתה מקניט חברי פורום, זה לא במקום.

יעקב.

פורסם

יעקב יקירי בהנחה שכיוונתי לך את המערכת עשרות פעמים הייתי צריך להמשיך להודעה הבאה ולענות עוד תשובה טיפשית וגם בהנחה שאני מכיר אותך כבר כמה חודשים וחולקים במוזיקה ובשווארמה כולם יבינו שהניסיון שלך כאן להוציא אותי לוזר גרמה לך להיראות מט**** ובכוכביות כדי שלא ישנו לי ימחקו לי יזהירו ויגידו זה לא המקום להודעות היפות נפש האלו אם יש איזושהי בעיה תרים טלפון ונדבר על זה פנאן?:-)8)

ועוד שהמערכת שלך לא תגיע לאיזון טונאלי סביר עם האלפיין המדהים לא תוכל לעזור לאחרים נראה לי , לא?8)

ובנוגע לנושא ההודעה המקורי שיעקב הסית אותנו ממנה אשמח לעזור אם תצטרך (מופנה לפותח הת'רד)

אם אני לא טועה למכשיר שלך יש hpf ו 7 ערוצים אקולייזר ואפשר להגיע לתוצאה נחמדה מאוד

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם

אני אגיע לייעץ בעזרת האוזן ,



ולראות את דייגו רב עם יעקוב .. ולומר שלום לאבנר .

 

קיצור - נגמרו המבחנים - אדי , תפתח שירשור למפגש צפון בשישי הבא !

 

 

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אני סתם כבר כתבתי בצחוק בנושא הסולם כי לפי מה שראיתי במפגשים חשבתי שזה היה בחברות בינכם

 

דווקא התגובה שלך דייגו יוצאת כהתנשאות וחבל

לאף אחד אין פה מונופול על מושג הכיוונים וזה שהיית שופט בתחרות שהביקורת הייתה בה "אין איזון טונאלי" לא נותנת לך מונופול עליה, מעט מאוד אנשים ובמיוחד בתחום הזה משמשים כ"מילה אחרונה בנושא"

אם חבר פורום רוצה לסייע למישהו זה כבר דבר מבורך

בין אם המערכת אצלו מכוונת ובין אם לא זה לא לעניין לדעתי

 

פותח האשכול פנה בנושא רעשים ומערכת לא מכוונת שהוא התקין בעצמו, לכל אחד יש מה להוסיף ולעזור

 

אנחנו לא בתחרות מי מכוון יותר טוב,עדיין

 

נ.ב

שלום תומר

פורסם

חברים צאו מהסרט אף אחד לא רב עם אף אחד הכל בגדר צחוק זה פשוט כנראה נסחף לכיוון הפורום על ידי ואז הומשך ע"י יעקב הכל בסדר ואף אחד עדיין לא נתן סטירה לאף אחד אבל זו רק הוכחה שאנשים פה בפורום רק מחפשים להביע דיעה על התככים של אחרים ומי מתנשא ומי לא ומי יודע ומי היה בסדר או לא כמו ב 70 % מההודעות בפורום במקום שתהיה עזרה,יעוץ , הכוונה ,טיפים ושיתוף אנשים נוטים להתערב ולהביע את דעתם בכל עניין אפשרי כדי לשפוט מי צודק ומי לא כיאה לישראלי המצוי (ולאלו שיגיבו תיכף - "מה אתה בלגי"? - אז כן אני ארגנטינאי ולא ישראלי ולמי שיש בעיה עם זה מוזמן לפנות אלי באופן אישי במפגש הקרוב)

הלוואי והפורום יכל להיות ריק מהדברים המיותרים ונטו בדברים שבשבילו הפורום נועד וככה היה יותר נעים לכולם אני מניח

ולהשאיר את הירידות ,השיפוטים והצחוקים למפגשים עצמם שם הדברים נעשים בצורה אישית פנים מול פנים ומובנים הרבה יותר

*מנהלים - אני לא יורד על הפורום אלא מעודד אותו אבל כן יורד על חלק מהאנשים שהורסים אותו , לשיקולכם עכשיו תעשו עם זה מה שבא לכם

בברכת שבת שלום וגלישה מהנה

דיאגו

 

ואגב סליחה דודו שזה ככה פלש לתוך הבקשה התמימה שלך לעזרה ,שוב אתה מוזמן לפנות אלי או ליעקב נשמח גם לעזור יחדיו

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם

תשמע אין לי מושג מה אמרת, וזה לא שינה כלום, בין אם אני אומר את זה במפגש ובין אם פה יש לזה מבחינתי אותה משמעות

 

צחוק או לא, עדיין העמדה שלי לא השתנתה גם אם מישהו לדעתך "לא מבין" אין לך שום מונופול על דברים כמו כיוון, אני לא שופט אף אחד ולא "נכנס לתככים????" כמו שרשמת

הודעות כמו שרשמת בין אם בצחוק ובין אם לא נראות כמו התנשאות, וזה מה שהן

אז להאשים אותי שאני מנסה להכריע מי צודק?

 

"הלוואי והפורום יכל להיות ריק מהדברים המיותרים ונטו בדברים שבשבילו הפורום נועד וככה היה יותר נעים לכולם אני מניח"

איך זה מסתדר עם שתי ההודעות שרשמת ? זה נראה לך נטו פורום? להגיד הופה התחלת לכוון, וקודם תכוון את המערכת שלך?

 

 

אני לא עושה את זה כמשהו אישי, אלא רק כי אתה חבר פורום ותיק שמנסה ככה להשתיק מישהו שהוא יחסית חדש למרות שהוא מנסה לעזור אתה נותן יחס כזה. זה גועל נפש.

גם אתה לא נולדת עם מברג כיוונים ביד וטיים אלימנט בלול שלך, צניעות לא הורגת

 

דבר נוסף, אני לא חייב לך דין וחשבון על מה שאני כותב, אם היה לך ספק כלשהו

×
×
  • תוכן חדש...