Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

הטורים ברכב שלי גבוהים מהרגיל, 1800-2000 בפארקינג ו1200-1400 בדרייב.

ביצעתי ניקוי יסודי לבית המצערת אך הטורים עדיין גבוהים ומסרבים לרדת.

יש לציין כי בורג כיוון הטורים סגור עד הסוף, כלומר אם ני פותח אותו הטורים עוד עולים.

חשבתי לבדוק התרמוסטט ולהחליפו.

חשוב לציין כי הטורים יציבים גם בדרייב וגם בניוטרל/פארקינג ולכן שללתי את נושא מנוע הצעדים.

צינורות הוואקום והאויר בכלל נראים תקינים.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

אשמח באם תעזרו לי.

בברכה,

עומרי ט

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בס"ד

לעומרי שלום,

גם לי יש אותה בעיה , יש לי דהיטסו גראנד מוב 97

שהיא דומה במכניקה לשרייד

כשיהיה לך פתרון , תשתף אותי

בתודה,

חיים 1

פורסם

עומרי, מתי הוחלף ברכב מסנן דלק, אם לא רלוונטי יש לבדוק התנגדות על חיישן (ECT ).

ב 20 מעלות 2000-3000 אום.

ב 40 מעלות 1000-1500 אום.

ב 80 מעלות 222-422 אום.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד שלום

 

לפני כ- שבועיים הוחלף מסנן דלק.

איך מבצעים את הבדיקה שרשמת והיכן נמצא החיישן?

יש לי אמפרמטר ולפי הודעתך הבנתי שאני צריך לכוון אותו לאום, אבל מה פרוש המעלות?

מה קורה אם התוצאות בפועל לא יהיו כפי שציינת? על מה זה מעיד?

 

אשמח אם תענה לי

בברכה,

עומרי ט

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

התקלה היא לא עודף דלק - חיישן טמ"פ- אלה עודף אוויר.

תקלה מוכרת ברכבי דיהטסו ורכבים אחרים אשר יש ברשותם מע עזר דומה.

 

בברכה.

חיים יוד.

פורסם
דוד שלום

 

 

איך מבצעים את הבדיקה שרשמת והיכן נמצא החיישן?

יש לי אמפרמטר ולפי הודעתך הבנתי שאני צריך לכוון אותו לאום, אבל מה פרוש המעלות?

 

 

אשמח אם תענה לי

בברכה,

עומרי ט

פשוט בודקים התנגדות על החיישן לאחר ניתוק הקונקטור. החיישן נמצא במספר 8 בקובץ המצורף.

פירוש המעלות הוא הטמפרטורה של המים/החיישן.

דוד.

ECT.doc

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
פשוט בודקים התנגדות על החיישן לאחר ניתוק הקונקטור. החיישן נמצא במספר 8 בקובץ המצורף.

פירוש המעלות הוא הטמפרטורה של המים/החיישן.

דוד.

 

דוד- כיצד אדע מה טמפ' המים/חיישן?

 

אשמח לתשובתך

עומרי ט

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

ידידי המחשבה נכונה אבל הכיוון לא נכון - במידה וחיישן הטמפ היה מקוצר לא היה ניתן או היה קשה להניע את הרכב "בחם" וזה לא המצב להבנתי.

על המצערת מחלקה העליון ישנו צינור כניסה של נוזל קירור העובר דרך יחידה טרמית ויציאה בחלקה התחתון לצינור מיים נוסף.

כיימת חסימה במעבר מיים זה או בצנרת.

שחררו את החסימה והבעייה תפתר.

לאחר מכן כוונו עם בורג הבי- פס כיוון טורים עדין ( לאחר שהרכב התחממם לטמפ עבודה).

בברכה ובהצלחה.

חיים יוד.

פורסם

צודק, מעט קשה לבדוק את החיישן בטמפרטורות שונות. צריך לחמם מים בקומקום חשמלי או על הגז ולבדוק את הטמפ' שלהם בעזרת מד טמפ', לטבול את החיישן במים ולמדוד אותו.

דוד.

נסה קודם את מה שכתב חיים יוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

חיים ודוד שלום!

 

פירקתי כבר את בית המצערת וביצעתי לו ניקוי יסודי.

אם אני נושף אויר בצינור נוזל עליון אני מרגיש חסום (האויר לא יוצא מצד שני).

כאשר פתחתי את המצערת הבחנתי כי יש שם קפיץ כמו תרמוסטט, הנחתי כי רק כאשר עוברים מים חמים הוא נפתח ואז עובר נוזל/אויר.

האם אני טועה?

האם הבעיה יכולה להיות באטמים של המצערת? (בריחת/כניסת אויר).

אם כן , היכן ניתן להשיג סט אטמים למצערת?

 

בברכה,

עומרי ט

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום עומרי.

מזה חששתי שתפתח את היחידה מבית המצערת.

ישנה שם גומיית אטימה המונעת מנוזל הקירור לעבור דרך מעבר האוויר למנוע.

זו הבעייה כפי שציננתי מקודם - זהתה נכון טרמוסטאט אך זה "טרמוסטאט אוויר".

לאחר ההתנעה כאשר היחידה מתחממת עכב מעבר נוזל הקירור דרכה היא סוגרת את מעבר האוויר הנוסף - "טורים בוקר" והסל"ד יורד.

יש לאטום היטב את מעבר המיים דרך היחידה למעבר האוויר - החלף גומייה אם ניתן בעם לא בנמצא נקה יפה את המשטחים והעזר בחומר אטימה.

ופתח כמובן את מעבר הנוזל שיזרום בחפשיות דרך היחידה הטרמית.

בהצלחה.

חיים יוד.

פורסם
שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום עומרי.

מזה חששתי שתפתח את היחידה מבית המצערת.

ישנה שם גומיית אטימה המונעת מנוזל הקירור לעבור דרך מעבר האוויר למנוע.

זו הבעייה כפי שציננתי מקודם - זהתה נכון טרמוסטאט אך זה "טרמוסטאט אוויר".

לאחר ההתנעה כאשר היחידה מתחממת עכב מעבר נוזל הקירור דרכה היא סוגרת את מעבר האוויר הנוסף - "טורים בוקר" והסל"ד יורד.

יש לאטום היטב את מעבר המיים דרך היחידה למעבר האוויר - החלף גומייה אם ניתן בעם לא בנמצא נקה יפה את המשטחים והעזר בחומר אטימה.

ופתח כמובן את מעבר הנוזל שיזרום בחפשיות דרך היחידה הטרמית.

בהצלחה.

חיים יוד.

 

חיים

ראשית תודה.

מה זה היחידה הטרמית?

פתחי לגורמים את המצערת ואני מנסה להבין למה אתה מתכוון, אשמח אם תפרט יותר.

האם יש תרשים של בית המצערת במקום כל שהוא?

 

בברכה,

עומרי ט

פורסם

שלום לחברי הפורום ולמנהלים.

שלום עומרי.

אמנם מעט התבלבלתי ובדגם שלך אין מנוע טורים ( IAC ) כך שאין חשש לחדירת נוזל קירור דרכו למנוע.

אבל היחידה הטרמית כיימת והיא מובנת בתוך בית המצערת.

היחידה במצב קר פתוחה ( הקפיץ עם השסתום שראיתה) ומאפשרת מעבר אוויר מוגבר למנוע במנוע קר וכך הטורים גבוהים כשקר.

ככול שהמנוע מתחממם ואיתו נוזל הקירור הזורם דרך היחידה - מחממם את הקפסולה ( מעין טרמוסטאט) אשר לאט מתפשט וחוסם את מעבר האוויר הנוסף ובעיתו יורדים הטורים של המנוע.

כאשר המעבר נוזל חסום - אין מעבר מיים ביחידה והמעבר נשאר פתוח קבוע והטורים גבוהים קבוע.- עודף אוויר.

היות ואין ברכבך מנוע טורים רק שסתום אוויר סולונואידי אין המע יודעת שקיימת "בעייה" ואין חיווי אופטי \קוד תקלהבמצב זה.

יש לוודא גם שצינורית המובילה לשסתום PCV פתוחה גם כן ולא חסומה בפיח .

מקווה שהייתי מובן מספיק בהסבר.

בהצלחה.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

חיים יוד- תודה רבה על ההסבר, אפתח שוב את בית המצערת.

כאשר פרקתי את בית המצערת ה"טרמוסטט/קפיץ" היה במצב פתוח כלומר, לא איפשר זרימה.

לפי מה שכתבת כאשר הוא קר הוא צריך להיות מקובץ,האם זה נכון? ואולי בקפיץ זה טמונה הבעיה?

בברכה,

עומרי ט


×
×
  • תוכן חדש...