Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

הכח אדם של אמא שלי מחפש רכב חדש עד סכום של 30 אלף ש"ח.

 

בעבר הייתה יונדאי גטס ששרתה נאמנה אבל גיר אוטומאט,וצריכת הדלק שלה הייתה גבוהה מדי ביחס לצפוי.

 

הדרישות:

*חסכוני

*קטן

*גיר אוטומאט חובה!

* ובעל מערכת ABS

 

וכמובן רצוי רכב אמין ככל הניתן,כמובן שאתם לא חוזי עתידות אבל לפחות רכבים שמוגדרים אמינים.

 

תודה.

פורסם

סטארלט, האמא של היאריס. אם אפשר עוד תיפה להגדיל את התקציב באיזור ה-40K אפשר (אבל מאוד קשה) להשיג כבר יאריס שהיא התקדמות של כמה שנות אור באבזור, עיצוב, נוחות וביצועים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
סטארלט, האמא של היאריס. אם אפשר עוד תיפה להגדיל את התקציב באיזור ה-40K אפשר (אבל מאוד קשה) להשיג כבר יאריס שהיא התקדמות של כמה שנות אור באבזור, עיצוב, נוחות וביצועים.

אין יאריס אוטומאטית בסכומים האלה .

 

סטארלט לא מוצאת חן בעייני אמא שלי.

פורסם

זה נחמד לזרוק שמות של מכוניות, אז הנה אני אזרוק עוד שמות: דייהטסו שרייד, קאיה פרייד, דייהו לאנוס ועוד שלל שמות.

הטיעון של המראה הוא דבילי, זה רכב לכוח אדם או רכב לעשות פוזות בשכונה? לא נראה לי שלחברת כוח אדם הדרישה הכי חשובה היא המראה של הרכב...

ROOONEEYY

פורסם
זה נחמד לזרוק שמות של מכוניות, אז הנה אני אזרוק עוד שמות: דייהטסו שרייד, קאיה פרייד, דייהו לאנוס ועוד שלל שמות.

הטיעון של המראה הוא דבילי, זה רכב לכוח אדם או רכב לעשות פוזות בשכונה? לא נראה לי שלחברת כוח אדם הדרישה הכי חשובה היא המראה של הרכב...

לא קשור לפוזות בשכונה,זה גם רכב אישי שהולך לשמש את אמא שלי ולכן המראה חשוב.

 

אופל קורסה,איך היא נחשבת בתחום האמינות?

האם היא נוחה?

 

אגב,מומלץ רכב בצורת האצ'בק.

פורסם

אתה ממש מצחיק, רשמתי תגובה ארוכה לגבי התגובה של "לא מוצא חן בעיניי אמא" אבל לבסוף החלטתי לא לפרסם אבל אני רואה שכבר פליקס עשה לי את העבודה.

אתה מעדיף לקחת קורסה שהמנוטין אמינות שלה לא בשמיים אבל יש מאחוריה את UMI שממש לא נחמדים וזולים על פני לקחת את הסטארלט שאומנם כתור רכב היא לא יצירה מוטורית מדהימה אבל היא מאוד אמינה ויוניון מוטורס הרבה יותר נחמדים, אדיבים, מקצועיים וזולים מ-UMI. כל זה רק בגלל שהוא "מוצאת חן בעיניי אמא", אם זו הדרך שבה אתם בוחרים רכבים אז למה בכלל פרסמת את הדרישות בהודעה הראשונה? היית צריך פשוט לבוא ולשאול על רכב ספציפי (שמוצא חן בעיניי אמא) כמו שאתה עושה עכשיו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

יונדאי אקסנט?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
יונדאי אקסנט?

איך היא נחשבת?

מישו יודע איזה שנה נכנסת בתקציב?

 

האם היא גם זללנית כבדה?

 

לגבי עניין המראה,כל אחד מאתנו מייחס חשיבות למראה הרכב שלו.

יש כאלה שיותר,ויש כאלה שפחות.

 

לא אמרתי שאני רץ לקנות אופל קורסה,רק העליתי אותה בתור רעיון.

 

אין מה להתווכח אתי יותר מדי על עניין המראה,אני מבקש ייעוץ והכוונה בתנאים שלי.

 

תודה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...