Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

הרכב של הורים.

לצערי אבא כבר לא איתנו ואני הולך לטפל ברכב.

 

נתונים:

1998

1.6 ידני

224000 ק"מ

יד שניה - קנינו עם 17000 ק"מ ממכרים.

אצלנו מסוף 1998.

 

שאילות:

 

1. שמן מנוע - בספר כתוב CASTROL GTX2 15w40. אבא השתמש בשמן חצי סינטטי - ACDELCO SUPREME 10W40

א) איפה ניתן להשיג בי-ם? מחירו (בערך)?

ב) לאור ק"מ גבוה האם כדאי לעבור ל- 20w50? אם כן איזה סוג?

ג) איזה שמן אחר חוץ מ-CASTROL אתם יכולים להמליץ?

ד) שמעתי שבגלל שמנוע BOXER + מרימים הידראוליים - צריך לעשות FLASHING בהחלפת שמן (בטוח שאבא לא עשה זאת כל התקופה שהרכב אצלנו). אם כן - איזה FLASHING אתם ממליצים? מחירו (בערך)?

 

2. פילטר שמן - מקןרי? של איזה חברה? מחירן (בערך)?

3. פילטר אוויר - איזו חברה טוה?

4. פלגים - איזה סוג?

 

האם אתם מכירים קשיים מיוחדים בדגם הזה לביצוע טיפול כזה לבד. (בטיפו רןב הדברים אני עושה לבד - ידיים וכלים יש).

 

בתודה מראש.

מקס.

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם

טיפול קטן בסובארו אימפרזה שמן +פילטר שמן

פילטר שמן מקורי(בכל מוסך סובארו) 65 ש"ח

שמן 10W40 של אסו כ100 ש"ח לערך -ניתן ACDELCO שישים שקלים אצל הפרסי או בפתח תקווה אצל שחם

 

בקילומטרז שלך שווה לבדוק אם עשו טיימינג חשוב מאד!!

 

אפרופו אם זכרוני אנו מטעני דגם המנוע שלך (ניתן לברר בסובארו) לא ניזוק אם נקרעת רצועת טיימינג

 

גל

×
×
  • תוכן חדש...