Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

ברשותי גולף משנת יצור 2007 שנה על הכביש , ברצוני לדעת איך ואיפה אני עושה ומתקין פנסים שקופים בפנסים מאחורה

 

זה עושה יופי יותר לגלוף ,ראיתי את זה בהמון מהרכבים ואני גם רוצה לעשות , אני לא זוכר מה השם של זה בדיוק ואיך זה נקרא.

 

רציתי לדעת איפה אתם ממליצים לעשות , ובסביבות כמה זה עולה ?

 

דבר נוסף הפנסים מקדימה ,יש כאלה שמים מין נורות קסנונים שנותן אור לבן חזק כמו פלורסט ההיתי רוצה לשמוע גם על זה

פרטים.

 

תודה רבה מראש

פורסם
שלום לכולם ,

 

ברשותי גולף משנת יצור 2007 שנה על הכביש , ברצוני לדעת איך ואיפה אני עושה ומתקין פנסים שקופים בפנסים מאחורה

 

זה עושה יופי יותר לגלוף ,ראיתי את זה בהמון מהרכבים ואני גם רוצה לעשות , אני לא זוכר מה השם של זה בדיוק ואיך זה נקרא.

 

רציתי לדעת איפה אתם ממליצים לעשות , ובסביבות כמה זה עולה ?

 

דבר נוסף הפנסים מקדימה ,יש כאלה שמים מין נורות קסנונים שנותן אור לבן חזק כמו פלורסט ההיתי רוצה לשמוע גם על זה

פרטים.

 

תודה רבה מראש

 

 

 

קסנון +פנסים אחוריים פנה ל פיט סטופ ברחוב המסגר בתל אביב .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

ברדיו מילאנו (מאבזר הבית של צ'מפיון מוטורס) מוכרים פנסים איכותיים של חברת in-pro

 

זה אכן עושה יופי לגולף.

 

img0057gwe1.jpg

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
זאת אומרת שאתה רוצה לשים יותר אורות באוטו כדי לעשות יותר פוזה ולסנוור אחרים ואתה עוד חושב שזה שיפור. מעניין...

 

יוסי, בהתקנת קסנון איכותי יורגש שיפור עצום בראות בכביש - שיפור בטיחותי.

ברור שהבחור לא מתקין את זה בשביל זה, אבל עדיין...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

היי !

יש לי סט חדש של פנסים אחוריים שקופים LEDS במיוחד לרכב שלך !

אם אתה מעוניין צור איתי קשר בפרטי .

 

נתן

פורסם
יוסי, בהתקנת קסנון איכותי יורגש שיפור עצום בראות בכביש - שיפור בטיחותי.

ברור שהבחור לא מתקין את זה בשביל זה, אבל עדיין...

 

כן, אבל מצד שני זה לא תקני ולא חוקי לפי מה שאני מבין.

פורסם

יש מחירים פחות או יותר ? ל שני פנסים שקופים מאחורה מקוריים ברדיו מילנו ?

 

ולקסנונים ? וזה חוקי או לא ? לא הבנתי? זה יעבור בטסט ?

 

תודה מראש

פורסם
כן, אבל מצד שני זה לא תקני ולא חוקי לפי מה שאני מבין.

לא חוקי? אז איך זה שכמעט כל רכב שאני רואה (חדש) יש לו פנסי קסנון?

עדיין לא שמעתי על מקרים שבהם עצרו רכב בגלל "פנסי קסנון".

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

יוסי, זה לא מדוייק.

אם זה לא מסנוור ולא כחול מדי - אין שום בעיה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
ברדיו מילאנו (מאבזר הבית של צ'מפיון מוטורס) מוכרים פנסים איכותיים של חברת in-pro

 

זה אכן עושה יופי לגולף.

 

img0057gwe1.jpg

 

לדעתי הפנסים הרסו את הגולף. היא נראית יותר טוב עם הפנסים המקוריים.

ולבחור, אם אתה רוצה קסנון אז אל תגזים. שים 4-6K, מה שבא אחרי זה לא ניראה ממש טוב.

גם 6K מוגזם לטעמי.

פורסם

יצא חוק לפני חודש שאוסר על יבואני הרכב להתקין קיטים של קסנון לא מקוריים בארץ

 

במקרה שלי נסעתי לקנות גולף וביקשתי שיתקינו לי קסנון ברדיו מילאנו והודיעו לי חד משמעית שאין יותר התקנות קסנון - משרד התחבורה אסר על כך.

×
×
  • תוכן חדש...