Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אפשרות לקנות אחד מהמגברים הנ"ל

STEG QM 75.4

GENESIS PROFILE FOUR

RAINBOW IPAUL 4.300

AUDIOSYSTEMS F380

 

הסטג חורג קצת מהתקציב אך האם הוא שווה את התוספת?

לגבי genesis אני חושש שהוא יהיה קצת חלש לוופרים,

פורסם

אתה באמת חושב שיש פה מישהו שיכול לענות לך על השאלה הזאת? לא נירא לי. אני לו חושב שמישהו ביכלל ראה את המגברים האלה. אני לא מדבר על שימוש בהם או שימוש בכמה מהם להשוואה. כל אלה מגברים ברמה גבוה ואת זה אתה יודע לבד.

 

בהצלחה!

פורסם

BORKA

 

1. מה התקציב שלך, כי יש אופציות טובות יותר.

2. למה אתה הולך על מגברים חלשים?

3.למה מגבר 4 ערוצים? אמרת שאתה עובד פסיבית, למה לא ללכת על מגבר 2 ערוצים חזק?

 

בכל אופן, לגבי הSTEG, מדובר על מגבר חלש ולא מעניין יותר מידי.

אם כבר אז את הQM105X או ללכת על ה2 ערוצים הQM120.2X או להתפרע ולקחת את הQM220.2X.

הייתרון של המגברים הללו הם הייצוב הפנימי של הגיין, הוא מוציא את אותו הספק גם ב12V וגם ב14.4V.

 

 

הF4-360 של אודיוסיסטם הוא מגבר טוב, והוא גם החזק בחבורה, אבל הייתי מעדיף את הF4-560.

הם מגברים שבנויים טוב, תוצרת איטליה ונותנים תמורה נאה למחיר.

 

הפרופייל 4 של ג'נסיס הוא לא חלש, מוצהר 50 RMS לערוץ אבל מוציא באיזור ה90 לערוץ, הוא המגבר הכי איכותי בחבורה, מגבר מעולה מתאים מאוד גם לסאונד של מורל.

לטעמי, לסט כזה צריך גם מגבר חזק יותר.

השאלה היא תקציב.

 

חבר הפורום בשם יובל, מוכר 2 מגברים שיכולים להתאים לך לסט בצורה מושלמת ובמחיר מעולה.

XETEC-P4.

XETREC-P2

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=115668

 

הם טובים יותר מהSTEG ומהאודיוסיסטמס והם ברמתו של הג'נסיס.

אני יכול להמליץ בחום.

under construction..

פורסם

אני יכול לעבור לאקטיבי (אולי בהמשך) אז ככה שאני צריך מגבר איכותי 4 ערוצים.

ואולי בהמשך אני יוסיף 2 ערוצים לוופרים.

דרך הגב קראתי על ה GENESIS יש לו איזה קרוס HP שכבר מובנה (שאי אפשר לבטל) לא הבנתי כל כך בכמה הוא הותך?

ומה כל כך חלש במגברים הנ"ל (חוץ מ GENESIS).

×
×
  • תוכן חדש...