Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,מזמן לא יצא לי לכתוב בפורום

 

בת דודה שלי מחפשת רכב,ושאלה אותי בקשר למגרש שבכותרת (להלן "סנטרל קאר")

ממה שידוע לי מדובר בסוחרי רכב=לא מומלץ לקנות מהם.

 

היא אמרה שהתקציב שלה די מוגבל והיא רוצה רכב בחודש\חודשיים הקרובים

 

הייתי רוצה להתייעץ עם חברי פורום שרכשו\עומדים לרכוש רכב במקום המדובר

האם מגרש זה אמין? (אולי בכל זאת יש יוצאים מן הכלל :-))

 

הם פורסים את התשלום ל 60 חודשים והמקדמה שהם מבקשים די קטנה (9000)

 

מה דעתכם על המגרש המדובר?

 

תודה למגיבים

הכל יחסי בעולם...

פורסם

עשיתי חיפוש בפורום,בתקווה שמישהו התנסה ברכישה דרך סנטרל קאר,אך לשווא,לא מצאתי כלום

הכל יחסי בעולם...

פורסם

תראה, לכאורה העניין נשמע טוב.

אבל במבט ובבדיקה מעמיקה יותר, אתה תגלה שאין ארוחות חינם, סוחרי רכב אף פעם לא היו נדיבים.

אז כדי תחשבו היטב, לפני שאתם נכנסים להפתקאות בארץ הסוחרים.

אני חושב שעדיף לקנות עם הסכום שיש לכם כרגע רכב אמין וטוב, ובעתיד כשיתאפשר לכם כלכלית, תקנו רכב חדיש יותר.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

הסכום שיש כרגע הוא כמעט 15 אלף ש"ח

 

היא אמרה שהיא רוצה רק אוטומט,היא נהגת יחידה אז אין צורך ברכב משפחתי

העדיפות לרכב זול מבחינת עלויות אחזקה,הן מבחינת צריכת הדלק והן מבחינת הטיפולים\חלפים

 

מה האופציות?

הכל יחסי בעולם...

פורסם
הסכום שיש כרגע הוא כמעט 15 אלף ש"ח

 

היא אמרה שהיא רוצה רק אוטומט,היא נהגת יחידה אז אין צורך ברכב משפחתי

העדיפות לרכב זול מבחינת עלויות אחזקה,הן מבחינת צריכת הדלק והן מבחינת הטיפולים\חלפים

 

מה האופציות?

 

פיאסטה, שרייד וסוויפט(לפי סדר זה).

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

×
×
  • תוכן חדש...