Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני יחסית חדש-ישן בפורום, וראיתי שאתם מבינים במכוניות :]

בקרוב אני אהיה בן 18 :] וכבר יש לי רישיון חצי שנה.

אני מחפש אוטו בסביבות ה15K ומטה.

אני מחפש רכב קטן, זריז, זול לאחזקה מבחינת צריכת דלק. אוטו שאני לא אצטרך להיות במוסך חצי יום בשביל לנסוע עליו.

אין לי בעיה עם גיר רגיל(ידני) אבל מאוד חשוב לי הגה כח... אם זה אפשרי לכלול בתקציב

אני מקווה שאפשר להשיג בתקציב הזה אוטו בשנתון יחסית גבוה... חשבתי על הקליאוB או על הפולו משנתון 95~.

אפשרי בכלל להשיג פולו בתקציב הזה?? במצב טוב אני מתכוון..

 

אם תוכלו לומר לי עוד מכוניות שיתאימו בבקשה מכם :)

 

תודה מראש, נתי..

פורסם

קודם כל תודה רבה על התגובה המהירה שלך :) זה מאוד מוערך.

למען האמת לאחותי הייתה פונטו משנת 97 אם אני לא טועה עד לא מזמן ופשוט היא הייתה עושה המון המון בעיות

האוטו היה הרבה במוסך, עד שלבסוף היא התייאשה ומכרה אותו. בגלל זה אני קצת מתרחק מפונטו. תקן אותי אם אני חושב לא נכון

אני מתכוון שבטח לך יש יותר ידע וניסיון..

 

מה דעתך על הפולו הנ"ל: http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=574219

 

תודה ולילה טוב.

×
×
  • תוכן חדש...