Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סלחו לי,

 

אבל אני עדיין לא הבנתי מה רע במכונית שנראת "עממית" ?

 

מבחינת המראה - לפי דעתי, עדיף לסוע בגולף GTI בצבע ג'ינס (?) בשקט, מאשר באיביזה 20VT צהובה, כאשר בכל רמזור יעצור לך ערס קטן וישאל אותך " אז אתה בא רייסים"? - אני מאמין שזה היתרון הכי גדול של מכונית ספורטיבית שנראת כמעט אותו הדבר ל1.6 ה"עממית".

 

אז נכון שכשמשלמים על רכב ספורטיבי רוצים גם פוזה ומראה מושך עיינים, אבל עדיין יש את האנשים שממש לא רוצים את זה ואני אחד מהם.

 

הקליאו ספורט היא מעודנת ונראת פשוט יפה ואני עוד אחד שממש לא מתחבר לעיצוב של צרפתיות!

 

בקיצור, לא כל מכונית ספורטיבית/חזקה חייבת להראות כמו קופרה :)

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים עם קודמי. לי יש בעיה עם רכבים מוחצנים יותר מדי. אצל אנשים מסויימים זה עושה רושם ראשוני של פושטק, רוצח שנוסע מהר, חומרני וכו'. (הציטוטים במקור).



 

לפותח השרשור - לקליאו יש יתרון משמעותי על ה-GTI - והוא הבטיחות. אני הייתי קונה את הקליאו, ולא רק בגלל ההספק הגבוה יותר. לא מצליח לחשוב על משהו יותר טוב.

 

מצד שני אם תמצא GTI או VTS שמורות - לך על זה.

פורסם
אף פעם לא טענתי שרנו אמינה. ומה הקשר לקליאו ? רק בגלל שיש לי אחת ?:roll:

אין על NC... במיוחד כשהיא נראית כמו ג'פ ומזדקרת כמו F16 שהולך להמריא בכל האצה.:shock:

 

אתה בא להסתלבט?

 

רק עכשיו שמתי לב שיש לך קליאו ספורט באייקון, אתה חושב שהיה לי מושג איזה רכב יש לך?

 

 

בניגוד אליך - מה שאני רשמתי רלוונטי לשרשור הזה. הוא מתלבט על הקליאו ספורט ועלה דיון על האמינות שלה נגד VAG. ההודעה הקודמת שלך לא בדיוק נתנה אינפורמציה על האמינות אלא מתאימה יותר לפורום של ילדים בני 15("פולו של חבר על הפנים, הדגם לא אמין") אז החזרתי את זה מהצד של הקליאו-ספורט שמדוברת בשרשור בשביל להבהיר עד כמה ההודעה שלך לא רלוונטית.

 

 

לגבי ה NC אני לא אענה אבל פעם הבאה תחשוב פעמיים לפני שאתה מגיב.

(יודע מה? תחשוב שלוש. אולי פעמיים לא יספיק לך).

Back to the original - NC again.

פורסם

בן,

בדיון הנ"ל עלתה גם פולו GTI. אני כתבתי את הצד השלילי שלה (חבל שלא פירטתי על עוד 2 אקזמפלרים שמעידים על אמינות ירודה מאוד). לדעתי, היא לא שווה את המחירים שמבקשים עליה.

 

לגבי NC, זאת דעתי האישית. העובדה שהיא נכתבה ככה נובעת בגלל הכתיבה שלך.

Veni Vidi Vici

פורסם

טוב אז הנה מגיע פותח השרשור

 

הקליו מהממת, נתונים אדירים, קשה למצוא בשוק.

יאריס, טיפה לוקה בחסר בקטע של שרירים, בובה קטנטנה, נחמדה, יקרה (מעל המחירון(ולא קיימת כמעט למכירה))

הגולפים למיניהם, יקרות באחזקה...

 

בשורה התחתונה ממש קשה למצוא היום רכב שיענה על כל הדרישות

וצריך לדעת להתפשר ולוותר

השאלה על מה :)

פורסם

איש יקר,

 

לדעתי מתגובותיך עולה כי אתה עוד לא מוכן לקניית רכב ספורטיבי וכל המשתנים הקשורים ונושא.

 

כמו גם ההבנה הבסיסית כי תקציבך מוגבל

 

לדעתי תמתין עם זה קצת עד שתוכל לעמוד בזה הן נפשית והן כספית

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

דווקא אני יכול להגיד מניסיון שהפולו GTI רכב אמין מאוד.

 

 

 

לפותח הנושא, אתה צודק. אתה חייב להתפשר.

 

רוב המכוניות השמורות מכל הדגמים (גרמניות, צרפתיות וכו') מוחזקות כיום באהבה אצל בעליהן.

לכן, תצטרך לחכות בסבלנות עד שאחת מהן תוצא למכירה או שתתפשר בדרישותך.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
נ.ב

סתם שאלה

bmw z3 97 ?

 

צינית לחלוטין וחסרת סיכוי שזה הבחירה

אבל סתם, ליידע כללי

 

זנזונת רצינית.

ואם אתה חושב שהם נמכרות ב-60K תחשוב שוב

porsche 914,2.0,1970

פורסם

זו תוספת שהוזמנה מרנו ישראל, האוטו הובא מרנו צרפת ללא סאנרוף, הגיע לישראל והותקן פה בארץ אצל גנות אם אני לא טועה סאנרוף שמותאם לכל התקנים, והסאנרוף לא עושה שום בעיות ופועל נפלא.

לא משנה מנין הגיע הסאנרוף, אלא העובדה שיש קליאו עם סאנרוף.

פורסם

אני ממליץ על שתי מכוניות

הראשונה מבינהן היא סיאט איביזה - האוטו אמין מאוד איכות וטכנולוגיה ללא פשרות

אני חייב לציין שבקנייה כזו חובה לבדוק את האוטו טוב טוב במכוניות ספורט יכולים לגלות כל מיני תקלות

ואפילו מכות בשילדה כתוצאה מתאונות

לא כל הנוצץ במכוניות ספורט הוא זהב

 

המכוניות השניה היא אופל טיגרה - גם כאן מדובר במכוניות ספורט האופל נסחר מתחת למחירון בגלל שאין לרכב ביקוש

בעבר היה לי את המכונית הזו ומאוד נהנתי ממנה האוטו נוסע טוב יש אחיזה בכביש אין הרבה בעיות

אני מכרתי את שלי מתחת למחירון בשל צורך לכסף

לאוטו אין שוק ממה שידוע לי

שנת 2000 יעלה לך 60 אלף ואפשר להשיג יד ראשונה אפילו לא חסר

 

בברכה,


×
×
  • תוכן חדש...