Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב עד איזור ה60K שניתן למצוא עם קילומטרז נמוך יחסית ויד שניה ולא איזה זנזונת

ספורטיבי נאה, עצבני וידני

(ביחד עם זה אמין)

ועלויות תחזוקה סבירות

 

עלו בפני האופציות

206gti

clio sport

לצערי לגבי השניים קשה מאוד למצוא רכב שהוא לא זנזונת

punto hgt

ו סיאט למיניהם -

לצערי או למזלי אני לא מעוניין להכנס לאחד מהיצירות זוועה הללו

פרט ללאון שמוצאת חן בעיניי אבל שוב - זנזונת

 

אם ידוע לכם על קליאו או 206 נחמדות למכירה

או שיש לכם עוד הצעות

אשמח.

נ.ב

מהם ההבדלים בין סיאט לאון טופ ספורט לסיאט לאון ספורט

פרט לטורבו ול55 כ"ס תוספת

מהם הבדלי התחזוקה השוטפת

צריכת הדלק

וכד'

 

דיי לחוץ, רוצה למצוא כיוון תוך שבוע.

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התנהגות לא מי יודע מה - המון תת היגוי :|

 

אבל יש לה מנוע מעולה, תא נוסעים נעים ואיכותי :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אשמח אם תסביר למה IBIZA 20V היא זוועתית?

 

א. על טעם ועל ריח.

ב. לא קיימת כזו בארץ שהיא לא אחרי 4 ידיים, 100000 ק"מ, ו6 פעמים שהחליפו גיר

 

שים לב,

לכל כלל יש יוצא מן הכלל, סיאט זוועה, הלאון - נאה.

פורסם
א. על טעם ועל ריח.

ב. לא קיימת כזו בארץ שהיא לא אחרי 4 ידיים, 100000 ק"מ, ו6 פעמים שהחליפו גיר

 

שים לב,

לכל כלל יש יוצא מן הכלל, סיאט זוועה, הלאון - נאה.

 

 

שים לב שאתה:

 

א. מדבר שטויות

ב. במיץ עגבניות

 

המכטנית שתכנס לך בול בתקציב + עוד קצת כסף לחמוצים היא בדיוק האיביזה

 

רוצה משהו יותר טוב שים עוד כסף.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

306 GTI6.

יש אחת למכירה :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

איפה שתמיד היתה, ב PSI.

האמת כשאני חושב על זה יש שתיים למכירה!

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

דיי לחוץ, רוצה למצוא כיוון תוך שבוע.

 

הי זה edanj

אחי, לא נראה לי שאתה מחובר למציאות.

כשתדליק אורות נחיתה ותצטרף אלינו נוכל לעזור.

ממליץ לך לקרוא קצת ולאסוף מידע כי נראה לי שאתה מדבר ממקום רחוק מאוד.

עידן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בזמן חיפושי אחר קטנה ספורטיבית לפני 3 חודשים במהלכן הלכתי לראות כ-10 מכוניות (3 קליאו,4 איביזות,2 פולו GTI,ו-206 gti) דווקא האיביזות היו המכוניות היותר שמורות מבחינת היד והקילומטרז' כל האיביזות היו לא יותר מיד שלישית(2 יד שלישית,1-יד ראשונה,ויד שניה שנקנתה),הקליאו הכי שמורה שהצלחתי למצוא הייתה יד רביעית.לגבי הקילומטרז' באמת שלא הבנתי אותך 100000 ק"מ זה קילומטרז' סביר בהחלט לרכב אחרי 6-7 שנים על אחת כמה וכמה שמדובר בספורטיבית קטנה שעוברת חיים קשים יותר.

כמה טיפים:

1.אין ליחס חשיבות מכרעת למספר הידיים במכוניות ספורטיביות-הייתה קליאו ספורט יד רביעית שמורה מאוד לעומת זאת ראיתי איביזה טורבו יד ראשונה שלא הייתה שמורה כלל.

2.אכן האיביזה טורבו לא מהנה לנהיגה כמו הצרפתיות(ועל כך דובר די והותר)אבל המנוע שלה עדיף בהרבה גמיש כמו "מתעמלת אומנותית" ועם עקומת מומנט שטוחה-משהו שלומדים להעריך בנסיעות של ה"יום יום".

3.היצע המכוניות(ללא פגיעת שלדה)זעום ומאלץ אותך(עניין של זמן לצערי) להתפשר על הרכב השמור מבין הדגמים.

בהצלחה בחיפוש-או יותר נכון במצוד.:wink:

turboy

פורסם

ספורטיבי נאה, עצבני וידני

 

אף אחת מהרשימה שלך, ובטח לא הסיאטים, "עצבנית".

היחידה שאפשר לכנותה כזאת היא הקליאו ספורט.

 

הקריטריונים שלך בבחירת רכב מהסוג הזה קצת שגויים.

כפי שכבר הוסבר לך למספר הידיים אל תייחס חשיבות כה רבה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

שבוע למצוא כיוון, עוד חודש לקנות אחת. :-)

 

לפי מה שאני יודע, ישנה קליאו אחת במצב מצויין למכירה - הקליאו של שי, דור שני, יד שניה עם פחות מ-60K ק"מ. ניתן לראות אותה מפורסמת בלוח יד 2. אם הסכום היה בידיי לא הייתי חושב פעמיים.

כל השאר במצב לא מזהיר, אולי כדאי לחכות ולמצוא אקזמפלר במצב טוב.

פורסם

אז אתה אומר שהקליאו שלך במצב גרוע ואתה מת להחליף אותה? :)

 

סתאאאם.

 

אם בא לך לקפוץ קטגוריה אחת למעלה:

יש אופציה נוספת : גולף GTI שנת 99-00 / או הסיאט לאון כפי שציינת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...