Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה שהיא לא מומלצת לכל אחד (איכות פנים\אמינות\אנערף) זה משהו אחר.

 

דווקא אחלה כסאות :-P

 

 

 

(חבל שתנוחת הנהיגה מחורבנת:?)

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה ? כי בעיניי לאחר שבדקתי אותה היא אופציה ראויה בהחלט.

 

לאיביזה חסרונות רבים ויתרון אחד : כח מנוע.

אני לא משתייך לקונצנזוס של הקליאו 172 (כפי שלא השתייכתי לקונצנזוס של 106 ראלי) ,

לדעתי הרכב הזה נוסע יפה מאוד, אבל לא מהווה קניה כדאית. במיוחד לא במחירים המופלצים שנדרשים עליו,

במיוחד לא ברמת האמינות שלו ועלויות האחזקה הגבוהות (הרבה יותר גבוהות מגולף GTI למשל שהוא רכב לא זול לאחזקה) , ואני גם באופן אישי גם לא אוהב את העיצוב ואת איכות ההרכבה.

 

אייל, לצערי אתה מערבב פה חלב ובשר.

א) מסכים אתך שקליאו לא מתאימה לכל אחד. אני יכול להגיד לך אותו הדבר על גולף GTI, בשביל מה לשלם כ"כ הרבה על רכב שפונה כמו טויוטה קורולה(אבל לפחות יש לו 50 כ"ס יותר מהקורולה נכון :wink:)? ושוקל כמו קליאו וחצי? ועוד נראה חיצונית כמו הגולף 2 ליטר של השכן?

ב) ממש ממש לא מסכים עם המשפט שקליאו לא קניה כדאית. זה כמו להגיד למה לקנות קליאו 2003 כאשר באותו מחיר אפשר לקנות WRX?

 

לסיכום, לכל רכב יש יתרונות וחסרונות, השאלה היא מה אתה מחפש. אתה אייל לא הלכת עם הקונצנזוס (לטענתך) של הקליאו והרעלי כי אתה אייל לא מחפש רכב שגולת הכותרת שלו זה התנהגות, גם אם זה בא על חשבון אחזקה יקרה ואיכות הרכבה (קליאו) או אם זה בא על חשבון איכות הרכבה וחוסר כח (רעלי). יש אנשים, ותרשה לי לציין שאנשים אלו מפגרים ומשוגעים (שוב, לטענתך), שמוכנים שיעופו להם חתיכות דשבורד באמצע התגרזנות בנס הרים, ויש אנשים שמנהל הבנק שלהם מקבל טיפול הרפיה מתנה (ע"ח קרסו) כל פעם שלקוח שלו חוזר עם קבלה מהמוסך. מה לעשות, יש הרבה משוגעים בעולם, אז אולי כולנו נחליף ל-GTI ואז יהיה שלום עולמי :roll:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
למה ? כי בעיניי לאחר שבדקתי אותה היא אופציה ראויה בהחלט.

 

לאיביזה חסרונות רבים ויתרון אחד : כח מנוע.

אני לא משתייך לקונצנזוס של הקליאו 172 (כפי שלא השתייכתי לקונצנזוס של 106 ראלי) ,

לדעתי הרכב הזה נוסע יפה מאוד, אבל לא מהווה קניה כדאית. במיוחד לא במחירים המופלצים שנדרשים עליו,

במיוחד לא ברמת האמינות שלו ועלויות האחזקה הגבוהות (הרבה יותר גבוהות מגולף GTI למשל שהוא רכב לא זול לאחזקה) , ואני גם באופן אישי גם לא אוהב את העיצוב ואת איכות ההרכבה.

 

חייב להגיד שאני מסכים איתך, ואם הייתי עומד בבחירה של איביזה 20VT מול גולף GTI MK4 ללא ספק הייתי בוחר בגולף. כמובן שזה מאוד באוויר כי הפרשי המחיר ביניהן אמורים להיות גדולים, אבל אין לי ספק שמבחינת היום-יום הגולף עדיפה עשרות מונים, ושממילא לא מצפים ממנה להתנהגות מלהיבה במיוחד, אז אפשר להתפשר קצת בביצועים ולקבל שייטת אוטוסטרדות מעולה.

 

מצד שני אני (מן הסתם) לא יכול להסכים בקשר לקליאו. מחיר המחירון שלה מגוחך ביחס לתמורה והמחירים שמבקשים עליה הם הרבה יותר הגיוניים. רמת האמינות בטיפול נכון טובה למדי ועלויות האחזקה בוודאי שלא גבוהות (ביטוח ודלק זולים, טיפולים בינוניים ורק עלויות חלפים גבוהות - סה"כ הכל מתקזז לממוצע סביר ביותר). "הרבה יותר גבוהות מגולף GTI" - אין סיכוי. לא יודע מה הביטוח של ה-GTI אבל בדלק היא בוודאי תהיה בזבזנית יותר, ואני משוכנע שעלויות החלפים והטיפולים לא זולות משמעותית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לחבר יש פולו GTI. אם אתחיל לספר כמה חרא הוא אכל-אוכל ויאכל ממנה לא אצליח לסיים היום. אמינות של הדגם הנ"ל פשוט על הפנים. והוא עוד צחק עלי...:roll:

Veni Vidi Vici

פורסם

למכר שלי יש קליאו ספורט. הוא נשבע שהוא יותר לא יקנה רנו, גם אם זו תתנהג כמו פרארי.

אז?

 

כל אקזמפלר והאמינות שלו.

זה לא מעיד על הכלל ואתה בטח יודע את זה.

Back to the original - NC again.

פורסם

זה ידוע שאייל היקר לא אוהב יפניות,ולא צרפתיות,ולא איטלקיות,ולא קוראניות,וגם לא את כל הגרמניות.

 

הדבר היחיד שאייל היקר מעריץ הוא ה W הקדוש:-P

 

הוא רק לא מבין...שכל גולף דור 4 שנוסעת על הכביש,אוכלת דלק הרבה יותר מכל רכב מתחרה בקבוצה שלו,בגלל המשקל הרב והמנועים החלשים יחסית.

 

ה V5 הוא נפילה.

 

הV6 טוחן דלק כמו STI אבל נוסע נחמד...כמעט כמו קליאו ספורט.

 

 

הרכב היחידי שאיך שהוא נורמלי ולא שתיין (בשיוט בלבד) הוא הגולף GTI.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
אייל, לצערי אתה מערבב פה חלב ובשר.

א) מסכים אתך שקליאו לא מתאימה לכל אחד. אני יכול להגיד לך אותו הדבר על גולף GTI, בשביל מה לשלם כ"כ הרבה על רכב שפונה כמו טויוטה קורולה(אבל לפחות יש לו 50 כ"ס יותר מהקורולה נכון :wink:)? ושוקל כמו קליאו וחצי? ועוד נראה חיצונית כמו הגולף 2 ליטר של השכן?

ב) ממש ממש לא מסכים עם המשפט שקליאו לא קניה כדאית. זה כמו להגיד למה לקנות קליאו 2003 כאשר באותו מחיר אפשר לקנות WRX?

 

לסיכום, לכל רכב יש יתרונות וחסרונות, השאלה היא מה אתה מחפש. אתה אייל לא הלכת עם הקונצנזוס (לטענתך) של הקליאו והרעלי כי אתה אייל לא מחפש רכב שגולת הכותרת שלו זה התנהגות, גם אם זה בא על חשבון אחזקה יקרה ואיכות הרכבה (קליאו) או אם זה בא על חשבון איכות הרכבה וחוסר כח (רעלי). יש אנשים, ותרשה לי לציין שאנשים אלו מפגרים ומשוגעים (שוב, לטענתך), שמוכנים שיעופו להם חתיכות דשבורד באמצע התגרזנות בנס הרים, ויש אנשים שמנהל הבנק שלהם מקבל טיפול הרפיה מתנה (ע"ח קרסו) כל פעם שלקוח שלו חוזר עם קבלה מהמוסך. מה לעשות, יש הרבה משוגעים בעולם, אז אולי כולנו נחליף ל-GTI ואז יהיה שלום עולמי :roll:

 

יש לי ליד הבית קליאו 1.2 3 דלתות , תאמין לי שהיא לא נראית שונה מהקליאו ספורט.

כולל הגוונים של הכחול בדשבורד שמזכירים לי סובארו DL מאמצע שנות ה80.

בכל מקרה - אני דווקא רואה את האנונימיות כיתרון ולא כחסרון דרך אגב.

 

בקשר להתנהגות, אני לא מתכוון להתחיל להתווכח ,אבל יש עוד רכבים שיודעים לעשות את העבודה מבחינת התנהגות כביש.

אני גם לא מתכוון לסנגר בפעם ה1000 על הGTI MK4 כי זה לא העניין כאן.

 

מצד שני אני (מן הסתם) לא יכול להסכים בקשר לקליאו. מחיר המחירון שלה מגוחך ביחס לתמורה והמחירים שמבקשים עליה הם הרבה יותר הגיוניים. רמת האמינות בטיפול נכון טובה למדי ועלויות האחזקה בוודאי שלא גבוהות (ביטוח ודלק זולים, טיפולים בינוניים ורק עלויות חלפים גבוהות - סה"כ הכל מתקזז לממוצע סביר ביותר). "הרבה יותר גבוהות מגולף GTI" - אין סיכוי. לא יודע מה הביטוח של ה-GTI אבל בדלק היא בוודאי תהיה בזבזנית יותר, ואני משוכנע שעלויות החלפים והטיפולים לא זולות משמעותית.

 

רוני

 

דיברתי על עלויות חלפים בלבד, ביטוח לגולף GTI עולה לי 2600 ש"ח מקיף + 1500 חובה.

100 שקל יותר מהביטוח של גולף 1.6 שהיתה לי.

הרכב עושה 1:9 בנסיעה משולבת.

 

 

 

זה ידוע שאייל היקר לא אוהב יפניות,ולא צרפתיות,ולא איטלקיות,ולא קוראניות,וגם לא את כל הגרמניות.

 

הדבר היחיד שאייל היקר מעריץ הוא ה W הקדוש:-P

 

הוא רק לא מבין...שכל גולף דור 4 שנוסעת על הכביש,אוכלת דלק הרבה יותר מכל רכב מתחרה בקבוצה שלו,בגלל המשקל הרב והמנועים החלשים יחסית.

 

ה V5 הוא נפילה.

 

הV6 טוחן דלק כמו STI אבל נוסע נחמד...כמעט כמו קליאו ספורט.

 

 

הרכב היחידי שאיך שהוא נורמלי ולא שתיין (בשיוט בלבד) הוא הגולף GTI.

 

 

כרכב פרטי, לא הייתי קונה משהו שאינו גרמני או יפני. ויש לי הערכה גם לתוצרת יפן.

בליסינג השמיים הם הגבול (מלבד קוריאניות שזאת ירידה לזנות)

 

לפחות לא לקחתי את הגולף 1.6 שלי והפכתי אותה לGTI WANNABE,אלא עשיתי את הצעד ההגיוני יותר 8)

 

 

באופן כללי, הרכב שלי הוא לא הנקודה לדיון כאן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
יש לי ליד הבית קליאו 1.2 3 דלתות , תאמין לי שהיא לא נראית שונה מהקליאו ספורט.

כולל הגוונים של הכחול בדשבורד שמזכירים לי סובארו DL מאמצע שנות ה80.

בכל מקרה - אני דווקא רואה את האנונימיות כיתרון ולא כחסרון דרך אגב.

 

 

אם כל הכבוד לגולף GTI ויש הרבה כבוד גם היא לא נראת שונה בהרבה מגולף רגילה( כמובן אני מתייחס לשנתון של הMK4).

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

נכון מאוד. לא הכחשתי זאת.

עם זאת הקליאו ספורט גם היא לא מהפיכה ביחס לקליאו רגילה 3 דלתות...

בכל מקרה הגולף היא לא אחד מהרכבים בהם מעוניין פותח השרשור , אז מה זה משנה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, תפסיק לסנג'ר על רכבך כל פעם מחדש.

אתה חושב שאתה לא עושה זאת, אבל אתה מייחצן את ה-גולף כאילו היא הרכב היחידי שצריך לרכוש.

 

ולצערך גם, אתה טועה.

הבדלים מוחשיים כן יש בין קליאו 1.2 לקליאו ספורט, ולעומת זאת בין גולף ג'נריישן לגולף GTI אין שום הבדל חוץ מסמל.

 

 

אני, כבעלים לשעבר של 2 רכבים גרמניים ספורטיביים (עודו מספר רכבים גרמניים שעברו בבית) יכול לספר לך שבסה"כ הכל הכללי,

עלות האחזקה דיי דומה בין הצרפתייה הנוכחית לרכבים הקודמים. מאוד דומה.

כמובן שבשורה התחתונה, הכל תלוי בסוג הנהג ובאופי הנהיגה שלו ברכב.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אתה רואה את זה איך שאתה רוצה לראות. ומחפש כאן מסר מגמתי שלא קיים . אני באותה מידה יכול לומר שאתה וחבריך המכורים ל172 ממליצים על הרכב כקנייה היחידה הטובה ב60 אלף ש"ח.

נתתי את הגולף כרכב שיקר יחסית לאחזקה. (שזה ההפך מלסנגר - לא אומרים לסנג'ר זה משהו אחר לגמרי)

 

אל תלמד אותי על ההבדלים בין הגולפים בבקשה, יש הבדלים רבים פנימיים ומכאניים (לא חיצוניים) היו לי את שני הרכבים בניגוד אליך ידידי.

 

בתמונה של רוני ניתן לראות פגוש שונה ופנסים שונים + תוספת פנסי ערפל. בגולף GTI יש פנסים שונים שמכילים פנסי ערפל וזה ההבדל היחיד. דווקא בקליאו הפשוטה שהוא הראה , יש סאן רוף בניגוד ל172 :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אף פעם, אבל אף פעם, לא אני ולא אף אחד מחבריי בעלי ה-172 המלצנו על הקליאו אלא אם לבעלים היה ניסיון קודם.

אתה מוזמן לבצע חיפוש ולבדוק זאת.

 

את הסאנרוף הזה כל אחד יכול להוסיף בגנות או מקום דומה.

בכל אופן אני מעדיף בלי.

 

אם כבר דיברנו על הבדלים, אז: טמבונים, פנסי ערפל, פנסי חזית, מראות בצבע הרכב וג'אנטים הן רק חלק מהתוספות החיצוניות שאתה יכול להבחין בהן.

 

 

דבר אחרון, אל תזלזל בידע שלי או של אחרים. למרות שהיית ואתה עדיין בעלים של רכבי הגולף, אני ו/או אחרים עדיין יכולים ללמד אותך

כמה שיעורים ודברים על רכבך.

 

 

 

 

דבר אחרון, אנא נחזור לנושא.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לא קראתי את כל התר'ד אבל בא לי לתת ציון אחד קטן.

הקליאו מכוערת להחריד!! אבל כייפית מאוד מאוד !!

מניסיון של חברים הקליאו לא זכתה לכינוי של אמינה או זולה לאחזקה (אפילו לא קרובה לזה) .

אבל כל אחד עם הפאן שלו.

אני קניתי סובארו GT ואני משלם בדלק.. אני מוכן לשלם יותר בשביל הכייף שלי..

 

אם פותח השרשור מוכן לשלם באמינות\עלויות חלפים יקרות אבל להנות יותר אז מברוק - תן לה בקליאו!

 

לגבי הגולף - לדעתי איכותית בכמה וכמה רמות מעל הקליאו אך עם זאת קשה לי להאמין שהיא תתקרב לכייף שהקליאו נותנת..

מה שבטוח שחלקים יש בשוק הפתוח לעומת הקליאו...

 

שיהיה בהצלחה..

 

(אני בסכום כזה הייתי לוקח 106 GTI ונהנה יותר מכולכם ועוד נשאר עם צ'ק בצד:mm_tongue)

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
למכר שלי יש קליאו ספורט. הוא נשבע שהוא יותר לא יקנה רנו, גם אם זו תתנהג כמו פרארי.

אז?

 

כל אקזמפלר והאמינות שלו.

זה לא מעיד על הכלל ואתה בטח יודע את זה.

אף פעם לא טענתי שרנו אמינה. ומה הקשר לקליאו ? רק בגלל שיש לי אחת ?:roll:

אין על NC... במיוחד כשהיא נראית כמו ג'פ ומזדקרת כמו F16 שהולך להמריא בכל האצה.:shock:

Veni Vidi Vici


×
×
  • תוכן חדש...