Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באמת שאין סיבה להעדיף רכב בלי סאנרוף מאשר אחד עם אחד לא מקורי, אין כל הבדל בתפעול, הסאנרוף לא התקלקל לי ולא נוזל כלום, באמת שזה סתם סטיגמה.

 

איזה שנה הרכב ?

porsche 914,2.0,1970

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מקלארן, חפש שרשורים בפורום בנושא סאן רוף.

היה שרשור ממש לא מזמן בו הראיתי תמונות של החיזוקים הפנימיים של הגג אצלי שלא קיימים בגולף בלי סאן רוף מקורי.

 

הבעיה היא יותר מבחינת חוזקו של הגג ולא מבחינת נזילות.

רק מהמחשבה של מישהו בארץ שחותך פתח בגג עושה לי חלחלה (בניגוד לחלק שתוכנן ונבדק בחברה וכולל תעלות ניקוז, מסילות פנימיות וחיזוקים.)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בקשר לאופל טיגרה- אל תציע לו את האופל כשהוא מבקש רכב ספורטיבי, אופל טיגרה זה אופל קורסה ממש יפה, האוטו באמת שלא ספורטיבי ולא נועד להיות אחד.

לירן האוטו שנת 2003.

ואייל, יש הגיון במה שאתה אומר אבל מצד שני אני לא חושב שזה פוגע נואשות בחוזקו של הגג אחרת לא היו מאשרים בניה של סאנרוף שהיא לא מהחברה בחו"ל, ומצד שני זה מוסיף לאוטו ערך מוסף, אז אני מרוצה למרות שזה נבנה בארץ.

פורסם

אחרי המון זמן של חיפושים ודישדושים באתרי אינטרנט והמון חברים שיודעים שצריך להתקשר אליי אם רואים משהו מעניין, ראיתי פיזו 206 XS

1.6 ידנית 3 דל'

נחמדה

חביבה

110 כ"ס

 

השאלה איך היא,

מא ועד ת

לא היה לי נסיון עם הרכב

למען האמת יש לי נסיון רק עם 2 רכבים, קליו 1.2 ידנית ופוקוס הצ'בק 2.0 אוט'

 

אז אם למישהו היה פה 206 XS אני מוכן לשמוע

הכל הכל הכל

 

 

תודה רבה חבר'ה

פורסם

ישנם המון שרשורים בנושא ה206 XS והמון ויכוחים בנושא.

תריץ חיפוש קטן ותבין כמה מידע יש כאן בפורום לגביה.

בעקרון לרכב ישנה התנהגות טובה וכושר אחיזה יפה.

הרכב נחשב אמין והמחלות שלו אופייניות לצורפתיות בכלל.

אחלה רכב למחפשים פוזה ספורטיבית לא מוחצנת מדי וקצת ערך מוסף מבחינה ספורטיבית.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בן אדם תשמע,

 

אתה מנסה לירות לכל הכיוונים, כמו שאמרתי לדעתי אתה לא רציני ואתה מנסה לתאום מכל האולמות , העלת בשירשור הזה בערך את כל האופצעיות הספורטיביות, חצי ספורטיביות אורק פוזה ספורטיבית שקיימות

 

עשה עם עצמך חשבון ותיסגר לאיזה כיוון אתה רוצה ללכת

 

לירות לכל הכיוונים ואולי לפגוע זו טעות לדעתי

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
חשוב לי מאוד לדעת

XS 1.6 - שנת 2001

90כ"ס או 110כ"ס?

מ01= 110, אבל לך תדע אם דגם התברג לשנתון למעלה כי נשאר במחסן.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
כל קשר בין 206 XS לבין רכב ספורטיבי הוא מקרי בהחלט :roll:

צודק בהחלט!

אני נוסע על אחת כזאת כבר כמה ימים, והקשר היחידי למשהו ספורטיבי זה הגיר הידני :lol:

האחיזה מתאימה לסבתא זקנה שנוסעת כל היום בעיר על 20!

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383


×
×
  • תוכן חדש...