Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני מחפש עכבר אלחוטי USB טוב למחשב נייד.

ראיתי באתר של נועה מחשבים שני דגים זולים. מה דעתכם עליהם?

Logitech® V400 Laser Cordless Mouse

http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5549

Microsoft® Wireless Notebook Optical Mouse 4000

http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5834

 

התקציב סדר גודל של העכברים הנ"ל.

 

בתודה מראש.

פורסם

ה V400 מומלץ מהמיקרוספט הייתי מתרחק מניסיון איתם עשו רק בעיות וטווח הקליטה קטן מאוד

הסדרה של לוגיטק בעלת משדר GHZ2.4 מצוינת ובעלת טווח קליטה גדול מאוד

(אצלי עובד דרך 2 קירות בלוקים בתווך של 5 מטר)

עובד כמעט שנה ולא עשה בעיות כלל החלפת סוללות פעם בשלושה חודשים בשימוש מועט יחסית

פורסם

יש לי את המייקרוסופט הנ"ל.

- נוח מאוד.

- סוללה כרגע בת חודשיים בשימוש אינטנסיבי למדי ובינתיים אינה דורשת החלפה.

- טווח קליטה עלוב למדי (מתחיל לגמגם ממרחק של כ-3 מטרים).

- עובד לא רע על רוב סוגי המשטחים.

 

את הלוג'יטק הספציפי הזה אני לא מכיר אך יש לי במחשב הנייח סט מקלדת/עכבר של לוג'יטק וההתרשמות שלי היא שהלוג'יטק איכותיים יותר (למרות שהמייקרוסופט בהחלט מספק את הסחורה מבחינתי).

 

בהצלחה,

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם
תחליט

אלחוטי או USB?

 

בכל מקרה - LOGITEC נחשבים טובים יותר.

 

אלחוטי שהמשדר מתחבר לUSB. להבדיל מעכבר BT.

 

תודה לכולם נראה לי אני ילך ה V400.

פורסם

יש למישהו בעבודה שלי את העכבר של מיקרו$ופט, הסוללה מחזיקה הרבה זמן, בנוסף יש מקום למחבר USB בתחתית של העכבר, וכאשר מחברים אותו לשם העכבר נכבה. אחלה פאטנט.

הסוללה מחזיקה מעל חצי שנה בשימוש יום יומי. עמיד בנפילות ומכות...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...