Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך את עזרתכם בבחירת קומפוננט עד איזור ה1000 שקל +-

 

מוראל דוטק אוביישן הכי טובים בתקציב הזה?

Seat Ibiza 2012

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כבעל הסט שציינת אני מוכרח לציין שאני מרוצה מאוד (פי כמה וכמה על השדרוג ל-MT22).

שמעתי גם את הmbq 216 אך לבסוף הלכתי עם ה"מסחרה"... לא מצטער.

 

בברכה.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

גם הדוטק טוב וגם הפוקאלים למינהם היה לי את הדוטק ראשון אהבתי אבל הוחלף לV1 ומשם לV2 וכיום K2P

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
Uמה לדעתך נותן תמורה טובה למחיר?

כל אחד והאוזן שלו. אני שלא אוהב את הפוקאל מבחינתי זה לא יתן את אותה התמורה כמו שנותן לי הדוטק ישמור אותם השם.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

אחרי שהייתי בעליו של דוטק אוביישן משודרג MT22 ועברתי להרץ אני לא מצטער אפילו לשנייה!

לדעתי הרץ סדרת אנרגי החדשה! יתנו לך תמורה טובה יותר מדוטק אוביישן.

כמובן ממולץ להחליט לבד אחרי שמיעה.

פורסם

שוב.. לדעתי, קומפוננט של הרץ סדרת אנרגי החדשה (עם הטויטר משי וכ"ו..)

יתנו לך באותו התקציב של הדוטק אוביישן תמורה יותר טובה.

אם להשוואת אותם להיי אנרגי הם לא ברי השוואה לדעתי בכלל.

פורסם

אתה יודע מה הבעיה עם ההמלצה של BUB ? שזה הטעם שלו . הוא עבר מדוטק אוביישן להרץ והוא נהנה מהמוסיקה שלו . אתה לא יודע מה תעדיף , כי לא טרחת לשמוע ולהחליט . ואם נעשה עכשיו משאל בפורום והרוב יגידו לך פוקאל , אז תלך לקנות פוקאל ? ואם הוא יהיה חד מידי עבורך ולא תהנה מהמוסיקה שלך , מה תעשה?

במקום לשאול תגיע לאחד המפגשים תראה סטים ואז תוכל להחליט , ואולי לברר נקודות קטנות . אבל כרגע שרץ אצלך פוקאל/הרץ/ודוטק , המשמעות היא שאתה לא יודע כלום . ולא בטוח שאתה יודע מה הטעם שלך . לך שמע ותחליט

בברכה יהודה

פורסם

אז מה לבדוק?

 

פוקאל v1

 

מוראל דוטק אוביישן

 

והרץ esk 165

 

???

איפה אני יכול לשמוע את הסטים האלו?

Seat Ibiza 2012

פורסם
אז מה לבדוק?

 

פוקאל v1

 

מוראל דוטק אוביישן

 

והרץ esk 165

 

???

איפה אני יכול לשמוע את הסטים האלו?

 

תשמע גם פיוניר ודראגסטר! ככל שתחשף ליותר דגמים תגבש לעצמך דיעה מה נשמע לך הכי טוב.

תתפלא לדעת שיש שינוי עצום בין הפוקאל למורל. אם תילך לפי המלצות , תסיים עם מערכת שמע שמורכבת מכל העדפות של חברי הפורום, ולך נשאר רק לאהוב את מה שיצא לך מהשילוב של כל ההמלצות.

כמו שאמר truejoker. תחכה למפגשים שמתקיימים מידי פעם של חברי הפורום. תגיע, תשמע, תחליט.

ממהר ואין מפגש קרוב? אני בטוח שישנם חברי פורום שישמחו להשמיע לך את המערכת שלהם ותוכל להגיע אליהם ולשמוע.

הנה כבר יש לך מישהו שמזמין אותך לשמוע את הדוטק- אני.

כמובן גם לא חסר חנויות ותחנות שמע שתוכל לשמוע קיר של מערכות פועל או אפילו רכבים מתצוגה.

 

דרך המסך לא תוכל לדעת מה אתה באמת אוהב, תוכל לדעת מה אחרים אוהבים!

 

 

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

מצתרף לדעה של BUB ן ELIRANUSH , שמעתי את האנרג'י החדשים ומאוד אהבתי ( כמובן שכל אחד וטעמו האישי) , אני חושב שאתה יכול לשמוע אותם אצל תומקאר במושב רינתיה.

אם תרצה פנה אלי בפרטי ואתן לך טלפון שלו.


×
×
  • תוכן חדש...