Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש קישור לחנות שמוכרת את האנרג'י החדשים?

מה הדגם המדוייק שלהם?

איך מבדילים בין החדשים לישנים?

Seat Ibiza 2012

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על הV1 של פוקל אפילו אל תבזבז זמן בשמיעה.

סט רע. מיד לא מדהים בכלל וטוויטר זוועתי במיוחד.

פוקאל תמיד היו חדים מידי לטעמי, אבל הפירוט של הצלילים הגבוהים וה"נקיות" שלהם נגיד מעולה.

הV1 פשט לא עושה את העבודה בכלל.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

MR.SUB. לאן הלך הסימלון שלך? הקודם יפה יותר

 

ולגבי השרשור.

מה המוזיקה שאתה שומע!

איזה מגבר הולך להגביר אותם?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אתה טוען שאני מכוער!?

 

וכמו שאלי רשם, המוסיקה שאתה הולך להשמיע בהם תשחק תפקיד. למרות שלפי דעתי אפילו במוסיקה שחורה שהפוקל כביכול יצטיינו בה, כי המיד שלהם חזק( שוב אני ממש לא מדבר על הV1. מV2 ומעלה) הטוויטרים יכולים להציק לך.

אפשר לכוון אותך בכללי, אבל אתה פשוט חייב לשמוע לבד.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
למישהו יש קישור לחנות שמוכרת את האנרג'י החדשים?

מה הדגם המדוייק שלהם?

איך מבדילים בין החדשים לישנים?

 

 

הישנים:

http://www.audison.de/hertz/pics/energy/esk165.jpg

 

החדשים:

http://www.hertzaudiovideo.com/file/accessori/a_ev165l_1.jpg

http://www.hertzaudiovideo.com/file/accessori/a_et20_2.gif

 

הצורה שונתה. אבל הכי פשוט לבדוק לפי הקרוסים ששונו.

 

הדגם (הישן והחדש - זהה):

ESK 165

פורסם

אני שומע הכל חוץ ממזרחית אבל בעיקר אני שומע רוק, פאנק וגם מוזיקה אלקטרונית.

למישהו יש אתר של חנות שמוכרת את ההרץ אנרג'י? או אפילו שם?

ההרץ אנרג'י עדיפים על הדוטק אוביישן?

מה המחיר של ההרץ אנרג'י כדי שאני ידע לא לשלם יותר?

 

תודה,

לירן.

Seat Ibiza 2012

פורסם

יש סטים חדשים של POLK AUDIO בפומפה , לפי מה שהבנתי לאף אחד אין תלונות ... ולפי הנתונים הם דיי טובים .

וגם לאחר חפירה ארוכה באינטרנט אף אחד לא מתלונן , בכלל ... אף אחד . שווה לבדוק את ה DB6500 ,

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

זה שאף אחד לא מתלונן זה מעולה אבל השאלה היא האם מישהו אומר עליהם משהו טוב?

אני אישית לא שמעתי הרבה על החברה, רק ראיתי את השם פה ושם.

יש פה מישהו עם מוצרים שלהם? או לפחות ניסיון איתם או עם הסט הזה ספציפית?

(מי שיכול שיענה לי בבקשה על השאלות הקודמות)

Seat Ibiza 2012

פורסם
זה שאף אחד לא מתלונן זה מעולה אבל השאלה היא האם מישהו אומר עליהם משהו טוב?

אני אישית לא שמעתי הרבה על החברה, רק ראיתי את השם פה ושם.

יש פה מישהו עם מוצרים שלהם? או לפחות ניסיון איתם או עם הסט הזה ספציפית?

(מי שיכול שיענה לי בבקשה על השאלות הקודמות)

 

כן אומרים עליהם הרבה דברים טובים , חברה מוערכת מאוד .

חלק מהסטים שלהם באים עם טוויטרים של VIFA מה שחלק מהאנשים אומרים שהם הטוויטרים הכי טובים בעולם נקודה .

נתונים טובים , יורד עד 40 HZ .

 

קשה להחליט תלוי אם האוזן שלך תואהב אותם , אני גם לא שמעתי אבל ממה שאני יודע הם נורא איכותיים .

 

עוד מהשרשור שפתחתי : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=183875&highlight=POLK

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

לירן שלום =)

הדיון הזה יכול להימשך עוד ועוד על אוטו הדבר כמו לתת גז בניוטרל העניין פה שאתה זה שמחליט ! זה הולך להיות ברכב שלך לא של אף אחד אחר פה .

תראה לפי החתימה כמעט של כל אחד יש את המפרט הטכני שלו שווה לך להסתכל מעט במפרט ואז לשאול אותו מאיזה איזור הוא להגיעה לשמוע את המערכת אצלו ברכב .

מה עוד שאני יכול להפנות אותך למישהו במעלה עם הרץ + למישהו עם מורל גם הוא במעלה .

את השאר אני בטוח שאתה יכול לשמוע במפגש הקרוב .

כך תזמן עם הקניה זה משתלם בסוף .

חוץ מזה אתה יודע איפה עדן ? אני מנסה למצוא אותו לגבי ה DVD אני חושב שכבר השבוע אני יקנה אותו אני רק צריך שוב את השם של החנות .

 

אמיר , התמונה הקודמת הרבה יותר יפה !

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

יש בפורום מספר חברים עם הסטים שלהם.

השאלה היא מי מהם גר קרוב יותר אליך ואיזה סטים אתה רוצה לשמוע חוץ מהאנרג'י?

מאיפה אתה בארץ? נמצא לך מתקין שמשווק אותם באזור מגורייך.

פורסם

הוא ממעלה אדומים איזור ירושליים =)

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
כן אומרים עליהם הרבה דברים טובים , חברה מוערכת מאוד .

חלק מהסטים שלהם באים עם טוויטרים של VIFA מה שחלק מהאנשים אומרים שהם הטוויטרים הכי טובים בעולם נקודה . כבודה של ויפה במקומה מונח , אבל להגיד את זה , זה מאוד מוגזם . מה דעתך על הניאו של סיז ? על הרינג רדיאטור של סקאן ספיק? על המורל ? על הטוויטרים הקרמיים של אקיוטון ? על הבריליום של פוקאל ?

נתונים טובים , יורד עד 40 HZ .

 

קשה להחליט תלוי אם האוזן שלך תואהב אותם , אני גם לא שמעתי אבל ממה שאני יודע הם נורא איכותיים .

 

עוד מהשרשור שפתחתי : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=183875&highlight=POLK

אני לא יודע איך פולק אודיו ברכב , אני רק יודע שאת הרמקולים הבייתיים שלהם אף פעם לא אהבתי, תמיד הייתה להם איזור בסאונד שאותו הם לא כיסו , ואזורים של באס מוגזם ולא חד .

לדעתי אם לחפש קומפוננטים שהם לא ממש מיינסטרים אז זה מאגנאט/אטון/ ואולי מאק אודיו שזה וזה וזה כ"כ מהלל כאן בפורום .

בברכה יהודה


×
×
  • תוכן חדש...