Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי מצטער שאני חופר אבל,

יש עוד סטים ששווים בדיקה חוץ מהאנרג'י הפולק והמוראל?

ואיפה אני יכול לשמוע אותם?

Seat Ibiza 2012

פורסם

תברר עם אנשים בפורום שיש להם את הסטים כדי לשמוע אותם.

בחנות לא ירכיבו לך 4 סטים כדי שתשמע אותם,ולשמוע אותם לא ברכב זה לא משקף את אופי הסט.

תחפש בזאפ סטים בטווח מחיר שלך של חברות מוכרות,תשמע אותם.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הרבה סטים באים עם טוויטרים צורמים , לא כולם רכים , רובם חדים , דוגמאת פוקאל ... ואם מרסנים אותם כמו שצריך עם איקווליזר , אז הם יכולים להישמע חבל על הזמן .

 

בקשר לטוויטרים של VIFA , אי אפשר כל כך להגיד בברור איזה טוויטר הכי טוב מבין הטוויטרים הכי טובים בעולם כי לכל אחד אוזן אחרת , אבל לפי מה שהבנתי הרבה אנשים עם " אוזני זהב " כמו שאומרים חושבים שזהו הטוויטר הכי טוב בעולם , שוב ... הוא לא בא בסט הזה של POLK אלה בסטים גבוהים יותר , אבל זה מראה לך את הדרך מחשבה שלהם בקשר לסאונד איכותי .... הטוויטר שלהם לא צורם , הוא "חד" וחותך את האוזן בגבוהות ... ריסון מתאים , הגברה מתאימה ... והוא יהיה כמו שהוא צריך להיות , הכל עיניין של כיוונים .

 

אנחנו עדיין מדברים על 1000 ש"ח שזה לא הרבה ... אז אל תצפה לניסים ונפלאות , אבל כל מה שקשור ל POLK זה איכות , אני לא חושב שהאנרגי' שווה משהו אם הוא לא היי אנרגי' , עדיף מורל .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

בכל מקרה תשמע את כל הסטים,אולי לא תחבב את הסטים של מורל או פוקל וכו',אל תפסול שום דבר עד ששמעת אותו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הת'רד הזה חופר ומשתחזר כל פעם מחדש! טחינת מיים!!! 3 עמודים עם 200 הודעות כדי לעלות לדבר סביב הפוקאל והדוטק.

אם לא תילך לשמוע הת'רד הזה יוכל לשחזר את עצמו יותר מהכבשה דולי במשך ה100 שנים הבאות.

תשמע קודם את הסטים לפני שאתה יוצר לך רשימה של "ה-1000 קומפוננטים שאני צריך לשמוע עד 2010".

תראה נכונות ללכת לשמוע אחת מהן , ותמשיך אחרי זה עוד 300 עמודים את הנושא.

 

אם תשים לב כמעט בכל תגובה רשום שזה טוב וזה טוב וזה טוב,אבל תשמע בעצמך כי האוזן שלך היא שתחליט."

אז תן לה לעשות את העבודה שלה.

 

 

בהצלחה,

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם
הרבה סטים באים עם טוויטרים צורמים , לא כולם רכים , רובם חדים , דוגמאת פוקאל ... ואם מרסנים אותם כמו שצריך עם איקווליזר , אז הם יכולים להישמע חבל על הזמן . לא חייבים לרסן עם איקולייזר , דבר שגורם למוסיקה להיות פחות חיה , אפשר פשוט לקנות מחברה שיודעת לעשות טוויטרים חדים שלא צורמים (מי אמר סיז ולא קיבל )

 

בקשר לטוויטרים של VIFA , אי אפשר כל כך להגיד בברור איזה טוויטר הכי טוב מבין הטוויטרים הכי טובים בעולם כי לכל אחד אוזן אחרת , אבל לפי מה שהבנתי הרבה אנשים עם " אוזני זהב " כמו שאומרים חושבים שזהו הטוויטר הכי טוב בעולם , שוב ... הוא לא בא בסט הזה של POLK אלה בסטים גבוהים יותר , אבל זה מראה לך את הדרך מחשבה שלהם בקשר לסאונד איכותי .... הטוויטר שלהם לא צורם , הוא "חד" וחותך את האוזן בגבוהות ... ריסון מתאים , הגברה מתאימה ... והוא יהיה כמו שהוא צריך להיות , הכל עיניין של כיוונים .תשמע , אנשים שעושים רמקולים של DIY יקרים להפליא , לא לוקחים טוויטרים של ויפא בד"כ . אז זה שכמה אנשים בפורום אומרים שהם מעולים , ועוד אנשים עם "אוזני זהב " , העובדה היא שברוב המבחנים שנעשו , ויפא הייתה אחרי סקאן ספיק ואחרי סיז ואחרי פירלס ועוד כמה חברות אמרקיאיות לא מוכרות . ומבחית תמורה למחיר הסיז ניאו נחשב אחד הטובים בעולם . והטוויטרים הגדולים של הסיז בכלל נמצאים בצמרת . גנסיס משתמשת בדרייברים של סקאןספיק ולא של ויפא.

 

בקיצור ,ולפני שיתחילו לספר לי על רמקולים נחשבים ששמים דווקא ויפא ,(וזה יכול להיות בגלל סיבות אחרות מאשר הטוויטר הכי טוב ), נעזוב את זה ככה

 

אנחנו עדיין מדברים על 1000 ש"ח שזה לא הרבה ... אז אל תצפה לניסים ונפלאות , אבל כל מה שקשור ל POLK זה איכות , אני לא חושב שהאנרגי' שווה משהו אם הוא לא היי אנרגי' , עדיף מורל .

ואם אתה רוצה טוויטר חד מאוד ומהיר מאוד ושבוודאות לא צורם ועוד עולה רק 30 דולר , אז זה סיז ניאו .

 

מכול מקום אני לא אוהב את פולק , אבל אולי פותח התרד כן יאהב אותו . אז אנחנו באמת טוחנים מיים . שילך וישמע וידע מה הוא אוהב

בברכה יהודה


×
×
  • תוכן חדש...