Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסנן סולר שבור - סיטרואן ג'מפי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

יש ברשותי רכב מסוג סיטרואן גמפי 2003 ידני HDI,רכב של העבודה,

גיליתי נזילת סולר מהפילטר,מכסה הפילטר מתברג על בית הפילטר ולמכסה 3 חיבורי צינורות,

הנזילה הייתה מחיבור שיוצא ממכסה הפילטר לצינור סולר,כנראה סדק,בתמימותי חיפשתי מאיפה הנזילה וכאשר נגעתי באותו חיבור סדוק,הכל נשבר ויצא ממקומו,לא הייתה אפשרות להניע משום שכל הסולר ברח החוצה,איכשהו לאחר אילתור מצאתי איזה ניפל מצינור נחושת שנכנס בלחץ למכסה הפילטר במקום השבור ובצד השני חובר הצינור,הצלחתי להניע אך לאחר עבודה של 5 דקות הרכב כבה ולא בגלל שהניפל יצא ממקומו,כנראה בעיה חשמלית,

הרכב נגרר למוסך שםן החליפו את הפילטר בעלות של 800 ש"ח(מחיר הוגן???)אך שוב לאחר נסיעה קצרה ביותר הרכב כבה מבעיה חשמלית,יש למישהו מושג מה הבעיה?

סליחה על הסיפור הארוך אך נראה לי שהפרטים הקטנים אולי יעזרו בפיענוח התקלה,

תודה לכל העוזרים:wink:

פורסם

עדכון,במוסך בדקו ומצאו שמשאבת סולר לקויה עקב כנסת אויר למערכת,ויש צורך להחליפה,

השאלה שלי האם זה הגיוני?כי כשפירקתי את צינור הסולר מהפילטר ופתחתי סוויץ,יצא סולר מהצינור ז"א שהמשאבה עובדת לא?

פורסם

בדקתי עם 2 מכוני דיזל שונים ולדעתם יש סכוי אפסי שהמש' נפגעה מחדירת האויר.

יש להחליף את בית מסנן הסולר ולבצע ניקוז אויר ממע' הסולר ורק אז ניתן לראות אם המש' סולר אכן פגומה או תקינה.

האם מסנן הסולר כבר הוחלף ומה הבעיה כעת?.

מהיכן אתה בארץ?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
בדקתי עם 2 מכוני דיזל שונים ולדעתם יש סכוי אפסי שהמש' נפגעה מחדירת האויר.

יש להחליף את בית מסנן הסולר ולבצע ניקוז אויר ממע' הסולר ורק אז ניתן לראות אם המש' סולר אכן פגומה או תקינה.

האם מסנן הסולר כבר הוחלף ומה הבעיה כעת?.

מהיכן אתה בארץ?.

בברכה - רפי לין :-)

ערב טוב רפי,הרכב הוא רכב של העבודה,קצת לא נראה לי כל עניין התיקון,כפי שכתבתי בתחילת השרשור בית פילטר הסולר נשבר,הצלחתי לאלתר משהו והנעתי את הרכב,לאחר 5 דקות עבודה בתחילת נסיעה הרכב כבה,הרכב נגרר למוסך שם הוחלף בית פילטר קומפלט,ושוב לאחר נסיעה קצרה ביותר כ-20 מטר הרכב שוב כבה,

לאחר שלושה ימים במוסך(חאפר,ככה רוצה הבוס שלי)נמסר שהמשאבת סולר נפגעה,אני יודע שצריך לנקז אויר,אך זה נראה לי קצת מעליב להעיר למוסך את הדיאגנוזה שלי כי אני לא מכונאי,

אני חושב שעשיתי בדיקה נכונה ע"י זה שפתחתי צינור סולר ופתחתי סוויץ כדי לראות אם יוצא סולר,עוד לפני שהרכב נגרר למוסך,

למרות שזה לא רכב שלי זה מפריע לי שכנראה הכניסו לבוס את האלמנט:cry:

פורסם

אם אני לא טועה ב HDI אין צורך לנקז אויר. אין אפילו משאבה ידנית לפמפום וכל מה שצריך לעשות זה להניע.

אם יש אויר - ההנעה תיקח כמה שניות וזהו.

פורסם
אם אני לא טועה ב HDI אין צורך לנקז אויר. אין אפילו משאבה ידנית לפמפום וכל מה שצריך לעשות זה להניע.

אם יש אויר - ההנעה תיקח כמה שניות וזהו.

האם יש כאן מישהו מקצוען שיכול לאמת את דבריך?

פורסם

הייתי בעלים של סיטרואן עם HDI וקרה לי שנתקעתי בלי דלק.

אין שום משאבת תחל ידנית .ההנעה היתה מעט ארוכה (5 שניות בערך במקום פחות משניה) - האוטו הניע וזהו.

×
×
  • תוכן חדש...