Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב אי רצון של היבואן בארץ להביא לכאן את הסוויפט ספורט אני נעלץ ללכת בדרך הייבוא אישי. למי אני צריך לפנות וכמה זה צריך לעלות בערך.

 

תודה.

פורסם

אם היבואן לא יחתום לך על מסמך שבו הוא מתחייב לספק לך חלקים ושרותים מקצועיים לרכב, הרכב לא יוכל להכנס לארץ!

ואם כבר סוויפט ספורט, תביא את דגם ה 4X4 !

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חתימה אני יכול לקבל.

 

השאלה היא מה תהיה העלות (בערך)?

 

אם אתה יכול לקבל חתימה, כנראה שאתה מקורב ליבואן, כי נכון להיות יבואנים לא חותמים והיבוא האישי נעצר. הנושא הזה הגיע לכנסת.

ואם אתה מקורב ליבואן, הוא גם יכול להביא לך מכונית כזאת דרכו, בשביל מקורבים היא תמיד תהיה יותר זולה, אפילו מיבוא אישי.

 

לגבי עלויות יבוא - נעשו כאן מספיק שירשורים בנושא הזה, ואם תריץ חיפוש תקבל לפחות 100 תגובות בנושא זה, כולל מבעלי ניסיון אישי.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

יש לי הרגשה שהיבואן עושה פה טעות איומה! אבל למה כבר אפשר מסוזוקי :roll:

פשוט רכב יפה.

 

d2f05299000d5a704528d897

 

מונע 1.6 ליטר ידני עם 125 סוסים על הרכב הקטנטנן הזה.

נתון של 8.9 שניות מ-0-100.

ויד גם גרסת 4x4 (!) כמו שנכתב כבר למעלה.

 

 

לא מבין את היבואן. פשוט טעות!

ועכשיו נחזור למציאות וניזכר שאנחנו חיים במדינת ישראל.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לא חושב שזו טעות בשביל היבואן.

 

היא מתחרה ישירה של ה C2 VTS, זה לא שהיא סוגרת פה חור שלא מסופק לצרכנים או תחליף הולם לרכב קיים (כמו האיוו שהגיעה בזמנו).

 

כמה יחידות כבר יימכרו?

 

עם כל הצער בשביל חובבי הספורט המוטורי, אני לא משוכנע שסוזוקי טועים.

Back to the original - NC again.

פורסם

תסכים איתי שלסוויפט החדשה נמכרת יותר מאשר ה-C2.

 

לכן, כך נראה ךי, שמי שמעוניין בסוויפט הרגילה ויראה את הספורטיבית (כמוסן שצריך להוסיף למשוואה מחיר אטרקטיבי)

יעשה חושבים ולעניות דעתי יקח את הספורטיבית.

כך גם אימאות שקונות את הסוויפט כרכב חדש מהבחרה יוכלו "להתאים" את הרכב לנהג חדש או צעיר שנמצא בבית.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
תסכים איתי שלסוויפט החדשה נמכרת יותר מאשר ה-C2.

 

לכן, כך נראה ךי, שמי שמעוניין בסוויפט הרגילה ויראה את הספורטיבית (כמוסן שצריך להוסיף למשוואה מחיר אטרקטיבי)

יעשה חושבים ולעניות דעתי יקח את הספורטיבית.

כך גם אימאות שקונות את הסוויפט כרכב חדש מהבחרה יוכלו "להתאים" את הרכב לנהג חדש או צעיר שנמצא בבית.

 

 

ידידי,

 

אנ ימקווה שאתה מודה שמדובר ברכב ידני... על איזה אימא אתה מדבר שקונה ידני??

 

בגיל הזה כבר רוצים נוחות ופינוק..

 

אצלינו זה ככה לפחות במשפחה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הסוויפט ספורט לא ממש המתחרה של ה C2 אלא יותר של המיני קופר.

בהתחשב בעובדה שהקופר מתומחרת במחיר שערורייתי בארץ ובעובדה שהסוויפט ספורט מגיעה גם עם 4 דלתות (!)

4 דלתות לא מספיק משכנע? 4X4 גם לא? אז תפאדאלו יש אפילו תיבת הילוכים אוטומטית לספורט (ולפי הביקורת נראה שזו תיבה מצוינת)

היא יכולה להיות להיט בארץ, רק שתגיע ואני מתייצב בסוכנות! רק לא אוטומטית בשבילי בבקשה :?

swift.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...