Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי נוהג בפג'ו 205 שנת 1995 ידני מנוע 1100

יש לו יותר מידי שמן באגן השמן!

למה זה יכול ליגרום ?

וכיצד מורידים לכמות שצריך ?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אם יש הרבה שמן, זה יגרום לנזק רציני למנוע..

יהיה לחץ שמן חזק מידי ויתכן ומחזירי השמם ויפרצו ותהיה נזילה ועוד הרבה דברים.

באן שמן יש בורג ניקוז שמן, צריך לפתוח את הבורג לרוקן את מה שצריך ולסגור.

 

חשוב שבמדיד שמן שלא יעבור את קו הF .

פורסם

במידה ואני עושה את זה באמצעות משאבה ידנית דרך איפה אני מכניס את הצינור

מאיפה שאני ממלא שמן כשחסר לי או מהחור של המדיד?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

מה שנקרה בהגה המקצועית "overfilling".

יגרום ללחצים גבוהים באגן השמן ולחץ לא תקין בנשם המנוע (blowbay).

הדבר יגרום לפריצת אטמים ובמקרים מסויימים יביא לקריסה מכנית של חלקים פנימיים במנוע.

(במקרה שאני מכיר אישית- כשל בבוכנית תזמון הזרקה הידראולית).

 

פתח פקק ריקון שמן באגן ורוקן שמן לגובה המצויין במדיד.

 

**עריכה**

למה לשאוב מכל מיני אזורים ופתחים במנוע? מה מסובך לפתוח בורג פשוט באגן שמן?

פורסם

אם יש יותר מדי שמן ומפלסו כל כך גבוע שגל הרכובה (=CRANKSHAFT) נוגע בו, זה יגרום ליצירת קצף (זאת אומרת תערובת של שמן ואויר), משאבת שמן תשאוב קצף, לחץ שמן במנוע ירד חזק ובסופו של דבר יגרום להרס של המנוע.

 

אם יש עודף שמן, (בלי להגיע למגע עם גל הרכובה), זה יגרום שהשמן באגן שמן יהיה בטמפרטורה יותר נמוכה, הצמיגות תעלה וזה יכול להשפיע לעליה בצריכת דלק (אבל לא משמעותי אני חושב)

עם השמן יעבוד בטמפרטורה נמוכה יותר זה יאריך חיי השמן.

גם מפלס גבוע יכול לגרום לנזילות.

 

במשאבת שמן יש שסתום ביטחון שמגביל את לחץ השמן.

עם השסתום תקין, לחץ השמן בתוך המנוע אף פעם לא יעבור את ערך המתוכנן.

פורסם

כל הנאמר לעיל נכון, אבל יש פה אתר נהדר שממש מסביר הכל... גם על סוגי שמנים, גם על הסכנה במילוי עודף של שמנים - יש גם על תוספים - הקיצר, כל מה שרצית לדעת על שמנים ברכב...

 

בכלל, אם תסתכל בתפריט למעלה אתה יכול לקרוא על כל דבר חשוב ברכב, החל בצמיגים ובלמים, כלה במתלים, בולמים והילוכים..

הכל.

 

בהצלחה

טכנולוגיה מתקדמת

http://www.mfkeyboards.com

פורסם

אם יש יותר מדי שמן במנוע יש להוריד עד לכמות הרצויה .

אם יש יותר מדי שמן נפרצים אטמים , מתחילות הנזילות, הלחץ שמן עולה (יותר מדי אל תחשבו שזה בריא!)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...