Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור. פעמיים היבואן שאני בקשר איתו היה בצרפת ולא מצא.

באנגליה מוכרים כאלו כמו זבל, רק שהמשלוח יקר מאוד.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המוסך שלי מצא לפני כשנה וחצי מנוע+גיר עם נתונים מרשימים מצרפת (דרך קישורים בעשרות טלפונים).

בגלל שיפוץ מתמשך של DS (מצד המוסך) וחוסר במזומנים (מצידי) לא ניגשנו לפרוייקט :roll:.

פורסם

לפי דעתי אתה יכול לוותר על הגיר. הרבה טוענים שזה בעיקר גימיק של פיז'ו. אל תשכח שצריך להחליף ציריה קצרה לכזאת שמתאימה לגיר - בגלל המבנה השונה שלו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אחת מאופציות הטורבו ניראות לי עדיפות על פני השיפור האטמוספרי.

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

ירון,

זה רק כי אתה רוצה את סעפת הפליטה שלי לעצמך! :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לפי דעתי אתה יכול לוותר על הגיר. הרבה טוענים שזה בעיקר גימיק של פיז'ו. אל תשכח שצריך להחליף ציריה קצרה לכזאת שמתאימה לגיר - בגלל המבנה השונה שלו.

צריך לראות מהם יחסי העברה בגיר הנ"ל לעומת זה הקיים שיש לי עכשיו.

מישהו בפורום הזה כבר טען בעבר שגיר 5 ההילוכים ב-1.8 יכול להתאים גם במנוע ה-GTI6.

פורסם

סיטרואן קסארה VTS (עם אותו מנוע כמו של GTI6) מגיעה עם גיר 5 הילוכים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

ליביו,

זה מה שיש לך להגיד?

מה עם דעה לגבי מה שרשמתי? :shock:

אני כבר אדבר איתך מחר! :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

דעתי הלא משוחדת [וחסרת הנסיון בעליל] אומרת שטורבו הוא שיפור נעים יותר - גם כי כבר אספת את החלקים וגם כי במידה ותרצה עוד כוח ממנוע טורבו יהיו לך המון אפשרויות להתקדם הלאה.

דעתי המשוחדת - מנוע אטמוספרי חזק [כי אין מה לעשות, והכי כיף זה לנסוע באוטו שנוסע - תמיד, ולא באחד שנוסע - כרגע]

 

רון.

-נ.ב. הזכרת איזה יבואן מנועים איפשהו בשרשור, יהיה נחמד לקבל שם, אנוכי בשלב חיפוש המנוע גם כן-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
גלעד, למה אין:

 

4. למכור את הרכב ולקנות רכב יותר חזק? :roll:

 

איזה רכב יותר חזק אפשר למצוא שיהיה מהנה כמו הרכב שלי (שהושקעו בו כבר 25K בתחום האחיזה)?

קליאו ספורט? אני לא מתחבר אליה

מזדה MX5? לא פרקטי בשבילי (וחלש). ל NC אין לי תקציב.

GT - קשה למצוא אחת שפויה והאחזקה מאוד יקרה (אם כבר אני מעדיף הנעה אחורית ולא 4X4).

 

חוץ מזה, מי יקנה רכב שעשה כמעט 200K ק"מ, יד שלישית במחיר שאני רוצה עליו? :)

 

רון, קבל ה"פ.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

דעתי חצויה לגמרי ואת חלקה שמעת

אם אתה הולך להשאר עם ה8 שסטומים טורבו בתצורה המקורית ? תשפר אטמוספרי

אם אתה חושב לקחת את זה רחוק ברגע שתכניס את המנוע של ה605 ולהשאר עם האוטו הרבה זמן ? תכניס את המנוע (למרות שמבאס אותי להגיד לך להוציא 16 כדי לשים 8)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
הבוכנות ב 605T לא בניות כך שיתנו יחס דחיסה נמוך מלכתחילה? אם אני זוכר נכון, ב RGX יש יחס דחיסה של 8.5 ל 1. או שהרכבת הראש 16V משנה איכשהו את יחס הדחיסה?

כתר הבוכנה מותאם בצורתו לתא השריפה שבראש וביחד הם יוצרים את חלל השווא שמנפחו נגזר יחס הדחיסה.

צורת תא השריפה בראש 16 שס' שונה מאוד כתוצאה מתצורת השס' (בזווית) ותכנון זרימה שונה.

להרכיב ראש 16 על בלוק עם בוכנות של 8 יכול להתאים במקרים מסוימים, בד"כ לא, מכיוון שיחס הדחיסה עשוי להיות גבוה/נמוך מידי. ולכן יש למדוד ולחשב את יחס הדחיסה הצפוי.

בנוסף עלול להיווצר מצב שהבוכנה תתנגח בשס' ,למי שלא מכיר- במנועים מסויימים בעת העיצוב הסופי של הבוכנה נלקח בחשבון המרחק שיוותר בין הבוכנה לשס' בזמן חפיפת שס', אם אין מספיק מרווח יוצרים בבוכנה מעין שקעים (עיניים) במקומות הרלוונטיים על מנת למנוע התנגשות.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

אתה לא שם לב ואתה נהיית "בן ערובה" של הרכב..

אין לך לב למכור אותו למרות שאתה יודע שפרוייקט כזה הוא לא כלכלי ולא כידאי!

אתה מסתכן בחוקיות , מסתכן בחס וחלילה גניבה או תאונה כאשר מה שתקבל מהביטוח יהיה חצי ממה שהרכב שווה תכלס!

 

אני בעצמי עשיתי שינוי דיי רציני ומכרתי את הפג'טה שלי להגשמת GT 99 עם 90000 ק"מ מקורית! יש הפתעות ואם תרצה אתה תמצא!

 

הבעיה שלך שאתה לא מוכן להשתדרג כי אתה מפחד למכור את ציפור נפשך ומי כמוני מבין אותך :idea:.

 

נ.ב: אל תהיה כל כך בטוח שה306 תמשיך ליהיות כל כך טובה עם הרבה כוח מקדימה! לדעתי זה מקור לתת היגוי קטסטרופלי!אבל אולי אני טועה , אין לי ניסוים אישי על אחת כזאת , אבל יש לי על הנעות קידמיות חזקות אחרות (פיאט קופה {ולה עוד יש דיפרינציאל ויסקוזי שנותן הרבה} גולף GTI 200 כ"ס איביזות וכו'...).

 

בקיצור תחשוב טוב מה באמת כדאי לך..

 

אני במקומך הייתי פוזל למיאטה \GT!

Not the sound of silence -ABARTH


×
×
  • תוכן חדש...