Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי המנוע שלך, עדיף שתדבר עם שחר "shark1" מ PSI שעשה שיפורים קלים על המנוע הנ"ל ב 306 XSI דור ראשון שלו.

בד"כ הפעולה היא על הסעפת המקורית (סעפת פלסטיק לא באה בחשבון, כמובן).

 

הרכב של זוהר לא מרגיש כמו רכב טורבו אבל הנשימה של המנוע בסל"ד גבוה הרבה יותר טובה עם הסעפות של ה GTI6, הרכב סחב טוב גם במהירות תלת ספרתית שיש בה את הסיפרה 2.

זה לא רק סעפות כמובן; צריך להוסיף עוד כמה דברים, אבל הבעיה היא בעיקר להשיג את הסעפות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זוהר עשה גם פורטינג לראש מנוע? יש כאן סיכון מסויים, המנוע שלך לא צעיר...

 

איזה צנרת פליטה יש לך \ לזוהר?

אני זוכר שאתה עדיין עם ממיר (אמנם ספורטיבי אם אני זוכר נכון). אולי זו גם סיבה להבדל?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

לפי דעתי הוא לא הוריד ראש.

על הרכב שלי יש ממיר מקורי (200K קילומטר), דוד אמצעי ואגזוז של סופרספרינט. הצנרת על הפנים ועקומה בכמה מקומות ובנוסף נדבקה לי שקית ניילון לצנרת והאוטו מסריח בטירוף מניילון שרוף (בטוח זה מוריד כמה סוסים).

הדבר הראשון שאני עושה (טורבו או לא) זה להחליף לצנרת נורמלית.

ההבדל הוא יותר בגלל הסעפות. סעפת הפליטה של XSI דור שני היא פשוט גוש חרא מוצק היישר מכרי המרעה של הבקר בצרפת או לחילופין, מהשירותים הציבוריים בפריז.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
על הרכב שלי יש ממיר מקורי (200K קילומטר), דוד אמצעי ואגזוז של סופרספרינט.

ממיר עם 200K ק"מ? השם ירחם... בטח סתום לגמרי :shock:

חפש ב-PSI שרשור שפתחתי על ממירים ספורטיבים - יש שם כמה המלצות.

כל הצנרת\סעפת\החלקות שבעולם לא יעזרו אם זה חונק לך את הפליטה.

לדעתי זו (והסעפת) הם אחד הסיבות שאתה מרגיש שהמנוע שלך חנוק למעלה.

 

סעפת הפליטה של XSI דור שני היא פשוט גוש חרא מוצק היישר מכרי המרעה של הבקר בצרפת או לחילופין, מהשירותים הציבוריים בפריז.

LOL :lol: :lol: :lol:

חשבתי שרק בראלי היא זבל יצוק.

מה לדעתך הסיכוי בכלל להשיג סעפת של GTI6 מפירוק? עדיין נשארו GTI6 על הכבישים בכלל? :|

בטח כבר יש לך יותר סיכוי להשיג סעפת 4-2-1 של Supersprint משומשת.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

כבר יש לי סעפת פליטה של GTI6. :)

חסרה לי (עדיין) סעפת היניקה ואין טעם לשים את הפליטה בלי היניקה.

הרכב עבר טסט ותוצאות הזיהום היו בגדר הנורמה. כך שהממיר כנראה עוד בסדר. בכל מקרה יש לי ממיר ספורטיבי של magnaflow מחכה להתקנה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

גלעד רק עכשיו ראיתי את התרד הנ"ל

 

תודה רבה על הפיטבקים החיוביים:-D

 

לגבייך..

 

תאמת שגם אני קצת היסתבכתי ממך,

 

 

לדעתי: תעשה החלטה שלא תתצטער עליה לאחר מכן, זה הכי חשוב:arrow:

 

הכול תלוי בכיס,, כל אופציה שנתת כאן משפרת את המצב הקיים וזה מה שחשוב.

 

 

לילה טוב

 

 

זוהר.

פורסם

ברוך השם, זוהר כותב פה! :shock:

 

גלעד, זה גם בכמות הזמן והסבלנות שיש לך...

קח בחשבון ששיפורים רציניים (ובמיוחד טורבו) יקחו ממך הרבה זמן פנוי, סבלנות, ואף השבתה של הרכב.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
אמנם יקחו ממך הרבה זמן , אבל ייתנו לך הרבה חיוכים לאחר מכן .

 

 

אתה אולי מתכוון להרבה הרבה הרבה הרבה זמן ורק אחרי כמה שנים יבוא חיוך מדי פעם (עד ה"באלגן" הבא) :wink:

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

ממש לא .

 

מנוע מקורי של 605 . להעלות מעט את הגדישה ( להזכירך , פחות מ 0.6 זה עדיין אטמוספרי . באוטו הזה , זה פחות מ 0.9... ) ולהנות .

 

יש יותר כוח ויותר מומנט וזה בדיוק מה שחסר ב 306 הספורטיביות לטעמי .

 

אמין , אפילו כמעט נוסע ובהחלט כחבילה נותן הכי הרבה חיוכים לשקל .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
ממש לא .

 

מנוע מקורי של 605 . להעלות מעט את הגדישה ( להזכירך , פחות מ 0.6 זה עדיין אטמוספרי . באוטו הזה , זה פחות מ 0.9... ) ולהנות .

 

יש יותר כוח ויותר מומנט וזה בדיוק מה שחסר ב 306 הספורטיביות לטעמי .

 

אמין , אפילו כמעט נוסע ובהחלט כחבילה נותן הכי הרבה חיוכים לשקל .

 

 

:wink:

 

אכן מסכים ואפילו מאוד כי זה הדבר הכי טוב שנראהע לי לעשות =גם נוסע וגם אמין ואין את פרץ הכוח כל הזמן אלא כוח בצורה ליניארית וכיפית !!!

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

לא צריך לחתוך בקיר האש בגלל מיקום הטורבו?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...