Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא לחתוך .

למעוך קלות.

ואם רוצים להמנע מכך ,ניתן להעביר את המשרוקית למיקום אחר.

אבל מה כל זה קשור לסעפת בנויה היטב שמותאמת למנוע שלך ?

 

קבל המלצה לחתימתך העתידית:

"גלעד 306 טורבו"

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דיברתי על ה RGX, בנוגע לסעפת. מעניין מה קורה אם שמים שם GT28.

את החתימה כבר ערכתי. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
עבודה שלי.... :)

 

 

 

ועל זה אני מאד מודה לך מושיק היקר.

 

 

עבודה טובה וריתוכים ברמה מצויינת:twisted:

 

 

 

ולגביי מנוע ה605

 

כל עוד זה עם הטורבו המקורי, תתן גם 50 PSI סטייל פוסמן (חצי מהחברים במועדון PSI)

 

זה לא נוסע כמו שזה צריך לנסוע.

 

אבל לשים בלוק של 605 עם הראש שלך וכל הממתקים שיש לך בבית

 

זה הדבר. קח בחשבון שבהבאת הבלוק אתה חוסך לעצמך בוכנות/טלטלים ששם הרכב מגיע טורבו ומחזיק גדישות של באר 2 ללא בעיות מיוחדות

 

בכול מקרה זו הצעתי

 

שיהיה יום טוב

 

 

 

 

 

זוהר.

פורסם

 

זה הדבר. קח בחשבון שבהבאת הבלוק אתה חוסך לעצמך בוכנות/טלטלים ששם הרכב מגיע טורבו ומחזיק גדישות של באר 2 ללא בעיות מיוחדות

.

 

2 באר?

איך הגעת לזה בדיוק? ועם איזה טורבו? כל טורבו יש לו ספיקה שונה,זה לא רק לגדוש 2 באר..

פורסם
2 באר?

איך הגעת לזה בדיוק? ועם איזה טורבו? כל טורבו יש לו ספיקה שונה,זה לא רק לגדוש 2 באר..

 

 

 

רשמתי והתכוונתי ל1.2 ולא ל2 באר:arrow:

 

 

 

 

 

זוהר.

פורסם

השרשור אמור להיות טכני ולא עקיצות.

אני לא יודע כמה גדישה RGX/Y מחזיקים. היחידים אולי שיכולים לענות על זה בפורום הזה הם ירוני, עומר ויניב.

זוהר - אפשר להרכיב קאמשפט חם יותר של GTI 1.9 על RGX ואז המנוע נושם ייותר טוב בסל"ד גבוה. זה מה שליאור עשה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

כל ההבדלים בין RGX,לבין כל מנוע XU 8 שסתומים אחר,הוא רק הקאם שאפט,ואולי הקפיצי שסתומים.

 

מבחינת קומפרסיה,בזמן הגדישה הקומפרסיה של המנוע גבוהה משמעותית מאשר מנוע אטמוספרי,מה שאפילו עוזר לו הרבה יותר להרים סל"ד גבוהה מאוד.

 

 

אז כל מה שמגביל את המנוע הזה זה הקאם שאפט וקפיצי השסתומים.

 

תשיגו קאם שאפט חם למנוע הזה,והוא יהיה גיהנום.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

הגזמת עם הגהינום.

הרכב של ליאור נוסע בערך כמו GTI6. אבל המומנט נכנס מוקדם הרבה יותר משל ה GTI6 (עד שהיא סוגרת בסל"ד גבוה).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני לא מדבר על כוח כרגע,אני מדבר על אופי המנוע.

 

 

RGX מקורי הוא עצלן,הכוח נגמר כבר ב5500

 

אם קאם שאפט אחר,המנוע יוכל להרים גם 7200 בקלות,עם הגדישה הנכונה,להוציא המון כוח.

 

ליאור גודש מקורי,הוא צריך להיות חלש יותר מ GTI6.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

מנוע מקורי עם טורבו T5 מאפשר נשימה עד 7000 סל"ד . סתם דוגמא .

 

על גל זיזים מקורי .

 

פיזבז , המנוע הזה מסוגל להחזיק גדישות ח-ז-ק-ו-ת . 1.5 באר על GT28R !!!

 

ועם כל הכבוד , זה נוסע חזק יותר משמעותית מכל רכב בבבעלות או שהיה בבעלות אחד מהמגיבים כאן .

 

אפשר לנסוע חזק עם המנוע הזה . תתפלאו .

 

אבל איך אומרים , הכל יחסי בחיים...

 

:wave2:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

פורטינג והגל זיזים הוחלף לאחד של GTI 1.6 .

 

זהו . ( ללא ניהול מנוע ורק עם קלאץ מחוזק שיחזיק את הכח )

 

נוסע ואמין .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני נסעתי עם 2 האופציות

קאמשפט מקורי ועכשיו עם של 1.9

ההבדל מורגש משמעותית,המנוע ממשיך לטפס בסלדים למעלה למעלה..

בעניין הגדישות,יש בחו"ל שמדברים על 1.65 באר עם GT28R באמינות עם מדידה של דיינו והוציאו קצת מעבר ל300 סוסים צוהלים.


×
×
  • תוכן חדש...