Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מסכים עם מה שחלק מאנשים אומרים פה!

זה פורום שיפורים או פורום יעוץ ברכישת רכב?

 

 

גלעד רצה ייעוץ על הרכבת טורבו ואתם מייעצים לו לקנות GT? יופי

אם הדרך שאתם חושבים אפשר לסגור פה את הפורום כי למה לשפר ?כולנו נקנה gt או מיאטה

 

אם לא שמתם לב, גלעד הוא בן אדם שבאמת שיפר את האוטו שלו בצורה רצינית והשקיע בו הרבה זמן וכסף(מהכרות שלי איתו אני יכול להגיד, ובתור בעל 306 אני מודה שיש לי הערכה כי האוטו שלו מדוגם ומושקע מכל בחינה עד האוזן ). הוא לא סתם איזה ילד בן 17 שקנה 205 ב2000 שקל ורוצה לשים בילטר פתוח.

והטורבו זה הולך להיות -ההי לייט של הפרוייקט שלו.

 

ואם הוא הגיע עד לכאן (והרבה לא מגיעים עד לאן שהוא הגיע מבחינת שיפורים) אז כנראה שהוא נהנה מיזה וזה הכיף שלו.

תבינו, יש אנשים שאוהבים לשפר מכוניות ולאו דווקא לקנות מכוניות מוכנות מהחברה. כי זה פשוט הכיף שלהם.

 

נכון שזה לא משתלם וזה עולה הרבה כסף! אבל עדין אנשים עושים את זה למה? זה הכיף שלהם!

למה אתם נוסעים לחו"ל למרות שזה עולה הרבה כסף?אפשר להשאר בארץ..:roll:

 

אז שימשיך בפרוייקט שלו ואתם תסעו במכוניות מכונות מהחברה.

וכולם יהו מבסוטים

 

 

יוגב

 

נ.ב: הודעה זאת לא באה לפגוע במישהו והיא לא אישית נגד מישהו , היא פשוט נגד דעת האנטי שיפורים שיש בארץ :arrow:

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קראתי אתמול בלילה את מה שכתבו פה היועצים הפיננסים למיניהם והייתי עייף מידי בכדי להגיב.

וכשאני רואה את ההודעה האחרונה ,יוגב פשוט הוצאת לי את המילים מהמקלדת .

 

כאן פורום שיפורים שאחד מכלליו למי שלא זוכר/יודע:

"תגובות נוסח "תשאיר את האוטו מקורי" או "לך תקנה אוטו אחר" לא ייתקבלו כאן בברכה אלא ייחשבו לטרוליות."

 

מי שחושב שהוא ישפר את האוטו ויחזיר את ההשקעה במכירה שלא ישפר.

 

להבדיל מה106 האגדית ה306 הוא רכב שאפשר לגדול איתו ופוטנציאל השיפורים שלו גדול יותר.

ב306 אתה מקבל הרבה יותר אוטו לעומת הצעצוע, לכן רבים נאלצים למכור ולקנות משהו גדול יותר.

 

גלעד

לגבי החשש שרכב אחר לא יתנהג ברמה של ה306 ,עקרונית אפילו מאזדה לאנטיס עם כיולי השלדה הנכונים תתן תמורה נאה ביותר.

מעשית ברור שבסיס טוב יותר יתן תוצאה סופית ברמה הרבה יותר גבוהה.(מי אמר בוואריה?)

 

כאשר לי היו לבטים לגבי הכיוון עם הרכב שלי ,נהגתי ברכב זהה שעבר כבר את כברת הדרך שעמדה לפני,וכשידעתי מה התוצאה הסופית זה חיזק אותי והיום אני יודע למה אני שואף.

 

אני מציע שתעשה סיבוב על אחד ה306ים שבניתי, כך תוכל להתרשם ולדעת אם לזה אתה שואף, אם זה מתאים לך, אם זה פוגם באיכויות ה306 במובנים מסוימים , אם האוטו חזק מידי או שמא הכוח לא יספק אותך, אם יש דברים שעליהם אינך מוכן להתפשר.

 

וסייג לגדישה -פריקה.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

toll-ink-final.jpg

 

לדעתי זה אחד מהחוקים המטופשים של הפורום הזה :evil:

 

אבל זה עדיין חוק כאן בפורום! אם הוא לא מוצא חן בעניך, הרשה לי להמליץ על פורום אפיה ומלאכת בית באתר מגזין לאשה.

כאן, או שתציית לחוקים או שתיכנס למעקב!

בגירה

 

אם בנאדם משפר את הרכב וזה הפאן שלו (התהליך עצמו) - אז תפאדל! תשקיע גם 200 אלף ש"ח על הרכב, העיקר שתהיה מרוצה. רכב זה תחביב כמו כל דבר, ותחביבים עלולים להיות יקרים מאוד! זה ניכר במיוחד ברכבי פרוייקט, רכבי אספנות וכו'.

 

מאידך, אם אתה מעוניין להגיע לתוצאה מסויימת, ולא מעניין אותך התהליך, הרבה פעמים הפתרון הוא להחליף רכב ולא לשפר! במיוחד שמדובר על שינויים כ"כ משמעותיים ברכב. זה יותר פשוט \ מהיר \ זול \ בטיחותי \ חוקי \ וכו'.

ע"ע הדיבר התשיעי.

 

אני לא אנטי-שיפורים, ממש לא.

אני פשוט חושב שעבור רוב האנשים - התמורה שהרכב נותן יותר חשובה מהתלאות שהם עוברים איתו.

יש את המשוגעים לדבר, אלו שלא עוברים את היום בלי קצת שמן על הידיים, שיוצאים מדעתם אם הם לא רואים את המוסכניק שבוע, שמפתחים אובססיה לגבי הרכב שלכם. אתם - אבוד עליכם :twisted: זה התחביב שלכם, וכמו כל תחביב אתם תוציאו עליו כסף ללא אבחנה. זה לגיטימי.

 

אם אני מכיר את גלעד מספיק טוב, אני משער שמה שחשוב לו זו התוצאה הסופית שהוא מקבל ביד. בתור חבר כואב לי לראות אותו זורק עשרות אלפי שקלים והרבה זמן ויזע כאשר יש לו פתרון אחר שהוא יותר נכון וזמין.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

לדעתי,

אם גלעד מתחבר לרכב בצורה שהוא לא יכול להתחבר לאף אחת מהמכוניות הנ"ל, והוא מצפה לחית מסלול - אין ספק שבמקומו הייתי מגדיש את האוטו.

 

99% מהמקרים, שעוברים לרכב אחר, צוחקים על ההשקעה ברכב הקודם ולא מבינים למה לא השתדרגו מזמן.

קרה לי ע"ע הוולקן.

 

לדעתי, גלעד צריך לקחת סיבובים בכל מיני מכוניות במיוחד ההצעה הנדיבה של ירון, ולהחליט.

 

אביחי

פורסם

אביחי, כבר אמרת לי פעם שלעבור מהוולקן לסיירה זו השתדרגות ולא רק בגלל ההנעה.

 

אנחנו צריכים להיפגש :twisted: מעניין...

 

 

ולגבי החוק של הפורום - אני חושב שזה לא מקצועי לא לומר לחבר-פורום להחליף את הרכב - אם זה מתבקש. למה לגרום לאנשים להתאמץ כשהפיתרון נמצא מתחת לפנס? (לא במקרה הזה ספציפית, אלא כללי).

ונראה לך שמי שמחפש לשפר 306 XSI לא יודע שיש בארץ רכבים סטנדרטיים שההספק שלהם או הניהוג שלהם עדיף?

אם הוא היה רוצה יעוץ בהחלפת רכב הוא היה נכנס לפורום "יעוץ ברכישת רכב" אבל במודע הוא נכנס לפורום שיפורים ומבקש לקנות חלב ואתה משכנע אותו שבכלל עדיף המבורגר במקדונלד.

מה בכלל הקשר???

בגירה

 

כל מקרה לגופו, וחוקים נועדו כדי לעבור עליהם :). (עוד רגע בגירה מממל"ז אותי ;-))

מה לעשות, תפסת אותי ביום טוב, נחליק לך רק שלא יעלה לך לראש שיש לך פרוטקציה אצלי:twisted:

בגירה

 

אביעד

פורסם

יש עולם שלם מעבר ל-PSA.

רק מעטים זוכים לצאת מהבועה שאם זה לא PSA, זה לא פונה.

וכן, הסיירה היא בהחלט טובה יותר מהוולקן כבסיס.

 

אביחי

פורסם

נהגתי על הרכב של זוהר היום לפנות בוקר.

אני שמח לבשר שעקומת המומנט שלו הרגישה לי ישרה לחלוטין מ 3000 עד 7000. המנוע פשוט מושך ומושך עד המנתק.

יכול להיות שזה השילוב של הסעפות והצנרת שלו יחד עם הקאמשפטים המקוריים הקרים שלנו. התוצאה מרשימה.

המנוע שלי כבר נחנק ב 5500 עם הסעפות המקוריות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מחליקים את הסעפת על מנת לאפשר לאויר לעבור בצורה יותר חלקה למנוע. אפשר לעשות את זה גם למעברים בראש המנוע. (בד"כ ביניקה ולא בפליטה).

כמובן שבמנוע שלי עדיף פשוט להחליף סעפות ל GTI6, שהן הרבה יותר טובות (וגדולות) מה XSI.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תודה. השיפור נשמע לפי דבריך מרשים.

 

אפשרי לעשות משהו בסגנון גם בוולקן? כשאומרים להחליק סעפת - הפעולה היא על הסעפת המקורית או שמביאים אחת אחרת?

 

תודה, וסליחה על הבורות. אין לי מושג בשיפורים.


×
×
  • תוכן חדש...