Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה ענתיקות?

ואיזו הוכחות אתם רוצים?

 

בוא נתחיל למשל בכתובת של האתר שממנו הבאת את התמונות...

משם נוכל להמשיך בתמונה שלך עם הרכבים ועם דף שעליו כתוב "CARSFORUM לנצח..."

אני מרגיש ממש כאילו הגיעה בחורה חדשה לפורום :lol:

:-)

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבר של אבא שלי גר בלוד לא נתניה וקוראים לו צביקה

חוץ מזה שהוא בנה איתנו באגי יש לא גיפ.

אם אתה רוצים אני יתן קישור לאתר שהוא שם תתמונות ותכתבה שעשה

ומי שעשה תכתבה הוא יוסי אם זה עוזר..

 

http://www.4x4.co.il/details.asp?editId=327&np=&cat=2

~~~חולה הגה~~~

(**נתניה**)LIVING THE DREAM

פורסם
חבר של אבא שלי גר בלוד לא נתניה וקוראים לו צביקה

חוץ מזה שהוא בנה איתנו באגי יש לא גיפ.

אם אתה רוצים אני יתן קישור לאתר שהוא שם תתמונות ותכתבה שעשה

ומי שעשה תכתבה הוא יוסי אם זה עוזר..

 

http://www.4x4.co.il/details.asp?editId=327&np=&cat=2

 

שמת לב איך הכל השתנה...

מהכותרת "בניתי באגי...." ל "חבר של אבא שלי שגר בלוד בנה את הבאגי, ויש לו גם ג'יפ, ו"במקרה" התמונות נמצאות ב4X4..."

"קצת" חשוד לא? :lol:

:-)

פורסם

טוב בקיצר לא מאמינים לא צריך..

אין לי כוח עכשיו לריב זה נכון זה לא זה כן וכו'....

בקיצר אני אומר שיש וזהו אם לא מאמינים אז אל תאמינו..

"בניתי באגי זה בקיצר היה"

אנחנו שיתפנו פעולה כל הזמן הוא לא בנה לבד..

~~~חולה הגה~~~

(**נתניה**)LIVING THE DREAM

פורסם

:lol:

 

 

מסכן,עשיתם לו טראומה לכל החיים.

 

 

שקר לא שקר את מי זה מעניין, העיקר זה האים למדנו משהו מת'רד הזה,לא!

בקיצור, דני דין פעם הבאה אם אתה פותח שירשור תנסה לתת יותר מידע,ככה זה ראה יותר אמיתי.

כשאני אומר מידע אני מתכוון לתהליך הבנייה, החלקים,בעיות באמצע וכו....

גם שאני כקורא יוכל ללמוד ממה שאתה כותב.

אחרי כל מה שכתבת נראה כאילו אתה עמדת מהצד וראית איך בונים את הבאגי.

 

מקווה שהפנמת,גלעד

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
:lol:

אחרי כל מה שכתבת נראה כאילו אתה עמדת מהצד וראית איך בונים את הבאגי.

אתה מתכוון עמד בצד וראה כשנתנו לו להכנס למקום הנעול שבו הבאגי נמצאת.

 

בקיצור - דניאל, יופי שהבאת לפורום את התמונות והמפרט של הבאגי הזאת. בהחלט נראה פרוייקט נחמד.

אבל להתהדר בנוצות לא שלך לא יהפוך אותך לתותח של הפורום. לא של הפורום הזה בכל מקרה.

פורסם
:lol:

אחרי כל מה שכתבת נראה כאילו אתה עמדת מהצד וראית איך בונים את הבאגי.

אתה מתכוון עמד בצד וראה כשנתנו לו להכנס למקום הנעול שבו הבאגי נמצאת.

 

בקיצור - דניאל, יופי שהבאת לפורום את התמונות והמפרט של הבאגי הזאת. בהחלט נראה פרוייקט נחמד.

אבל להתהדר בנוצות לא שלך לא יהפוך אותך לתותח של הפורום. לא של הפורום הזה בכל מקרה.

 

 

בסדר, אני לא מתכוון להפוך לתותח

אני גם לא יודע איך הבניה רק עזרתי מתי שיכולתי הם בנו אני עזרתי להרכיב וכאלו

~~~חולה הגה~~~

(**נתניה**)LIVING THE DREAM

פורסם
אתה לא חייב פה הסברים לאף אחד.

 

סחטיין על הבאגי ותהנה.

 

מה לא חייב :shock::shock:

 

הבן אדם בא וסיפר שהוא בנה את הבאגי במו ידיו, לא אכל ולא שתה יומם וליל.

אבל כשבאו וביקשו הוכחות, לפתע "נזכר" שהוא מדי פעם הביא מפתח ברגים פה ופלייר שם.

 

מה ביקשנו בסך הכול שלט של הפורום ( אם לא קשה אז שאת השלט תחזיק בחורה בעירום-סתם, בשביל עוגמת הנפש ). :roll:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

סתם באגי מגעילה ומשעממת..

אותה צורה שחוזרת על עצמה בכל הבאגי שראיתי..

 

שתראו את הבאגי שאני בניתי מהתחלה ועד הסוף

תראו מה זה באגי אמיתית...מיוחדת ומקורית.

פורסם
סתם באגי מגעילה ומשעממת..

אותה צורה שחוזרת על עצמה בכל הבאגי שראיתי..

 

שתראו את הבאגי שאני בניתי מהתחלה ועד הסוף

תראו מה זה באגי אמיתית...מיוחדת ומקורית.

:puzzled:

 

:puzzled::roll:

 

תביא תמונות :p

:agrue:

פורסם
חבר של אבא שלי גר בלוד לא נתניה וקוראים לו צביקה

חוץ מזה שהוא בנה איתנו באגי יש לא גיפ.

אם אתה רוצים אני יתן קישור לאתר שהוא שם תתמונות ותכתבה שעשה

ומי שעשה תכתבה הוא יוסי אם זה עוזר..

 

http://www.4x4.co.il/details.asp?editId=327&np=&cat=2

 

דניאל14

 

אני גר בלוד.

אני מוכן להגיע, לראות ולאמת את מה שאתה אומר.

או אולי הכל בולשיט..

מזדה LANTIS F

שנת 98


×
×
  • תוכן חדש...