Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה מדבר על מתח נמוך בהתחלה עד כך שלא יוכלו לתבוע אותך על זה, ילד זבל אחד יסבול את זה בשביל להשיג את הסמל של הפורשה בשביל להראות לחברים שלו כמה הוא מגניב.

 

חוץ מזה, אני חושב שמבחינת חוק זה יכול לעמוד רק בשטח פרטי שלך ועם איזה שלט אזהרה מכל כיוון של האוטו.

 

אם אני לא טועה היה פעם דבר כזה אזעקה מחשמלת לאופנועים וזה יצא מהחוק, תקנו אותי אם אני טועה.

 

שבת שלום ונטולת וונדליזם לכולם, ויטלי.

GS300.

פורסם

חניה תת קרקעית בבית.

בחניה בקניון ובחוץ, 2 מאבטחים 1 קנה כלפי פנים ואחד כלפי חוץ עם גיזרות ירי בין כוונות.

 

בישראל 2008[אוטוטו] לעצור ונדליזם ואנשים זבל שמקבלים את התרופות נפש שלהם דרך פגיעה ברכושו הפרטי של הפרט ,כימעט על גבול הבילתי אפשרי לדעתי.

בעבר התפתחנו מהחיות וכיום אנחנו חוזרים לשורש ההגדרה: "חיות".

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני חושב ש-4 מצלמות דמי (לא אמיתיות) מכוונות ישירות לרכב מ-4 כיוונים שונים+גלאי נפח עם יחידת תאורה הנדלקת+

ביפר על הרכב שמזהה כל נגיעה ושולח התראה+מצלמת אבטחה אלחוטית אמיתית מחלון הבית בקומה הגבוהה (בית פרטי כמובן)

יעשו את העבודה. 4 מצלמות הדמי ירתיעו ונדליסטים מזדמנים (אני לא מדבר על עבריינים שרוצים במכוון לפגוע ברכב...)

ובמקרה שמישהו יהיה מספיק טיפש ויחליט להשאיר מזכרת-הכל יתועד במצלמת אבטחה אלחוטית שתבצע הקלטה בכל פעם שתזהה תזוזה ליד הרכב.

 

מעבר לזה, פשוט אכסה את הרכב ואתלה שלט שהחניה מוקפת מצלמות במעגל סגור, כל נסיון חדירה מוקלט ומתועד.

 

 

אם מישהו יעז אחרי כל זה לבצע שריטה/שבירה.. כנראה שהוא באמת חולה.

אני מפחד רק למראות מה שכתבתי כאן. נשמע מפחיד.

Lexus CT200H

פורסם

כניראה שפותח הדיון לא מעוניין לחשוף זאת[בין אם זה חיפושית טווין טורבו,או האנזו מנצנצת]

וזאת זכותו.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
כניראה שפותח הדיון לא מעוניין לחשוף זאת[בין אם זה חיפושית טווין טורבו,או האנזו מנצנצת]

וזאת זכותו.

 

 

היות ועדיין לא קניתי את האוטו ויכולות לצוץ אינסוף בעיות אני מעדיף (משיקולים אישים)

שלא לפרסם את סוג הרכב. מבטיח שבעזרת השם, בכל מצב, איידע את הפורום בכל רכישה שאבצע.

מקווה שמבינים ומקבלים את רצוני =]

Lexus CT200H

פורסם

הטע עם המתח אומנם משעשע אך לא חוקי בעליל, אם שלט או בלי...

לא מציע אפילו בצחוק לנסות את זה- האחרון שניסה את זה על הסורגים של הבית נמצא בכלא בגלל שהפורץ נחבל קשות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
האחרון שניסה את זה על הסורגים של הבית נמצא בכלא בגלל שהפורץ נחבל קשות.

 

אני פשוט מתבייש שאני חי במדינה כזאת שגנב שפורץ לך לבית במטרה לגנוב את רכושך הפרטי ונפגע כתוצאה מהגנה שלך על ביתך יכול להתלונן עליך ואפילו לזכות במשפט כזה.

 

מדינת חלם. banghead.gif

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

חניה סגורה זה הפיתרון הכי טוב.קשה לי להאמין שיהיה משהו שיגן על הרכב יותר טוב מזה.

הפיתרון הכי הגיוני ממה שהציעו פה זה אם הצורה והגובה של הרכב לא שונים מרוב הרכבים אז כיסוי בהחלט יכול לעזור.

פורסם
חניה סגורה זה הפיתרון הכי טוב.קשה לי להאמין שיהיה משהו שיגן על הרכב יותר טוב מזה.

הפיתרון הכי הגיוני ממה שהציעו פה זה אם הצורה והגובה של הרכב לא שונים מרוב הרכבים אז כיסוי בהחלט יכול לעזור.

 

הצורה תבלוט (לא גדול).

גודל החניה שלנו הוא 5.2 מטר רוחב ל-2 מטר גובה. קיבלתי הצעת מחיר של 26 אלף ש"ח לשער חשמלי

(לא ניתן לעשות כאן שער הזזה ושער כנף לא יתאים לגודל לכן רק שער הרמה- כך אמר נציג החברה שהגיע).

יש למישהו מושג אולי סתם קיבלתי מחיר מופקע? מישהו יודע האם מחיר של 26 אלף ש"ח לשער בגודל שצויין

הוא מחיר ריאלי. הנציג אמר שמערכת החשמל היא 4000 ש"ח בלבד וכל שאר ה20 אלף ש"ח הם על עבודת

הבנייה של הקונסטרוקציה ושל השער.. לי זה נשמע יותר מדי.

 

הציעו לי אולי לשים מקדימה במקום שער מעוצב משהו כמו ששמים בפיצוציות... תריס חשמלי. מישהו יודע מה העלויות

לכזה דבר?

Lexus CT200H

פורסם
חניה סגורה זה הפיתרון הכי טוב.קשה לי להאמין שיהיה משהו שיגן על הרכב יותר טוב מזה.

הפיתרון הכי הגיוני ממה שהציעו פה זה אם הצורה והגובה של הרכב לא שונים מרוב הרכבים אז כיסוי בהחלט יכול לעזור.

 

חניה סגורה באמת יכולה לעזור, אם אתה מתכוון להכניס לשם אוטו ולא להוציא אותו או שלא יחנה בחייים בשום מקום אחר.

 

ושכח מזה

מכונית ספורט כמו S2000 או מיאטה תחת כיסויי תבלוט אף יותר מ'סתם' לקסוס חדשה שחונה במקביל.

GS300.

פורסם

השאלה היא מה הפרופיל של הרכב מתחת לכיסוי.

 

אם הרכב לא בעל צורה ספורטיבית או מיוחדת,

להלן כל רכבי הספורט - דוגמאת S2000 ושות' או רכבים ארוכים במיוחד כמו S קלאס או סדרה 7,

אין סיבה עקרונית שהרכב ימשוך עיניים,

אלא אם יש לך סט מגנזיום שיבלוט יותר מדי מהחלק התחתון של הכיסוי.

מתחת לכיסוי רוב האנשים לא יבדילו במבט חטוף בין סדרה 3, C קלאס, או מזדה 3.

 

מה שכן, שום דבר לא ישמור לך על הרכב כמו חניה פרטית מקורה

וסגורה לחלוטין מ-4 כיוונים בבית פרטי.

כל עוד אתה לא מוציא את הרכב, הוא נשאר במקומו,

ולא חשוף לעוברים ושבים ברחוב.


×
×
  • תוכן חדש...