Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ושוב שלום לכולם..

 

אני ישמח אם תוכלו לעזור לי במיידי, כי זה מהיום למחר, ואני צריך לדעת מה אפשר לעשות בנדון. אז אשמח לכל יעוץ, והכוונה בעניין. היתה לי פיאט בראבו שהטסט שלה נגמר ב 14.10 (יום ראשון שהיה). ובתאריך 11.10 (יום חמישי שעבר) שילמתי את האגרה לחידוש טסט עוד כמה ימים לפני שהטסט על האוטו נגמר.

שילמתי בדואר והלכתי לעשות טסט ואומנם נכשלתי ואחרי יום ביום שישי בבוקר עברתי תאונת דרכים קטלנית שבה האוטו הלך טוטל לוס אז עכשיו שאלתי היא מה אני יכול לעשות לגבי הכסף ששילמתי ?

האם הוא הלך ? או שיש איזה שהוא מצב ופרוצדורה, שמשרד הרישוי אכן יחזיר לי החזר מסוים ?

 

זקוק דחוף ליעוץ. ושוב תודה על העזרה.. עדי

פורסם

אין בעיה - ברגע שיהיה לך אישור הורדה מהכביש. של שמאי וחברת הביטוח.

גש למשרד הרישוי .הפקד שם את רישיון הרכב .ובקש החזר יחסי של תשלום האגרה.

במקרה שלך . תחויב על חודש תשלום יחסי משנה שלמה .

החלמה מהירה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

רק למען הסדר הטוב, אם היית עובר תאונה קטלנית וכותב כאן, היית הראשון שמתקשר מהעולם הבא.

תאונה קטלנית מדברת על קטל של בן אדם ולא קטל של פיאט ברבה.

החלמה מהירה ותרגיש טוב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אל תחכה לשמאי ולכל מיני סידורים אחרים.

גש עוד היום להפקיד את רישיון הרכב במשרד הרישוי.

תמורתו תקבל "רישיון הפקדה" - המכיל את כל הפרטים כמו ברישיון הרגיל.

אם יבוא שמאי ויבקש את רישיון הרכב - תן לו את רישיון ההפקדה.

תשאיר לך צילום של הרישיון המקורי ושל רישיון ההפקדה.

 

ולמה אני אומר תפקיד עוד היום - כי אם תפקיד בין התאריכים 1.11-30.11, אתה תפסיד חודשיים שלמים.

משרד הרישוי מזכה אותך לפי חודש קלנדרי שלם.

אתה מפקיד באוקטובר - אתה מפסיד את כל אוקטובר,

אתה מפקיד בנובמבר - אתה מפסיד גם את כל נובמבר.

 

אאל"ט - אתה מפסיד גם את החודש האחרון בכל מקרה, שהוא כאמור לא יכול להיות חודש קלנדרי מלא.

 

לגבי זיכוי כספי עבור האגרה - אם הרכב מבוטח, מרגע שקיבלת פיצוי כספי מחברת הביטוח, והיא החתימה אותך על מסמכים שהיא בעלת הרכב, להלכה גם יתרת תקופת האגרה הופכת שייכת לחברת הביטוח.

מצד שני - עד שחברת הביטוח תעשה משהו עם השרידים, תחלוף כבר יותר משנה, והעברת בעלות בפועל הם לא יעשו כל כך מהר (אם בכלל), מה שאומר שבתום השנה (אוקטובר הבא), תוכל לגשת למשרד הרישוי ולבקש את יתרת החזר האגרה.

 

בכל מקרה, כשאתה מפקיד - תשאל בדיוק מתי אתה יכול לקבל את האגרה, אולי כיום יש אפשרות לקבל מראש.

 

לגבי הורדת הרכב מהכביש - זה תהליך שעקרונית אמורה לעשות חברת הביטוח, אלא אם אתה קיבלת מהמשטרה דרישה לכך. (ואז בהחלט יש הצדקה לבקש החזר אגרה מראש).

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

"תאונה קטלנית מדברת על קטל של בן אדם ולא קטל של פיאט ברבה."

 

על תאונה קטלנית, זה לא מחייב שרק אם היה קטל אדם. (וברוך השם שלא היה).

אלה גם אופן וסגנון, ואפילו נזק התאונה.

וברור שהנזק הכואב הוא לא רק הפיאט בראבו. אלה הנזק התמידי שנשאר (אני סובל מחבלות, ושבר באיזור הלסת, וקרעים בכבד שגורם לדימום פנימי.

והחברה שלי עדין מאושפזת בגלל עצם האגן שנפגעה ויצאה מהמקום).

 

אז ככה שכמה שתאונה היתה קטלנית, לא שופטים רק אם יש מתים או אין. אילה מה נפגע שם ?

 

ובנושא הרישוי, הבעיה היא כך שהרשיון והביטוח חובה אצל "חוקר תאונה". אפילו הביטוח רכב פשוט הכול.

וממש קשה לי להאמין שמישהוא יחזיר לי את הרשיון.

ולא היה שום שמאי במקום התאונה,(במקומו היה חוקר שרשם את הדוח שלו). אז אייך עכשיו זה משנה את הפרוצדורה?

פורסם

אני לא בטוח לגבי המקרה שלך, אבל נדמה לי שאפשר לבצע הפקדה גם בלי הרישיון עצמו.

אני הפקדתי בלי להחזיר רישיון בכלל.

 

אפשר ללכת למשרד הרישוי, להגיד שהיתה תאונה אתה לא זוכר איפה הרישיונות, אתה כרגע לא יודע כמה זמן יקח עד שתטפל ברכב כי אין לך כסף וכו'...

ושאתה מבקש לבצע הפקדה עד שתדע מה אתה הולך לעשות בהמשך.

 

בעיקרון, גם המשטרה יכולה לדווח על הורדה, אבל עד שהם יעשו זאת, יקח לך חצי שנה של אובדן זיכוי

ואין זיכוי רטרואקטיבי.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כמה תמונות ממה שנשאר מהבראבו..

 

האוטו עכשיו במגרש משטרתי, ורציתי לדעת אם יש איזה פירוקיה שהיתם מציעים לי לתת להם ?

וכמה אני אמור לקבל על האוטו שלי ?

והגרירה לפירוקיה היא עליי או על הפירוקיה ?

IMG_0158.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0153.jpg

פורסם

אם הרכב מבוטח, ממילא חברת הביטוח אמורה להנחות אותך בענין זה.

 

אם הרכב אינו מבוטח ואתה רוצה להיפטר ממנו, פירוקיה תשלם לך מקסימום 10 אחוז ממחירון הרכב.

היות וברכב שלך "חסרים" יותר מידי דברים להנצלה - דעתי היא שיציעו לך כ-5 אחוז מהמחירון.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

קודם כל הייתי מפרק חלקים שאני יכול למכור כמו את הג'אנטים והצמיגים.

מערכת סטריאו אם יש וכל מיני תוספות כאלו.

 

אחר כך תתקשר לכמה חבר'ה שקונים רכבים לפירוק ותלך על זה שמשמלם הכי הרבה.

לא תקבל יותר מכמה מאות או אלפים בודדים מאוד.

פורסם

משרד הרישוי:

פ"ת

גיסין 37 03-9212373

 

חולון

תל גיבורים 03-5027666

 

חיפה

יפו 157 בית אמות 04-8517333

 

 

ת"א

תחנת דלק, מול מגרשי התערוכה ת"א 03-6418181/2

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...