Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקת אוטו בלי טסט . הכיצד ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורום שלום , אני בחיפושים אחרי אוטו . מנוע דיזל גיר רגיל .

מצאתי קסארה שנת 99 יד שניה עם 240 אלף ק''מ . בלי תאונות . לא צבע לבן ( הכל כך טיפוסי לקסארות ).

האוטו שבועיים בלי טסט בטענה כזאת או אחרת שאת אמיתותה אני לא יכול לבדוק .

לאחר שאמרתי שהייתי רוצה לבדוק את האוטו במכון ובגלל שאין טסט הדבר בלתי אפשרי , הציע המוכר להזמין בודק מטעם חב' המומחה .

אחרי השיחה קלטתי שגם הבודק לא יוכל לנסוע ולבדוק את המכונית בנסיעה ( יכול להיות שאני טועה ? ) .

מה עושים ?

יש לי ידע בבדיקה ראשונית , תחושות תוך כדי נסיעה , פחחות וכו' .

המוכר רוצה 17 וגמיש ( אמר לי בשיחה שהוא לחוץ למכור , ויש על מה לדבר ).

אני חושש .

מה לדעתכם התסריט הכי גרועה בהנחה שהמנוע תקין בבדיקה ראשונית ?

ומה דעתכם בכללי ?

 

תודה .

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

לדעתי, אם המוכר לחוץ את צריך להשתמש בכך בתור מנוף כדי ללחוץ עליו שיעביר טסט.

יכולות להיות סיבות סמויות לכך שהוא לא העביר טסט(למשל, מנוע לא חוקי או ליקויים חמורים אחרים).

לכן אל תיקח סיכון מיותר, תדרוש שיעביר טסט , ואז יהיה על מה לדבר.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

אינני מבין את ההתלבטות שלך. אין מספיק דיזלים למכירה?

מילא אם זה היה רכב שמור עם קילומטרז' נמוך והיסטוריית טיפולים מלאה,

אבל סתם קסארה עם 240K? מה כ"כ מיוחד בה? האם שווה לך להסתכן כך?

 

בלי קשר, אמינותם של אנשי "המומחה" הופרכה בפורום מספר פעמים, הרץ חיפוש בנושא.

וגם: אם לרכב אין טסט, אל תיסע בו. לא לבדיקה, לא ל"הרגשה" וגם לא בדרך למכון הרישוי.

 

בהצלחה בחיפושים. 8)

פורסם
אינני מבין את ההתלבטות שלך. אין מספיק דיזלים למכירה?

מילא אם זה היה רכב שמור עם קילומטרז' נמוך והיסטוריית טיפולים מלאה,

אבל סתם קסארה עם 240K? מה כ"כ מיוחד בה? האם שווה לך להסתכן כך?

 

8)

יש מספיק דיזלים , אבל יש לי שבוע לקנות מכונית . כן אני יודע אסור למהר בקניית אוטו , אבל המציאות שונה .

 

 

תסריט הכי גרוע שמנוע לא חוקי . כך שמחיר קנייה נמוך קורץ לי.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

ראיתי את האוטו היום . יש נזילות שמן מהמנוע , מזגן לא עובד , לוח שעונים לא עובד , פלסטיקה שבורה בסלון , פנסים דהויים , מכסה מנוע \ הגג זקוקים לצביעה .

 

הצעתי לו 8 אלף כאשר המחירון בסביבות ה-21 .

את זה עשיתי כאשר לקחתי בחשבון שיש לעשות יישור קו רציני ביותר . הצעתי לו שיעשה טסט , ואז המחיר שלי יהיה מבוסס על עובדות ולא האשרות .

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
ראיתי את האוטו היום . יש נזילות שמן מהמנוע , מזגן לא עובד , לוח שעונים לא עובד , פלסטיקה שבורה בסלון , פנסים דהויים , מכסה מנוע \ הגג זקוקים לצביעה .

 

הצעתי לו 8 אלף כאשר המחירון בסביבות ה-21 .

את זה עשיתי כאשר לקחתי בחשבון שיש לעשות יישור קו רציני ביותר . הצעתי לו שיעשה טסט , ואז המחיר שלי יהיה מבוסס על עובדות ולא האשרות .

למה אתה רוצה להכניס את עצמך לכל הברדק הזה?

לפי הידוע לי קסארה דיזל נמכרת הרחק מתחת למחירון(גם ברכבים במצב סביר).

לכן , ההתעקשות שלך איננה מובנת לי , אני מאמין שאפשר למצוא משהו הרבה יותר טוב.

יכול להיות שתרוויח כעת אבל תפסיד הרבה בעתיד.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

×
×
  • תוכן חדש...