Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
http://www.metal-monkey.co.uk/

 

אני אישית לא ממליץ על להחליף קלפים כי זה גורם לפעמים לבעיות במדידה של המחוגים. יש שם משקולות זעירות ואם לא מחזירים טוב המחוגים יזייפו.

השקעתי שעות בלכוון מחדש את המחוגים שלי.

 

באתר הזה למשל

http://www.metal-monkey.co.uk/acatalog/Peugeot_306_KMH.html

יש הרבה סוגים למשל שלי זה כן עם מד שמן וכאלה אבל בין השעונים יש לי את הגיר.. אני לא רואה שיש ריבוע בקלפים האלה שהוא חלול שאני יוכל ליראות את התצוגה של הגיר... או שלא הבתי איך זה עובד כל כך :\

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

מתעלק על השרשור.

 

האם יש לוקח שעונים יעודי גם ל 106 XR?

 

והאם לוח שעונים של סקסו VTR מתאים?

 

http://cgi.ebay.co.uk/Citroen-Saxo-VTR-Stainless-Steel-Dials_W0QQitemZ270119827309QQihZ017QQcategoryZ72216QQtcZphotoQQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

וזה ה לוח שלי:

http://img214.imageshack.us/img214/9036/img3963pd6.jpg

 

לי בעין זה נראה מתאים.

למישהו יש ניסיון עם זה?

פורסם
הכי פשוט זה לפרק את הקלפים,לשפשף עם נייר זכוכית עדין את הצבע הזרחני,לנקות את האבק שהשפשוף השאיר אחריו,

להדביק מדבקה בכל צבע שתחפוץ,העיקר שתהיה שקופה כדי שהאור יחדור דרך המדבקה לשקף,

הכי יעיל הכי זול,יש פירוט מלא כאן בפורום,מישהו עשה את זה מאוד יפה על סופר לנסר

 

1. בסופר לנסר אין צורך להסיר חומר זרחני מפני שהתאורה המקורית מגיעה לבנה!

2. ניסית פעם להסיר את החומר הזרחני עם נייר זכוכית? אני לא חושב שזה יירד ממש בקלו ובכלל - ברור שהנייר יישרוט את הקלף מאחורה ואז התאורה לא תעבור כנדרש.

פורסם
1. בסופר לנסר אין צורך להסיר חומר זרחני מפני שהתאורה המקורית מגיעה לבנה!

2. ניסית פעם להסיר את החומר הזרחני עם נייר זכוכית? אני לא חושב שזה יירד ממש בקלו ובכלל - ברור שהנייר יישרוט את הקלף מאחורה ואז התאורה לא תעבור כנדרש.

מה אתה אומר?ניסית בכלל להוריד את החומר הזרחני עם נייר זכוכית עדין?אז תנסה ותראה שאין שום שריטות,ממש כמו שמשייפים את הקיר לאחר שפכטל,אני אישית עשיתי את זה באוטו שלי,

לגבי הקלף של הסופר לנסר אתה צודק

פורסם

חשמלאי יעשה את העבודה הזאת?... כי אני ממש אבלל ממש הולך להרוס את כל הלוח אם אנייעשה את זהלבד

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

המקסימום שבעל מקצוע יהיה מוכן לעשות הוא לפרק את לוח השעונים שלך לשם החלפת הקלפים.

אף אחד לא יהיה מוכן לשחק עם הקלפים הקיימים אצלך (שימוש באציטון, נייר שיוף וכאלה).

פורסם

לעזאזל... טוב מקסימום..נהרוס נקנה חדש...

 

אגב לא יותר שווה לשייף את הצבע מהמספרים ולשים מנורות כחולות שיאירו דרך המספרים במקום לחפש קלפים כחולים?

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

קודם כל - מדובר בשני דברים שונים.

קלפים כחולים ייראו יפה ביום אבל בלילה התאורה תהיה כמו שתוכננה על הקלף.

הקלפים המקוריים ייראו רגילים ביום ובלילה תהיה תאורה יפה.

 

לדעתי, השילוב ביניהם הוא הנמצח: קלפם כחולים + שינוי צבע התאורה מאחורה.

 

מה עדיף? זה כבר שיקול שלך. כל אחד והטעם שלו...

פורסם

אז בגדול גם להוריד את הצבע הכתופ ולשים כחול וגם לשנות את הלדים(LED) לכחול...

 

נישמע הגיוני כדי שתהיה תאורה חזקה מספיק

 

אני רק מפחד להרוס את השעונין של הספידומטר עם כל המשקולות שאמרו שיש שם כאלה

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

×
×
  • תוכן חדש...