Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה

 

יש לי פג'ו 306 2001 והלוח שעונים שלי עכשיו מוצג באור כתום.. הייתי נורא רוצה להחליף לו צבע לכחול או אדום...

 

מישהו התנסה בהחלפה שכזאת במחינת מחיר?

או מכיר מקום במרכז שיודעים לעשות זאת?

 

והאם בפג'ו זה רק הקלף שהוא צבעוני או שאלו הנורות עצמן?

 

תודה לעונים8)6808_2032EQ4ueQzatWLo.jpg

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

עד כמה שאני יודע זה קלף שיוצר את הצבע הכתום. הנורות עצמן הן באור רגיל.

אם מחליפים רק את הנורות אז זה יוצר צבע הזוי ולא מוגדר.

 

דרך אגב,

הרכב שלך הוא 1.6? עם גיר רגיל? XT?

אם כן, איפה המד גובה שמן שמופיע בדגם הזה?

דבר נוסף - אם הרכב לא מונע אבל עם סוויץ' פתוח, למה נורית מחשב ניהול מנוע לא דולקת? הכתומה.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
עד כמה שאני יודע זה קלף שיוצר את הצבע הכתום. הנורות עצמן הן באור רגיל.

אם מחליפים רק את הנורות אז זה יוצר צבע הזוי ולא מוגדר.

 

דרך אגב,

הרכב שלך הוא 1.6? עם גיר רגיל? XT?

אם כן, איפה המד גובה שמן שמופיע בדגם הזה?

דבר נוסף - אם הרכב לא מונע אבל עם סוויץ' פתוח, למה נורית מחשב ניהול מנוע לא דולקת? הכתומה.

 

הרכב הוא אכן 1.6 אבל אוטומט XT ויש מד שמן מנוי נימצא בשעון סל"ד למטה .. והתמונה הנ"ל היא לא של האוטו שלי סתם תמונה מגוגל להמחשב בלבד מה שניקרא :)

 

זה לוח כמו שלי לדוגמא

Peugeot_306_Alu_1_Tacho_rot_gross.jpg

 

ואיזה נורה של ניהול מנוע אתה מדבר אלה שנימצאים במשולש? של הכרית אויר וכאלה? הם כן דולקות בסוויטץ.

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

כבר חשבתי שקיימת 306 XT ידנית בראץ.

בכל אופן, אם תמצא קלפים כמו בתמונה השנייה שהעלת, אני אשמח אם תגיד לי מאיפה אתה קונה אותם.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

במידה ואתה רוצה להחליף את הצבע של התאורה, ישנן 2 אופציות:

1. לרכוש סט אחר של קלפים (וגם שם צבע התאורה יהיה מוגבל ע"H צבע החומר הזרחני שנמצא על הקלף).

2. יש לפרק את הקלפים ובעזרת אציטון או כל חומר מסיר צבע אחר, לאט לאט ובעדינות, להסיר את הצבע הזרחני ואז בעצם התאורה הופכת להיות לבנה רגילה.

אז אתה יכול להחליף לנוריות בכל צבע שתחפוץ או לחילופין, לקנות מדבקות בצבעים שונים שמעבירות אור ולהדביק מאחורי הקלף.

פורסם
במידה ואתה רוצה להחליף את הצבע של התאורה, ישנן 2 אופציות:

1. לרכוש סט אחר של קלפים (וגם שם צבע התאורה יהיה מוגבל ע"H צבע החומר הזרחני שנמצא על הקלף).

2. יש לפרק את הקלפים ובעזרת אציטון או כל חומר מסיר צבע אחר, לאט לאט ובעדינות, להסיר את הצבע הזרחני ואז בעצם התאורה הופכת להיות לבנה רגילה.

אז אתה יכול להחליף לנוריות בכל צבע שתחפוץ או לחילופין, לקנות מדבקות בצבעים שונים שמעבירות אור ולהדביק מאחורי הקלף.

 

 

איפה קונים את הסט הזה ... זאת השאלה?:\

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

עכשיו מה שנישאר לי לעשות זה לימצוא מישהו עם אשראי בינלאומי ... וללמוד איך משתמשים באתר חחח נחמד:)

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

 

זה באמת איכס אני רוצה שזה יהיה ככה

Peugeot_306_mit_SMDs_blau_9.jpg

 

לא סתם אור כחול באמצע החיים ....ככה זה פצצה :)

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

http://www.metal-monkey.co.uk/

 

אני אישית לא ממליץ על להחליף קלפים כי זה גורם לפעמים לבעיות במדידה של המחוגים. יש שם משקולות זעירות ואם לא מחזירים טוב המחוגים יזייפו.

השקעתי שעות בלכוון מחדש את המחוגים שלי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הכי פשוט זה לפרק את הקלפים,לשפשף עם נייר זכוכית עדין את הצבע הזרחני,לנקות את האבק שהשפשוף השאיר אחריו,

להדביק מדבקה בכל צבע שתחפוץ,העיקר שתהיה שקופה כדי שהאור יחדור דרך המדבקה לשקף,

הכי יעיל הכי זול,יש פירוט מלא כאן בפורום,מישהו עשה את זה מאוד יפה על סופר לנסר

×
×
  • תוכן חדש...