Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אבא שלי היום אמר לי שהאוטו שלנו לא מעביר הילוכים

 

ואתמול שנסעתי לא הרגשתי בכזאת בעיה או שלא שמתי לב

 

מישהו יכול להסביר בערך ממה זה נובע אם בכלל???

פורסם

אולי אבא שלך מרמז שהוא לא רוצה שתקח את הרכב?

 

ברצינות עם אתה לא הרגשת בכלום אולי תלך לשאול את אבא שלך שיפרט מה הוא הרגיש ותספר על גבי הפורום.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
אולי אבא שלך מרמז שהוא לא רוצה שתקח את הרכב?

 

ברצינות עם אתה לא הרגשת בכלום אולי תלך לשאול את אבא שלך שיפרט מה הוא הרגיש ותספר על גבי הפורום.

 

תראה היה לי אוטו משלי ומכרתי אותו את הרכב של אבא שלי אני לא כל כך מכיר כי הוא די חדש לי

 

אולי בגלל שהאוטו שמור הוא לא רוצה לתת לי אותו?? (קורולה 2001 אבא שלי יד ראשונה ויחידה)

 

מי שמכיר את האוטו הזה מתי הוא צריך להחליף הילוכים בד"כ בכמה קמ"ש?

פורסם

תסתכל על המד סל"ד תוך כדי נסיעה, ותראה אם המד סל"ד עולה בקביעות ללא תנודות. מתלווה לתופעה ,הרגשה שהאוטו ממש לא סוחב. זה אומר שהגיר לא מחליף הילוכים וכנראה שהאוטו במצב של חרום והגיר תקוע על הילוך 3.

 

או שהוא עולה בערך עד 3000 סל"ד (מחליף הילוך) ואז יורד בחזרה ל2000 סל"ד. ותוך כדי המכונית מעלה מהירות. וכך חוזר חלילה. (תקין)

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
תסתכל על המד סל"ד תוך כדי נסיעה, ותראה אם המד סל"ד עולה בקביעות ללא תנודות. מתלווה לתופעה ,הרגשה שהאוטו ממש לא סוחב. זה אומר שהגיר לא מחליף הילוכים וכנראה שהאוטו במצב של חרום והגיר תקוע על הילוך 3.

 

או שהוא עולה בערך עד 3000 סל"ד (מחליף הילוך) ואז יורד בחזרה ל2000 סל"ד. ותוך כדי המכונית מעלה מהירות. וכך חוזר חלילה. (תקין)

 

כן אם היה רק מד סל"ד באוטו הייתי נעזר בזה אבל זה דגם הסאן של טויוטה "הפשוט" בלי כל האבזור

 

דרך אגב למי שמבין קצת אם זה באמת נכון שלא מתחלפים הילוכים

 

יכול להיות שאני קלקלתי את האוטו בזה שקצת לחצתי איתו?

 

ושלא תבינו לא נכון זה לא שקרעתי את האוטו פשוט אבא שלי בכלל לא לוחץ.

פורסם

נדמה לי או שהרכב ידני?

 

אם כן תפתח את ספר הרכב ושם מפורט מתי אתה צריך להחליף הילוכים, אצלנו גם טיוטה ללא המד סל"ד לכן בספר היה מפורט מתי להחליף הילוך בקמ"ש.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
נדמה לי או שהרכב ידני?

 

אם כן תפתח את ספר הרכב ושם מפורט מתי אתה צריך להחליף הילוכים, אצלנו גם טיוטה ללא המד סל"ד לכן בספר היה מפורט מתי להחליף הילוך בקמ"ש.

 

אוטומטי כפי שרשום בכותרת

פורסם

לפני העריכה שלך שאלה: "מתי אני צריך להחליף הילוכים"

 

בעקבות זה חשבתי שהרכב ידני שבגלל שעל רכב ידני מחליפים הילוכים לבד.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
לפני העריכה שלך שאלה: "מתי אני צריך להחליף הילוכים"

 

בעקבות זה חשבתי שהרכב ידני שבגלל שעל רכב ידני מחליפים הילוכים לבד.

 

 

כן התכוונתי אם אני נוסע נסיעה שקטה כזאת בלי ללחוץ יותר מדי על הגז שיגיע לאט לאט ל120 קמ"ש למשל

 

כל כמה קמ"ש אמור להתחלף מהלך כי אני רוצה לבדוק בעצמי.

פורסם

ראשון עד 15-20 קמ"ש שני עד -40-30 קמ"ש שלישי עד70 קמ"ש.

 

כשהאוטו יחליף לך לרביעי, אתה תרגיש פתאום איך האוטו סוחב יותר בכבדות.

 

אם אתה רוצה עוד דרך לבדוק אצ ההילוכים, אתה יכול לתת גז עד הסוף ביציאה מהמקום. חכה משהו כמו 4-5 שניות או עד שאתה שומע שהמנוע כבר ממש צורח, ואז לעזוב את דוושאת הגז בפתאומיות. אתה תרגיש כבר לבד שהוא מעביר לך הילוכים ואתה גם תשמע את זה.

 

אם אתה שומע את המנוע עדיין צורח למרות שעזבת את דוושאת הגז זה סימן שיש בעיה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

טוב יהיה - אם תקח אתך דוד או שכן מבוגר ומבין ברכב .

הוא יסע אתך יבדוק ואתה תלמד.

על רעיון ה " טוס-טוס "וותר בשלב זה . ( מהתשובה למעלה )

כדי שלא תקבל איזה "טוס - טוס " מאביך . וזה המקרה הטוב .

או תאבד שליטה בבדיקת ההאצה והעברות ההילוכים - ותעשה תאונה ...

חג שמח - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
טוב יהיה - אם תקח אתך דוד או שכן מבוגר ומבין ברכב .

הוא יסע אתך יבדוק ואתה תלמד.

על רעיון ה " טוס-טוס "וותר בשלב זה . ( מהתשובה למעלה )

כדי שלא תקבל איזה "טוס - טוס " מאביך . וזה המקרה הטוב .

או תאבד שליטה בבדיקת ההאצה והעברות ההילוכים - ותעשה תאונה ...

חג שמח - אייל .

 

8) יש בדברים של ליין מן משהו, אלב בכל זאת זה טויוטה קורולה ולא M5 הוא בלחץ יגיע ל55 קמ"ש בקיק.

 

אבל באמת כדי שתיקח איזה מכר, שמבין משהו ברכב. זה יהיה הפתרון הכי איכותי.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

רציתי להגיד לכם שבדקתי את האוטו מקודם בתוך העיר ובתוך העיר הוא פשוט היה רגיל העברת הילוכים מעולה

 

מחוץ לעיר לא יצא לי עוד להיות מקווה לבדוק בהקדם

×
×
  • תוכן חדש...