Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי פיאט אונו 96 וכאשר אני מעביר הילוכים בדרך כלל מראשון לשני שני לשלישי יש רעש כמו טק כזה כאילו יש שם משהו משוחרר

 

 

ולעביר לרוורס שאני מנסה לעביר כאילו יש משהו תקוע ונוקח לי איזה כמה פעמים עד שאני מצליח יש לי קלאץ חדש החלפתי לפני יומיים כי הוא היה גמור אבל אינני יודע מה הבעיה יש לי קצת ידע במכונאות אז אם תוכלו להנחות אותי ולהגיד לי מה התקלה והאם אפשר לעשות זאת לבד

 

 

תודה מראש

 

 

מור חסן

פורסם

מור חסן קבל הנחייה חינם קבל אותה או עזוב אותה.

גש למוסך שהחליף לך את הקלאץ לאחרונה, תיהה תקיף איתו, ותעמוד על זכותך לקבל רכב תקין לאחר החלפת קלאץ?

לאחר ההחלפה התלוננת על החלפת הילוכים קשה, הנחתי אותך, שיש לחזור למוסך ולמתוח מעט את כבל הקלאץ.

עגשו אתה מתלונן על רעשים בהחלפת הילוכים בין שני ושלישי,וקשיים בהעברה להילוך אחורי, כל התלונות הללו הם סימפטומים של החלפת קלאץ לא מקצועית ועבודה לקוייה, שיש לגשת איתה למוסך המטפל, לסדר את הלקויים שהזכרת, ולעזוב את המוסך בזה לצמיתות, ולחפש מוסך אחר אמין ומקצועי יותר.

כל הלקויים שציינת, לא אמורים להיות לאחר יציאה מהמוסך.

בעל המוסך אמור לבצע נסיעת מבחן, ולתקן בעצמו את כל הלקויים, ולא לתת לך לפנות לפורום, להנחיית תיקון הלקויים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...