Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי הונדה סיויק ...

הבעיה שלי שקניתי עכשיו קומפוננטים jbl gti 608

שמחוברים למגבר jbl 75.4 עם חיווט של monster

ואחרי כל הכיוונים אני מגביר קצת יותר ואז הרמקול ממש חותך לי תאוזן אז הורדתי למינוס 2 db

ועדין הטויטר חזק וזה נשמע כאילו הרמקול מזייף עכשיו מי שמכיר זה רמקול ברמה גבוהה יחסית מישהו

אולי יודע מה אני יכול לעשות אולי המגבר לא מתאים לרמקולים האלה או לא יודע כל דבר כי פשוט לא נראה לי

שרמקול ברמה כזאת גבוה לא ינגן טוב ודרך אגב הרדיו דיסק הוא pioneer 7800

תודה רבה לכל מי שיוכל לעזור וליעץ לי מה אוכל לעשות ואיך לשפר את רמת הסאונד ...

פורסם

כן שמעתי!!!

זה לה הבעיה שהם חדים אני מרגיש כאילו הם מזייפים זה שונה

אולי המגבר לא מתאים ?

ואם יש מישהו שיש לו אותם פה איך הוא מחבר אותם ?

תודה !

פורסם

כן שמעתי!!!

זה לה הבעיה שהם חדים אני מרגיש כאילו הם מזייפים זה שונה

אולי המגבר לא מתאים ?

ואם יש מישהו שיש לו אותם פה איך הוא מחבר אותם ?

פורסם

דבר ראשון מכיוון לך? נשמח לדעת

דבר שני תבדוק במגבר עם בערוצים של הקומפוננט אתה על HPF,LPF או FULL RANGE זה דבר חשוב.

דבר שלישי לאיזה תדר כיוונת במגבר?

דבר רביעי אם יש לך אפשרות של X1 או של X10 שזה בעצם הכלת תדרים כאשר אתה על X1 אתה תנגן בד"כ בין 50-500 וכאשר אתה על X10 תנגן בין 500-1500 תלוי גם במגבר.

דבר חמישי ניסית לשחק עם הJUMPER בקרוס אם יש לך בכלל שמנחית את הטוויטר או את הוופר ב 3DB- או אפילו קרוסים מתקדמים שיש להם 6DB-.

דבר חמישי ואחרון שכיוונת את המערכת רוב הכייונים נעשו מהHU או מהמגבר?

הייתי מציע לך לשים את הקרוס ואת הקלוייזר בHU על FLAT ולכן את הקומפוננט ואת התיקונים הסופים לבצע מהHU עם זה בחיתוך תדרים או באקולייזר

פורסם

תודה רבה ניסיתי הכל וזה עדיין לא זה

אני כרגע חושב על להזמין את המגבר מסידרה של הפאוור שיעובד רק על gti 608 קומפוננט

מישהו שמה עליו או יש לו אותו ויודע אם זה יתאים ???

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...