Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט- VW type2 קמפר Riviera 1978


asafk
שימו לב! השרשור הזה בן 4455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש (!! ) ביטוח חובה.

ותודה לחמדה.

 

נראה שאולי בכל זאת... כן..

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היום יצא לי לראות את השיפוץ של הרכב הבא בתוכנית : אוברול עם צ'יפ פוס (FOOSE DESIGN)

 

79_jpg.jpg

 

מרתק! הייתי חייב לשתף.

 

אסף - מזל"ט על הטסט והביטוח :-D

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממצאים מנסיעת הבכורה -

אגזוז בצד שמאל לא אטום טוב באחד הפלאנג'ים. לאטום.

בסוף הנסיעה המאומצת ליער בן שמן (מאומצת למנוע קירור אוויר זה נסיעה ארוכה במהירות גבוהה, טורים נמוכים ומאמץ קבוע), נורת הלחץ שמן נדלקה חלקית בסרק. היה חסר קצת שמן. משונה. מילאתי בערך ליטר, ועכשיו יש טיפה יותר מדי... באסה.

יש משיכת אוויר מאיפושהו. זה כמעט לא מורגש, אבל אני שומע את זה. דרוש בלש.

הבולם הסורר, מהמאמץ בנסיעה, התחיל להרעיש. אולי סוף סוף הוא משתכנע לצאת לבד מהמקום.

יש עניין בחשמל של הלוח שעונים, התאורה לא עובדת.

חוץ מזה, שיוט באזור ה 60 עד 65 מי"ש, עובד יופי. גם בעליה וגם בירידה. הוא נתן יותר, אבל לא רציתי לקחת.

 

ביומיים שנסענו יחד, שמעתי אינספור פעמים משפט בסגנון "גדלתי בכזה אוטו" וגם "כשהייתי ילד...", ומעבר לכך, הקוביה הירוקה עוררה חיוכים מאוזן לאוזן בכל מקום, במיוחד ברחובות תל אביב שבד"כ מאוכלסים בטיפוסים ציניים שלהוציא מהם חיוך יותר קל מאשר להוציא מהם עין. בקיצור, כיף.

 

עכשיו כשיש טסט וביטוח, אפשר להתחיל עם כל השיפוץ הפנימי, ריפודים, וילונות, מערכת מים, חשמל... הרבה עבודה. לדרך.

 

annual%20meeting%20061.JPG

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף, הקוביה הירוקה מדהימה!

היית אטרקציה גם במקום שבו חנו מאות ג'יפים משופרים יותר ופחות.

סחתיין על דוגמני הבית....

 

סע בדרכים טובות,

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אתמול עשיתי משהו שהופך את המקורר אוויר הזה למיוחד. שיפצתי את מערכת המים...

 

ניקיתי את המיכל, היו בו ועדיין יש בו משקעים - בעיקר אבנית. אחרי שהוא יעבוד קצת, ניקוי נוסף. החלפתי את כל הצנרת לחדשה, הרכבתי את המשאבה החדשה שקניתי, עם מסנן מיוחד לפניה, וחיברתי את כניסת המים בלחץ (עם מגביל לחץ פנימי), למערכת. בגלל שהמשאבה היא משאבת ירכתיים שמיצרת לחץ כאשר פותחים את הברז, יכולתי לפרק את הלחצן שהפעיל את המשאבה המקורית. גם את הברז גיבוי, עם משאבה ידנית, פירקתי. לא צריך.

 

אני חושב להזמין ערכת סינון, מהסוג שמתחבר מתחת לכיור בבית.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אוקיי.. עבר זמן, והנה תקציר האירועים.

אחרי העדכון האחרון, השתתפנו, אני והקמפר, במפגש הארצי של מועדון החיפושיות. עוד לפני המפגש, הקמפר השתתף יחד עם עוד כמה חיפושיות בתכנית הבוקר של ערוץ 2, אברי גלעד התלהב, ומשם המשכנו למפגש, בו הקמפר היה (לדעתי לפחות) אטרקציה.

 

אחרי זה חזרנו הביתה, עם רשימת תיקונים לא קטנה, דברים שהתגלו בנסיעות הבכורה.

בין השאר- המוט הדחיף של ההגה, שקניתי חדש (זוכרים? ) ... ומתברר שהיה ישן, רק צבוע יפה. בכל מקרה הזמנתי מCIP ארבע גומיות לתפוחי ההגה, החלפתי את התפוח שהיה במצב לא טוב (במוט ה"חדש" ) לתפוח מהמוט הישן, עם גומיה חדשה דנדשה והמון גריז מתחתיה. בתפוח השני הייתי צריך לקדוח מחדש את החור שבו עובר השפלינט, כי הוא היה סתום בצבע. ועכשיו אני יודע שהמוט הזה תקין פיקס, גם אם לא חדש.

עוד, הגיעו בדואר אטמים עגולים לרצפה סביב דוושות המצמד והבלם, יורכבו במהרה בימינו.

פילטר אוויר - כמו של אאודי 100, או של טרנספורטר T3 הזרקה (מרובע) - איפה אני מוצא? בחנויות בת"א קצת מסתכלים לשמיים כשאני מבקש פילטר לטרנספורטר הזרקה.

 

מעבר לכל אלו, אני מתחיל בקרוב לעבוד על ה"בפנים". קודם כל, אני חייב לציין שהרבה ממי ששומע שאני מתכנן להחליף את הריפודים - מתחלחל. עכשיו תראו... המשבצות האלו - לא הטעם שלי, באמת יותר מדי סבנטיז. מצד שני - אחרי כביסה הריפודים באמת במצב לא רע, והמראה המקורי, ככה זה יצא מהחנות לפני יותר מ 30 שנה... בכל זאת זה אומר משהו. מה אתם אומרים? מה יותר חשוב? המראה המתוקתק או המקוריות שסימני הזמן ניכרים בה, אבל בעדינות? האמת שאני (אחרי הכביסה) קצת יותר נוטה לכיוון המקוריות השחוקה במידה...

את הוילונות אני מתכוון לצבוע בטבילה, מי יודע איפה אני קונה צבע שמיישמים במכונת כביסה?

 

מערכת חשמל "בית" - חיברתי בינתיים את המקרר והמשאבת מים עם החיבורים הישנים, ובלי מצבר בית - כלומר הם עובדים רק כשיש טעינה. אני עכשיו מתחיל לעבוד על המערכת החדשה, שתהיה מודרנית למדי, עם לוח ראשי שבו מפסק ונתיך חצי אוטומטי לכל מעגל (אמנם לא עם לחצנים מדליקים ואור כחלחל אלא עם טוגלים בסגנון צבאי, אבל זה גם משהו).

 

את ריפודי הדלתות הקדמיות התחלתי לשקם עם דבק מגע בריסוס, וספריי סיליקון. מתברר שהריפודים במצב מושלם, רק התקלפו מהמקום, והחורים של הרמקולים נעשו בצורה חורנית. רמקולים חדשים יותקנו באופן נקי יותר, ואחרי ההדבקה והניקוי, כל הריפוד יראה טוב. אז הנה עוד משהו שלא צריך לקנות חדש, ויישאר מקורי מהחנות.

 

ולכל מי שתיכף יתלונן שאין תמונות - בקרוב נתחיל להסתובב עם הקמפר בכל מיני מקומות....

 

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אסף

אשמח אם תפרט מעט על תיקון ריפודי הדלתות, אני צריך לעשות זאת גם ברכב שלי.

למה משמש ספריי הסיליקון?

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן אסף .

קודם כל כיף לשמוע על התקדמות .

לגבי ריפודים , אני בעד הישנים , אם אתה מחליט שלא , אז לפחות תדאג להם לשימור הולם כי יום אחד הבן שלך ירצה את הרכב ויתחלחל מחילול הקודש הזה .

 

פילטר אוויר תשאל את אסף עם הפיאגו' סי ( שירשור שנמצא גם הוא בדף הראשון היום) הוא אוסף אוודי .

 

היה מאוד כיף שבאת למפגש והצילומים , האחיינים שלי עד היום מתווכחים איזה "אוטו בית " יותר מגניב .

היה גם מפגש שבועי אחד שבאת ובקושי שלום הספקתי להגיד , נשמח אם תבוא עוד .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אסף

נפגשנו בפעם הראשונה במפגש החיפושיות האחרון, אפילו טרחת והראתי לי את מצב המנוע המרשים...

האוטו שלך, מדהים ונדיר, ולכן (חשוב לציין שאני פריק של מקוריות!) שווה להשאירו במצבו המקורי!

 

אם היו הריפודים קרועים מסריחים או דפוקים, לא היתה הרבה ברירה והיית חייב להחליף

אבל במצבם הנוכחי פשוט חבל לבזבז את היחודיות של הרכב, ולשנות את המצב.

 

אחד מגורמי המשיכה של רכב שמור במצב אותנטי, הוא החיבור לתקופה האמורה ועל אחת כמה וכמה

כשמדובר ב-VW ושנות השישים...

 

רכבים מקוריים במצב פחות טוב ממושלם, נמכרים עדיין בהרבה יותר כסף מרכב משופצר ומהונדס

ברחבי העולם, וככל שהשנים עוברות (אצלינו בפלס"ר היו אומרים שעוד לא נולד הבן יונה שיעצור את הזמן!)

נעלמים והולכים הרכבים המקוריים כמו שיצאו מהמפעל, ערכם עולה, והיחוד שלהם מחירו לא יסולה בפז!

 

אין כמו הריוורה והבאסים והחיפושיות כסמני תקופת ההיפים וודסטוק ואהבה חופשית...חבל לקלקל!

 

הישאר עם המקורי! - מצא טייפ 8 ערוצים מוסיקה תקופתית וסע לשלום-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אסף,

 

לאחר שראיתי את הריפודים המקוריים (ואת שאר הקפמר המרשים) במפגש החיפושיות, הדעה שלי חד משמעית: השאר את הריפודים המקוריים! הם הולמים את הרכב כפי שאף ריפוד מודרני לא יכול להלום אותו.

 

אלכס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אסף

אשמח אם תפרט מעט על תיקון ריפודי הדלתות, אני צריך לעשות זאת גם ברכב שלי.

למה משמש ספריי הסיליקון?

 

ספריי סיליקון - נותן גמישות לריפוד הפלסטי הפריך בן יותר מ 30 שנה. כמה דקות אחרי הריסוס, הריפוד הרבה יותר גמיש. ניגבתי את הסיליקון, ובעזרת ספריי 77 (דבק של 3M ) התחלתי להדביק מחדש את הקיפוד למזוניט במקומות בהם הוא התקלף. ריסוס על שני הצדדים, לחכות שיתייבש קצת (לא נדבק לאצבעות), ואז להצמיד את הריפוד למזוניט. אני עוד הצמדתי עם כליבה ושני קרשים, כדי שהייבוש יהיה עם הצמדה טובה. בזכות הסיליקון, בתהליך הזה הריפוד מקבל מחדש את הצורה של הקיפול על שולי המזוניט, ולא רוצה לברוח. זה כמו להסתרק עם שער רטוב או עם שער יבש.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הוילונות אני מתכוון לצבוע בטבילה, מי יודע איפה אני קונה צבע שמיישמים במכונת כביסה?

יש ליעקבי צבע כזה. אני יודע בוודאות שתוכל להשיג אותו בחנות שלהם בקרית אריה (רואים אותה מכביש 4, יש עליה שלט גדול שלהם), ובטח בעוד נקודות מכירה שלהם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
יש ליעקבי צבע כזה. אני יודע בוודאות שתוכל להשיג אותו בחנות שלהם בקרית אריה (רואים אותה מכביש 4, יש עליה שלט גדול שלהם), ובטח בעוד נקודות מכירה שלהם.

 

תודה, אני אנסה.

 

מאז העדכונים האחרונים עבר הקמפר לגור באופן זמני בתל אביב. אנחנו נוסעים איתו קצת בסופי השבוע, לא יותר מדי, אבל כיף.

יש עוד הרבה דברים לסדר, אבל החלטתי קצת לנוח מלעבוד עליו, ולהתמקד בלהנות ממנו, כי זאת עונה מצויינת לטיולים... חוץ מזה, יש דברים שמגלים רק אם נוסעים.

 

אבל בשבוע שהבאתי אותו לעיר, קרה אסון. כנראה סגרתי את הדלת על החגורה של המושב הקטן, זה שצמוד לדלת הזזה. באחד מימי הגשם של חנוכה (זוכרים? ) , פתחתי את הדלת הזזה וגיליתי לחרדתי שהמושב כולו ספוג מים. הכריות, העץ, הכל - פשוט ספוג. מהר הבאתי מברגה והוצאתי את כל הרהיט מהאוטו, במעלה המדרגות, הביתה. מהמשקל של הסיבית והכריות הספוגות מים, בדרך גם נתפס לי הגב. ייבשתי טוב טוב הכל, אבל מאוחר מדי - כל החלק התחתון של הרהיט, מכל הצדדים של לוחות הסיבית - התנפח, איבד צורה לחלוטין.

אני מתלבט עכשיו מה לעשות:

1. להשאיר ככה.

2. לבנות רהיט חדש, הפעם מסנדוויץ' או מהו יותר עמיד, לקלף את הפורמייקה מהישן (עם מגהץ, למי שלא מכיר את הטכניקה), ולהדביק על החדש לצורך המראה המקורי.

3 .לחתוך את החלק התחתון של הרהיט המקורי, לבנות שם הגבהה ובתוכה מגירה נשלפת כלפי חוץ, שתהיה בסיס לכירת הבישול.

נראה מה. צירפתי תמונות של האסון.

 

 

מהנסיעות בזמן האחרון יש לי רשימת תיקונים מגובשת-

הבולם הימני אחורי- טוב, הגיע הזמן.

יש בריחה מסעפת הפליטה בצד שמאל.

תאורה בלוח השעונים - אני חושד במתג האורות.

מד דלק - עובד רק עם סוויצ' פתוח ומנוע מכובה.

וכמובן - כל הדברים האחרים שעוד לא נגעתי בהם - חשמל בית, ריפודי דלתות, רמקולים לרדיו, פגוש פרה-ראנר שישמור על החזית של האוטו בחניות בת"א וכן הלאה..

 

בקרוב - חזרה הביתה, לבית המלאכה, להמשך העבודה.

 

אסף.

ניפוח  001.JPG

ניפוח  002.JPG

ניפוח  003.JPG

ניפוח  004.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...