Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב"ה

 

שלום חברים

במחירון לוי יצחק מצויינים 2 דגמים הנ"ל

16V RXT שהוא משנת 01 עד 02 רק וזה הצורה הישנה

16V EX שהוא משנת 02 עד 06 ומגיע עם הצורה החדשה

הדגם RXT זול ב 7K לעומת EX שנת 02 !

השאלות שלי הן כאלו

1. האם יש הבדל בין 2 המנועים הנ"ל ?

2. האם יש הבדל בביצועים בין ה-2 ?

3. האם הגיר האוטומטי או הידני דומה בשניהם ?

4. איך הביצועים של גיר אוטומטי בדגם EX לעומת הידני ? כי כמעט ואין ידני !

 

המון תודה חברים :)

פורסם

המנוע הוא דומה מאוד ההבדלים במערכת ההזרקה מעלים את ההספק מ 110 כ"ב בצורה הישנה ל 120 כ"ס

לגבי התיבה האוטומטית אני לא בטוח ב 100% אבל אני חושב שמדובר באותה תיבת AL4.

לגבי הידנית אין לי מושג.

ה RXT הוא דגם 5 הדלתות של המגאן MK1.

פורסם

"ה RXT הוא דגם 5 הדלתות של המגאן MK1."

 

מה זאת אומרת ?

רשום שזה רנו קליאו B :\

אני צריך תשובות בטוחות בכל אופן

מחכה לעוד תגובות.

פורסם

בשנת 2002 הקליאו עברה מתיחת פנים, ורמת הגימור שונתה מRXT לEX, החילוף קרה גם במגאן.



מה שמסביר את הבדל המחירים, הזול צורה ישנה (RXT) והחדש היקר (EX).

מנוע ה1.4 16V לא השתנה.

לאחר מתיחת הפנים נוסף מנוע 1.6 16V עם 110 כ"ס כמו במגאן.

פורסם

הרמת גימור של הדגם החדש כל כך משמעותית שהמחירון הוא 7 אלף שח יותר ?

 

ומה עם השילוב של תיבת הילוכים אוטומטית עם המנוע הזה ?

נותנת ביצועים טובים או שעדיף ידני ?

פורסם

אני לא חושב שזה קשור לרמת הגימור.

אם היית יכול לקנות את אותו רכב מאותה שנה, דגם אחד חדש וישן באותו מחיר מה היית קונה?

יפה.

חוסר ביקוש לדגם הישן יוצר פער מחיר.

 

מעולם לא נהגתי בקליאו, אבל המנוע 1.4 הוא מוצלח וחזק ואין לו בעיה להסתדר עם הגיר האוטומטי.

אבל בכל מקרה ידני תמיד עדיף.

פורסם

למה ידני תמיד עדיף ?

בהונדה גאז למשל הגיר אוטומטי שלה מאוד מוצלח עם המנוע לפי מה שהבנתי

אז מה גם בה יהיה עדיין עדיף גיר ידני ?

פורסם

גיר ידני מאריך ימים על פני המערכות המורכבות שיש בגיר אוטומטי.



הגירים של רנו בפרט מדגם AL4 ידועים לשימצה כלא אמינים וזו הוצאה לא קטנה.

בגיר אוטומטי צריכת הדלק מטבע הדברים גבוהה יותר.

אם אתה לא נוסע הרבה בפקקי המרכז אז עדיף גיר רגיל

משלבים לחמישי ונוסעים כל הדרך ליעד. עלויות האחזקה של רכב עם גיר רגיל קטנות יותר ככלל.

נסיעה טובה

 

פורסם

בוא ניקח לדוגמא גיר אוטומטי מצליח כמו בהונדה גאז ונניח לרגע מהקליאו שהבנתי שעדיף ידני

האם הגיר אוטומטי גם בהונדה יצרוך דלק יותר ויהיה עם בעיות יותר מגיר ידני באותו דגם רכב ?

 

באיזה רכב אני יאיץ מהר יותר ל 100 באוטומט או בידני ?

עד כמה עלות התיקון באוטומט תהיה יקרה יותר במקרה של תקלה ?

פורסם

להונדה ג'אז יש תיבת אוטומטית רציפה מוצלחת מאד,בעלת פעולה חלקה ואפשרות לתפעול ידני.

במקרה שלה ספציפית,ולאור התכונות הדינמיות הלא מלהיבות שלה,עדיפה דווקא התיבה האוטומטית.

ההבדל בצריכת הדלק בין הידנית לאוטומטית זניח מדי,ובכל מקרה מדובר במכונית חסכונית מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

"ולאור התכונות הדינמיות הלא מלהיבות שלה"

אתה יכול להסביר בבקשה אילו תכונות דינמיות ?

 

ומדוע מעל שנתון 2002 ממש לא בנמצא כמעט רנו קליאו ידני למכירה ?

פורסם

להונדה ג'אז יש שילדה לא רעה סה"כ,והיא סובלת בעיקר מנוחות נסיעה בינונית למדי.

לקליאו יש שילדה טובה בהרבה,ואפשר בהחלט להנות ממנה שלא על חשבון נוחות הנסיעה.

בשנים האחרונות מכונית ידנית הפכה לחיזיון נדיר למדי,ובמקרה של הקליאו זה חבל כי הגיר הידני ממצה היטב את יכולתו של מנועה המעולה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אז אם היתה לך אפשרות לבחור רכב שנת 2002

רנו קליאו RXT או EX או הונדה ג'ז ידנית כמובן

עם מנוע 16V לרנו אם נמצא, או רגיל

מה היית לוקח ?

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

תמיד כדאי לשאוף לשנתון יותר גבוהה.

 

ההבדל בין הדגמים הישנים לאלו שאחרי 2002 הוא שינוי בחזית ופנים הרכב ומספר שינויים במנוע.

 

התיבת הילוכים מסוג DP0 היא אותה תיבה רק בדגם מתקדם יותר.

×
×
  • תוכן חדש...