Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אפשרות להביא *** להביא = לרכוש ***את אחד הרכבים הללו מה יותר חסכוני ומשתלם להביא *** להביא = לרכוש *** ולמה?

אם אפשר לקבל פרטים ותגובות על כל אחד מהרכבים אני אשמח

פורסם

קולט במידה והיא שמורה ולא הייתה אצל איזה צעיר שלא טיפל בה ורק "אנס" אותה כל יום,

בכללי קולט הוא רכב שכבר בשנת 93 היה מאוד מתקדם ודיי איכותי ואמין מאוד,עם הזרקה רב נקודתית ומנוע חזק והכי חשוב זריז עם 113 כח סוס על משקל מאוד נמוך (השילדה של הקולט לא שוקלת הרבה בכלל יותר נכון לא שוקלת כלום:lol:),ביצועים יש לו 0-100 9.8 שניות על הנייר אבל אפילו הסופר לאנסר שלי(אותו הרכב) למרות שאני עד עכשיו לא מבין מה עם הרכב הזה ואיך הוא יצא כל כך טוב בבדיקה,עושה 8.5 שניות למאה עם עוד בנאדם ברכב וחצי מיכל דלק.

מבחינת חיסכון עם זה גיר ידני אז הוא דיי חיסכוני שלי אוכלת גיר ידני 1:13 ואפילו לפעמיים 1:14 בבין עירוני ובעיר 1:11-1:10 משהו כזה תלוי בנסיעה,גיר אוטומט דבר ראשון מאוד גרוע מניסיון כי הייתה לי סופר לאנסר גם אוטומטית וההבדל הוא שמיים וארץ,האוטומט הוא כל כך עגלה שפיאט אונו (בלי לזלזל) אפילו עם תתאמץ תקח אותך חחח וזולל דלק חבל על הזמן,שלא לדבר שהגיר האוטומטי לא אמין בכלל ובלי קולר לרוב מת ב 100 אלף ק"מ והשיפוץ עולה הרבה.

 

RSI יש לו פחות "סוסים" 110 לפי מה שאני זוכר אבל המומנט הוא יותר גבוה בגלל הנפח של המנוע היותר גדול (1.8) בכללי הן דיי הרוגות כולן כי גם אני חיפשתי בזמנו ולא מצאתי משהו שאפשר לקרוא לו "שמור".

מה שכן האמינות שלו בהרבה אבל בהרבה יותר נמוכה מיפני,ויש לי חבר עם RSI שעכשיו פשוט מתפרקת לו בידיים,כל יום הוא מבקש ממני שאני אבדוק כי יש בעיה/רעש חדש.

 

כל השאר לשיקולך זאת דעתי,בהצלחה.:arrow:

פורסם
קולט במידה והיא שמורה ולא הייתה אצל איזה צעיר שלא טיפל בה ורק "אנס" אותה כל יום,

בכללי קולט הוא רכב שכבר בשנת 93 היה מאוד מתקדם ודיי איכותי ואמין מאוד,עם הזרקה רב נקודתית ומנוע חזק והכי חשוב זריז עם 113 כח סוס על משקל מאוד נמוך (השילדה של הקולט לא שוקלת הרבה בכלל יותר נכון לא שוקלת כלום:lol:),ביצועים יש לו 0-100 9.8 שניות על הנייר אבל אפילו הסופר לאנסר שלי(אותו הרכב) למרות שאני עד עכשיו לא מבין מה עם הרכב הזה ואיך הוא יצא כל כך טוב בבדיקה,עושה 8.5 שניות למאה עם עוד בנאדם ברכב וחצי מיכל דלק.

מבחינת חיסכון עם זה גיר ידני אז הוא דיי חיסכוני שלי אוכלת גיר ידני 1:13 ואפילו לפעמיים 1:14 בבין עירוני ובעיר 1:11-1:10 משהו כזה תלוי בנסיעה,גיר אוטומט דבר ראשון מאוד גרוע מניסיון כי הייתה לי סופר לאנסר גם אוטומטית וההבדל הוא שמיים וארץ,האוטומט הוא כל כך עגלה שפיאט אונו (בלי לזלזל) אפילו עם תתאמץ תקח אותך חחח וזולל דלק חבל על הזמן,שלא לדבר שהגיר האוטומטי לא אמין בכלל ובלי קולר לרוב מת ב 100 אלף ק"מ והשיפוץ עולה הרבה.

 

RSI יש לו פחות "סוסים" 110 לפי מה שאני זוכר אבל המומנט הוא יותר גבוה בגלל הנפח של המנוע היותר גדול (1.8) בכללי הן דיי הרוגות כולן כי גם אני חיפשתי בזמנו ולא מצאתי משהו שאפשר לקרוא לו "שמור".

מה שכן האמינות שלו בהרבה אבל בהרבה יותר נמוכה מיפני,ויש לי חבר עם RSI שעכשיו פשוט מתפרקת לו בידיים,כל יום הוא מבקש ממני שאני אבדוק כי יש בעיה/רעש חדש.

 

כל השאר לשיקולך זאת דעתי,בהצלחה.:arrow:

 

מה אתה אומר שקולט מ-0 למאה בתוך 9.8 שניות???היא אפילו לא ספורטיבית..RSI זה נחשבת לספורטיבית.

שמה נכון רוב קורעים את RSI.זה תלוי איך מטפלים בה..ויש לי RSI שמור אני מטפל בה היטב והיא אמינה מאד.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...