Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שיקולים רבים החלטנו לשנות את המכונית הקטנה והידנית שחיפשנו לאחת אוטומטית.

המכונית כנראה תלך לאמא שלי שבחיים שלה לא נהגה על אוטומטי ולמען האמת אני חושב שלא יהיה לה קל להתסגל, ככה שגם מכוניות עם תיבות רובוטיות יכולות לבוא בחשבון.

חשוב לציין שאמא שלי צריכה מכונית קטנה בערך בסביבות ה100 אלף ש"ח, ונכון לעכשיו אין שום כיוון.

האם אתם ממליצים על גיר רובוטי או שהטכנולוגיה עדיין בחיתוליה?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי באיזור ה100 אלף ש"ח המכונית מיני שנותנת את התמורה הטובה ביותר לכסף הינה סוזוקי סוויפט, בגרסא המאובזרת כמובן - 105 אלף כולל אגרת רישוי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הבל החן, שקר היופי , זו הסוויפט.

ממליץ בחום על הסיריון, מנוע 1.3 ליטר אשר אינו מתקשה לשנע את הגוף של הרכב, נוחה משמעותית מהסוזוקי.

 

אני באופן אישי הייתי בודק האם הצרפתיות המודרניות מיובאות עם גיר ידני (הקליאו או 207) , הם עדיפות בכל מצב על היפניות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

חשוב מאוד שהגיר לא יהיה ידני, ישנה בעייה שבגללה אנחנו חייבים מכונית אוטומאטית.

שוב פעם, לא פוסל רובוטי, ואפילו מעדיף בגלל העובדה שב40 שנה האחרונות היא מעולם לא נהגה על אוטומטי.

פורסם

איזו הכללה חכמה "כל האירופאיות".

בדיוק כפי שכתב קודמי,הסוויפט היא מקרה קלאסי של עיצוב נאה שאין לו כיסוי במציאות,או לפחות בהתאם לרמת הציפיות.

הסוויפט היא מכונית קטנה,תרתי משמע,וזה מיתבטא בתא מטען מגוכך ומירווח פנימי בינוני מינוס.

נוחות הנסיעה די בינונית,וכשהרכב עמוס היא מידרדרת לרמה ממש בילתי ניסבלת.

הפולו 1.4 עדיפה עליה משמעותית,נוחה יותר לנסיעה ומרגישה כמו מכונית קומפקטית טובה.

ואם חייבים יפנית,אזי הסיריון עדיפה עליה.

למרות שזה לא מאד לא פופולארי כאן,גם הגטס 1.6 מהווה תמורה טובה,וכמו הפולו יש לה ESP,מערכת שלא כדאי להמעיט בערכה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

נהגתי בסויפט ובפולו 1.4 ידנית ואוטומטית.

 

המרחב הפנימי בשתיהן די דומה והמושב האחורי בסויפט נוח יותר (בפולו זוית לא נוחה למשענת), ההבדל הוא שלפולו תא מטען גדול משמעותית.

 

גם הנוחות בנסיעה עירונית (שני אנשים) לא שונה בהרבה (שני אנשים) - הבנתי שלסויפט בעייה בעומס מלא.

 

הפולו 1.4 האוטומטית ממש עגלה - נהגתי ב-75 כ"ס עם גיר 4 הילוכים, הבנתי שיש פולו 1.4 אוטומטית עם מנוע 80 כ"ס ותיבת טיפטרוניק 5 הילוכים אבל היא יקרה יותר.

 

מבחינת בטיחות, לשתיהן 4 כוכבי NCAP, לסויפט 6 כריות ו- ABS, לפולו 4 כריות, ABS ו-ESP.

 

מקווה שעזרתי.

פורסם
רק SUZUKI SWIFT, עדיף בכל מקרה מהאירופאיות.

 

 

מול אמירה מלאת חוכמה מעין זו אין לי תגובה תואמת..

הסוויפט עדיפה בעינך על ה 207 או לחלופין על הקליאו החדשה, יבושם לך, אך אני ממליץ לפותח השירשור להתיחס להמלצה שלך בעירבון מוגבל מאוד.

לא כולנו אוהבים להיחבט ברכב אשר עם 3 אנשים ממוצעים, מאבד את יכולת שיכוך הזעזועים, וחובט בנוסעים בכביש משובש, שלא לדבר על איכות ההרכבה הבינונית, והפלסטיקים אשר מזכירים יפניות של סוף שנות ה 90..

 

הפולו היא אופציה ראויה , גם היאריס הרובוטית היא רכב טוב אם מצליחים להתרגל לגיר הבעיתי..

למרות כל זאת, לעניות דעתי, הסיריון נותנת את התמורה הטובה ביותר למחירה, וכחבילה כוללת היא בין הטובות בקבוצה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ואם בא לכם לחסוף כסף בקנייה ובתחנת הדלק, תחשבו גם על הפנדה.

גיר רובוטי מצויין, חסכונית מאוד בדלק (1 ל 17 עד 1 ל20 ) וסה"כ רכב דיי טוב לנסיעה עירונית.

פורסם

נהיגה עם גיר רובוטי בעיקר בעיר ממש מעצבנת! וזה מנסיון על סמארט וקורולה חדשה.

הפנדה קטנטונת אפילו יותר מהסוויפט (נהגתי על אחת בספרד רכב חמוד מאוד) בגרסה הידנית!!

עם כל החסרונות של הסוויפט יש לזכור שמדובר ברכב (כנראה) מאוד אמין עם סחירות גבוהה.

אם אלו חשובים לך ואת מוכנה להתפשר על איכות הנסיעה אז הסוזוקי בהחלט אופציה ראויה.

כדאי להיכנס לסוכנות ולבקש נסיעת מבחן גם על הסריון ואז להחליט.

 

למען הגילוי הנאות הרכב השני שלנו במשפחה הוא סוזוקי ועם כל "בעיות הגב" שהאוטו הזה גורם. מדובר בכלי בעל אמינות גבוהה במיוחד ועלויות אחזקה נמוכות. אחרי שניכוותי מאירופאיות...בשבילי רק יפני בבקשה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אהה, נחמד מאוד לנהוג ברכב אשר גורם לך לכאב, ולא נוח לך בנסיעה..

הכול בתמורה לסחירות ואמינות..

 

מעניין אם אתה מיישם את ההלכה הזו גם בתחומים אחרים בחיים..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

שני דברים קטנים:

 

עובדה - הסוויפט לא כזו בטוחה כפי שנדמה. היא זכתה ל-4 כוכבים בקושי (על הגבול עם 3).

 

דעה - הפנדה נחותה מרוב הקטנות והייתי מעדיף לקנות סופר-מיני בת שנה על פניה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מול אמירה מלאת חוכמה מעין זו אין לי תגובה תואמת..

הסוויפט עדיפה בעינך על ה 207 או לחלופין על הקליאו החדשה, יבושם לך, אך אני ממליץ לפותח השירשור להתיחס להמלצה שלך בעירבון מוגבל מאוד.

לא כולנו אוהבים להיחבט ברכב אשר עם 3 אנשים ממוצעים, מאבד את יכולת שיכוך הזעזועים, וחובט בנוסעים בכביש משובש, שלא לדבר על איכות ההרכבה הבינונית, והפלסטיקים אשר מזכירים יפניות של סוף שנות ה 90..

 

הפולו היא אופציה ראויה , גם היאריס הרובוטית היא רכב טוב אם מצליחים להתרגל לגיר הבעיתי..

למרות כל זאת, לעניות דעתי, הסיריון נותנת את התמורה הטובה ביותר למחירה, וכחבילה כוללת היא בין הטובות בקבוצה.

 

די לקשקש,איכות ההרכבה בפגו' 207 \ 307 וכל שאר הקקימיקה לא מתעלה על איכות ההרכבה בסוויפט,וזה מנסיון עם 3 הרכבים שצוינו.

בסוויפט נכנסים בקצת צפיפות 5 אנשים,המושב האחורי מתאים ל3 אנשים בערך בגובה מטר 70,ואני שאני יחסית גדול מימדים(מטר 70 על 80 קילו) נכנסתי עם עוד 2 חברים מאחורה טיפה יותר גדולים ממני .

התא מטען באמת מגוחך על זה אני מסכים ב100 אחוז.

הרכב באמת יותר נוקשה מ307\207 אבל לא ברמה שהוא "מאבד את יכולת שיכוך הזעזועים" ו "חובט בנוסעים בכביש משובש" ברכב מלא.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...