Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסוויפט נכנסים 5 מבוגרים בצפיפות רבה מאוד, ובאותה הזדמנות מהלך המתלה כמעט ונגמר לחלוטין, דבר אשר מקפיץ את הרכב על כל מהמורה קטנה, ושוחק את נוחות הנסיעה בצורה משמעותית.

 

לגבי איכות הרכבה, מביקור קצר אומנם ב 207 , היא נראית ונשמעת מגומרת למישעי, איכות הפלסטיק , ומראהו נראה בשנות דור טוב הרבה יותר מזה של הסוויפט.

 

מציע לפותח השירשור לבצע נסיעת מבחן בכל אחת מהאלטרנטיבות שהוא שוקל, לטעמי ההבדל מוחשי בהחלט.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
די לקשקש,איכות ההרכבה בפגו' 207 \ 307 וכל שאר הקקימיקה לא מתעלה על איכות ההרכבה בסוויפט,וזה מנסיון עם 3 הרכבים שצוינו.

בסוויפט נכנסים בקצת צפיפות 5 אנשים,המושב האחורי מתאים ל3 אנשים בערך בגובה מטר 70,ואני שאני יחסית גדול מימדים(מטר 70 על 80 קילו) נכנסתי עם עוד 2 חברים מאחורה טיפה יותר גדולים ממני .

התא מטען באמת מגוחך על זה אני מסכים ב100 אחוז.

הרכב באמת יותר נוקשה מ307\207 אבל לא ברמה שהוא "מאבד את יכולת שיכוך הזעזועים" ו "חובט בנוסעים בכביש משובש" ברכב מלא.

 

אני נאלץ לתקן אותך כי אתה מטעה אנשים.

 

איכות ההרכבה בסוויפט בהחלט נחותה משל ה-307, אפילו באופן משמעותי. את ה-207 לא ניסיתי, לא יודע.

הסוויפט היא אחת מהסופר-מיני הצפופות ביותר הנמכרות היום, נקודה. שלושה אנשים מאחור? אולי לנסיעה של 5 דקות בעיר, ורק אם הם רזים.

עם עומס מלא (אפילו רק ארבעה אנשים) האוטו הופך למאוד לא נוח, מאוד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

באותו טווח מחירים כדאי לשקול גם פיאט גרנדה פונטו. יפה, מרווחת ובנויה היטב, אמורה להיות חסכונית למדי ובעלת אבזור בטיחותי ו-5 כוכבי NCAP. מנגד, יצויין כי היא די עגלה (יגיעו מנועים חזקים יותר, אבל זה כבר יהיה במחירים גבוהים יותר) והגימור בסביבת הנהג פלסטיקי ולא מרשים במיוחד. יש גיר רובוטי, ונראה לי כי עשויה בהחלט להתאים לדרישות.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

מבחינת היחס עלות/תמורה הסוויפט מהווה את אחת הרכישות הכדאיות בשוק הרכב בישראל.

 

כמו כל דבר יש לה יתרונות וחסרונות:

 

יתרונות:

 

1. מגיעה עם אבזור נדיב הכולל: שש כריות אויר, גלגלי מגנזיום, פנסי ערפל, רדיו-דיסק מקורי עם שליטה מההגה (מעור).

2. מנוע חזק יחסית , 1.5 המפיק 102 כ"ס.

3. מחיר- 105K

4. גיר אוטומטי "אימיתי" (יתרון לשוק הישראלי).

5. אמינות גבוהה.

6. אחת היפות בקטגוריה (וזה כבר עניין של טעם).

 

בצד היתרונות ישנם גם חסרונות כמובן:

 

1. הרכב צפוף ומקנה תחושת קלסטרופוביה במושב האחורי, עקב מקום מזערי וחלונות נמוכים.

2. איכות תא הנוסעים בינונית.

 

 

אם הדרישות שלך מהרכב, אינן דורשות הסעת 4 נוסעים באופן קבוע ונפח תא נוסעים גדול יחסית, הייתי שוקל את הסוויפט כאופצייה לא רעה בכלל.

 

בהצלחה

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
אהה, נחמד מאוד לנהוג ברכב אשר גורם לך לכאב, ולא נוח לך בנסיעה..

הכול בתמורה לסחירות ואמינות..

 

מעניין אם אתה מיישם את ההלכה הזו גם בתחומים אחרים בחיים..

 

התשובה היא כן עם עוד מאות אלפי ישראלים שקונים מכוניות יפניות מהסיבה הזו.

 

הייתי בסרט של מכוניות "ספורט" ומכוניות "איכות"...מה לעשות התבגרתי!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אוקיי תודה על התגובות.

האמת שתיבה רובוטית לא מפחידה את אמא שלי מכיוון שהיא לא בדיוק יודעת מה זה וזה טוב כי היא תבוא בראש פתוח למבחן.

סידרתי לה עד עכשיו 3 נסיעות מבחן, על פולו אוטומטית, גרנדה פונטו ויאריס. לפי מה שהבנתי 3 תיבות שונות בפעולה שלהם.

 

מהצרפתיות אני מפחד בעיקר בגלל ששמעתי פה בפורום שהגיר שלהן מאוד בעייתי, חשוב מאוד שהאוטו יהיה אמין. הביצועים ממש לא חשובים, לא חשובה האפשרות להסיע הרבה נוסעים (יש לנו עוד 2 מכוניות בבית) ותא מטען חשוב אבל לא קריטי.

ככה שלבסוף מה שחשוב זה התפעול של המכונית, הנוחות של המתלים, המחיר, הבטיחות והכי חשוב כמו שציינתי האמינות, ככה שהיפניות כנראה שמובילות בעניין הזה.

מה אתם אומרים על המיקרה?

פורסם
מה אתם אומרים על המיקרה?

 

 

מנסיעת מבחן שערכתי במיקרה בשישי האחרון, המיקרה סופר מיני נחמדה, אבל-

 

הרכב מרגיש מאד עגלתי ופשוט לא זז (16 ש' מ- 1 ל-100).

 

בנוסף, היא מגיעה עם אבזור מזעזע, בלשון המעטה. לדוגמה: כיוון מראות ידני, זוג חלונות חשמליים בלבד, כסא נהג שאינו מתכוון לגובה, רדיו דיסק בהרכבה מקומית, שתי כריות אויר בלבד- לסיכום רמת האבזור אינה מכבדת אפילו רכב משנות התשעים!

כל ה"חבילה" הנ"ל במחיר של לא פחות מ- 106,000 ש"ח!

במחיר הזה ישנן מתחרות ראויות ומאובזרות יותר.

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
התשובה היא כן עם עוד מאות אלפי ישראלים שקונים מכוניות יפניות מהסיבה הזו.

 

הייתי בסרט של מכוניות "ספורט" ומכוניות "איכות"...מה לעשות התבגרתי!

 

 

תרבות העדר היא דבר מוכר מאוד בישראל, אך לצערך אינה מעידה על נכונות הבחירה..

להמשיך לנסוע ברכב אשר אתה סובל פיזית ממנו, לא נראית לי כדבר החכם לעשות..

 

הקשר למכוניות ספורט , או איכות שאתה מציין פה לא מובן לי.. , אבל לי אשר בטיחות המשפחה בראש מעיניו, חשובה הבטיחות והאיבזור הבטיחותי של הרכב, יותר משמירת הערך שלו..

ולגבי האמינות, 18 שנה אני עם "הגרועות שבארופאיות" (רנו , סיטרואן), מעולם לא נתקעתי עם הרכבים ולא נתקלתי בבעיות רציניות, אלא בבלאי טבעי פחות או יותר..

מבחינתי יש פה הרבה מאוד סיפורי בדים ושמועות..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הכריזו עכשיו על שיווק מזדה2 בישראל.

106500 לדגם המאובזר, כולל 6 כריות אוויר.

ציון של 4 כוכבים במבחן ריסוק.

 

שווה בדיקה לכל הפחות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

עד שהוא תשווק בפועל, עד שיגיע רכב מבחן לירושלים ועד שיהיה כזה במלאי כבר לא שווה לחכות.

אנחנו צריכים רכב במיידי, גם מסיבה בריאותית (לא משהו חמור חס וחלילה) וגם מסיבה כלכלית (כסף מאבד מהערך שלו)

לכן אלא אם מחר המאזדה תהיה באולמות כנראה שהיא לא באה בחשבון.

פורסם

"ביקרתי" את המאזדה 2 באתר של מאזדה אוסטרליה ו-e-ncap והיא נראית לא רע...

מבחינת מפרט ותמחור - מקבילה לסויפט, מהפכה בשוק לא תהייה.

(אגב, כנראה שב-2008 תצא הפיאסטה החדשה המבוססת עליה)

 

למישהו יש מושג מתי תתחיל להימכר בארץ? האם זה שהוכרזו מחירים אומר שבקרוב?

פורסם

לא ראיתי שמישהו הציע את הפיאט 500 החדשה...

מאיזו סיבה ?

 

לא מוכרת ?

יקרה מהתקציב ?

סתם לא משהו ?

פורסם
משיחה שלי עם "דלק מוטורס"

 

תחילת הזמנות/מכירות של מזדה 2 החל מחודש אוקטובר.

 

עידן

 

אתמול התקשרתי לסוכנות בת"א

הסניף סגור עקב שיפוצים

 

יש עוד סניפים במרכז הארץ?


×
×
  • תוכן חדש...