Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי מגבר הייפוניקס txi6406 המוציא 85 rms

מה היא עוצמת הקומפוננטים שיתאימו למגבר זה?

האם המגבר יהיה חזק לרמקולים של 50-60 rms?

פורסם

שלום לך ,

 

לי יש את המגבר הזה והוא מגביר זוג רמקולים שעומדים ב120W RMS ללא בעיות והוא עושה את זה אחלה .

אני מניח שעליך ללכת על קומפוננטים של איזור ה80W RMS , אבל זה מאוד מאוד תלוי מה אתה מתכוון להתקין שם .

תרשום כאן מה אתה חושב לקנות ונשמח לעזור .

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

ההתלבטות שלי היא בין :

מורל פולס/טמפו

rockford p162s

plant audio p6

focal165a

phase pcs165.20

 

ידוע שיש הבדלי סאונד בין הרמקולים

הנטייה היא לעבר סאונד רך וחם יותר

 

אך ההתלבטות היא האם המגבר לא יהיה חזק מדיי לfocal ולrockford ?

פורסם

אם אתה מחפש סאנד רך וחם יותר כדברייך, אז הפולס או הטמפו יתאימו לך FIX.

אתה גם יכול לשמוע את האנרג'י של הרץ' אולי אתה תאהב את אופי הצליל הזה יותר?

 

ישנם עוד קומפוננטים במחירים הללו, אולי אחד מהם מתאים לך? כמו הדיסקוס של MBQ,וכו'.

 

לגבי המגבר, אז אני מניח שאין בעיה כלל לעבוד איתו גם על סטים שמוצהרים על יכולת ספיגה של מעל 100 וואט RMS, מכיוון שרוב הסטים מאוד נצילים.

 

מה שגן, אפשר לאמר שאם רוצים לנצל במלואו סט מסויים או אלמנט מסויים- צריך הגברה של 120% מעל האלמנט.

זה נעשה על מנת שגם יהיה מתן הגברה שממצה את האלמנט וגם המגבר לא יתאמץ ויעבוד תמיד בתחום הבינוני ולא בקצה גבול יכולתו.

 

 

 

ניר,

under construction..

פורסם

את הDLS לא שמעתי

אבל את ההרץ אנרג'י (לא היי - שאמור להיות יותר טוב) ומאוד מאוד אהבתי

צליל פתוח ומדוייק גם בווליום גבוה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...