Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אור רוורס לא פועל , פיג'ו 205


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה התמונות:

הצד הימני של תא המנוע (תצטרך לפרק את הצנרת שמתחברת לבית מסנן האוויר)

orig_824E526824A34EB7943714CBA5EB6CC3.JPG

 

 

וברגע שפירקת את הצנרת, היוניט תצוץ לך (במרכז התמונה):

orig_3A5CB320B7444F44ACB0164428B5821F.JPG

 

תנתק את הקונקטור, תבריג את היוניט החוצה (לא עם היד, כמובן) וזהו.

בהצלחה.

פורסם

עוד שאלת חשמל לגבי פז'ו 205 (אם צריך אפתח בנפרד) -

המצת לא עובד (אין חשמל), מה אפשר לעשות? האם זה קשור לזה שהנורה הירוקה של האורות דרך לא עובדת?

תודה!

אם תצעק הם כבר לא ישמעו... :shock:

כשכלבים קטנים עושים צל גדול סימן שצריך להיזהר מהקקי שלהם.. :roll:

פורסם

אין קשר לנורה של אורות הדרך (אני מניח שאתה מדבר על הנורית בלוח השעונים).

בדוק את הנתיך ששיך למצת. במידה והוא תקין - כנראה שיש נתק באיזה חוט שמוביל למצת.

פורסם

ערב טוב , התעלומה נפתרה.

עופר וניסן קודם כל תודה רבה על התמונות, עופר אצלי הרבה יותר צפוף שם , אני מקווה שלא פירקת איזה מפלג בדרך כדי שהתמונה תצא כל כך ברורה8)

בכל מקרה, קיצרתי את שני הפינים של הקונקטור(שאגב אצלי נראה יותר מאסיבי), ואכן דלקה נורית הרוורס(עם סוויץ' פתוח במצב 2), מה שאומר שהיוניט לא בסדר.

אבל כמו תפרן שנמצא בתקופה קשה, לא יכולתי לסבול את העובדה שאני הולך לקנות יוניט חדש, וישר חשבתי על האוטומט וינקר שקניתי בלי שהייתי צריך.:evil: בגלל בעיית מגעים בלחצן מצוקה.

אז ריססתי מעט WD40 על שני הפינים של הקונקטור, והכל פועל כמו שצריך.:-D

 

הייתה לי הרגשה שהבעיה הזו כמו רוב הבעיות ב 205 ושות' הן סדרתיות, ולכן אמצא את הפתרון בפורום הזה , שתמיד יש בו אנשים טובים עם ידע שרוצים לעזור.

הפעם עופר הגדיל לעשות ואפילו ירד לפרק ולצלם ברכב, עופר קבל ח"ח.

 

תודה רבה.

 

 

*לבחור עם המצית, זה נשמע כמו פיוז, עבור עליהם ובדוק איזה מהם עם מוליך קרוע.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

*לבחור עם המצית, זה נשמע כמו פיוז, עבור עליהם ובדוק איזה מהם עם מוליך קרוע.

קודם כל תודה רבה!

מישהו יודע איזה עוד דברים לא אמורים לעבוד אם זה פיוז? כי עברתי ולא מצאתי.

ואיפה נמצאת היוניט?

שוב תודה!

אם תצעק הם כבר לא ישמעו... :shock:

כשכלבים קטנים עושים צל גדול סימן שצריך להיזהר מהקקי שלהם.. :roll:

פורסם

אגב, אני ממש חדש פה ובכלל אין לי הרבה מושג ברכבים, אבל אני משתדל ורוצה ללמוד... אז מצטער אם יהיו שאלות של ילד בכיתה א', אני אכן כזה (בקטע של רכבים)

אם תצעק הם כבר לא ישמעו... :shock:

כשכלבים קטנים עושים צל גדול סימן שצריך להיזהר מהקקי שלהם.. :roll:

פורסם

היוניט שדיברו עליה לא קשורה אליך.

במידה ועברת על כל הנתיכים וכולם תקינים - כנראה שיש נתק בחוט שמתחבר למצת.

במידה ויש ברשותך ספר רכב, מצוין שם כל נתיך ותפקידו.

×
×
  • תוכן חדש...