Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודשיים ידידה שלי קנתה איסוזו טרופר שנת 94

על מד הקילומטאז מופיע 264,000

בגלל בעיה מכנית היא הגיעה למוסך UMI שם אמרו לה שבשנת 2006 הרכב עבר טיפול שבמהלכו נרשם 400,000 קילומטר

לא נעשה זכרון דברים בין שניהם

 

מה אפשר לעשות?

תודה לממליצים אבל בבקשה רק מי שיודע מניסיון ומבין בנושא

 

אגב עשיתי חיפוש לא מצאתי תשובה לשאלתי

תודה מראש ושבת נהדרת

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה זיוף ובעבר אף היתה פסיקה של בית משפט בענין זה. (משהו מלפני כמה שנים).

הבעיה שלך היא איך תוכיח שקנית את הרכב וכבר היה בו קילומטראז' מופחת,

איך תוכיח לביהמ"ש שלא אתה הפחתת את הקילומטראז' ועכשיו סתם תובע את הבעלים הקודם.

 

כשאין הוכחות מוצקות, אל תהיה בטוח שתזכה, חובת ההוכחה עליך.

 

אם תתיעץ עם עו"ד והוא יגיד לך שאתה בטוח זוכה, תדע בוודאות שהעו"ד הזה בוודאות זוכה בשכ"ט ממך, אבל ממש לא בטוח שתזכה במשפט.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
כשאין הוכחות מוצקות, אל תהיה בטוח שתזכה, חובת ההוכחה עליך.

 

אם תתיעץ עם עו"ד והוא יגיד לך שאתה בטוח זוכה, תדע בוודאות שהעו"ד הזה בוודאות זוכה בשכ"ט ממך, אבל ממש לא בטוח שתזכה במשפט.

 

ניתן לקבל מהמוסך דו"ח טיפולים וכך לדעת איזה קילומטרג' היה לרכב ומתי (נגיד 400 אלף לפני שנה כשהרכב היה אצל המוכר).

ניתן לקחת את דו"ח הבדיקה (בתיקווה שהייתה בדיקה) ולראות מה היה אז הקילומטרג' בעת המכירה.

 

אם יש את שני המסמכים האלה אפשר להוכיח שהמונה עבר דיאטה...

 

נ.ב. לגבי עורכי דין - הוצאת לי את המילים מהפה :wink:

פורסם

לאמיר - אפשר לדעת שמד האוץ לא "סובב" על ידך כך - יש לך מסמך המעיד על כמה קילומטראז' קנית את האוטו?

 

אם כן - בדוק אותו, ובמידה ורשום שם 264K, אתה יכול להכניס למוכר באביאביו.

עוד מעט יבוא אוטו חדשדנדש!!!:twisted:

בקרוב...8) מאוד...:twisted:

פורסם
לאמיר - אפשר לדעת שמד האוץ לא "סובב" על ידך כך - יש לך מסמך המעיד על כמה קילומטראז' קנית את האוטו?

 

אם כן - בדוק אותו, ובמידה ורשום שם 264K, אתה יכול להכניס למוכר באביאביו.

 

ביום ראשון אני יקבל את תוצאות הבדיקה שנעשתה לפני קניית הרכב

האם מישהו יודע אם רשום שם הקילומטראז' כשהרכב הגיע לבדיקה?

פורסם

אני חושב שאמור להופיע מס' בק"מ,בכול מקרה בבדיקה שאני עשיתי לרכבי היה רשום את מס' הק"מ.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
ביום ראשון אני יקבל את תוצאות הבדיקה שנעשתה לפני קניית הרכב

האם מישהו יודע אם רשום שם הקילומטראז' כשהרכב הגיע לבדיקה?

 

אם זו בדיקה של UMI, אתה יכול לראות למעלה, ליד הפרטים של הרכב: "הגיע עם קילומטראז' XXXXXXX" או לחילופין - "מד-אוץ XXXXXXX".

 

בהצלחה..

עוד מעט יבוא אוטו חדשדנדש!!!:twisted:

בקרוב...8) מאוד...:twisted:

פורסם

בעקרון בכל בדיקה של רכב במכון בדיקה, מצויין מס' הקילומטרז.

 

ואם צויין X , ובמוסך UMI (מרכזי) צויין Y , הריי שזו עילה מצויינת לתביעה בריאה ושמנה (בהסתמך על סעיף בחוק החוזים שאומר שאם הוסתר ממך משהו שהיה מונע ממך לרכוש את הרכב, הריי שהעסקה בטלה.)

פורסם

אם יש טופס בדיקה, בוודאי שיש עליו קריאת קילומטראז'.

זאת הוכחה מצויינת.

 

שים לב ! טופס הבדיקה לפעמים נרשם על שם המוכר, ואם זה המצב, לא בטוח שיאפשרו לך לקבל עותק. (לפחות לא באופן חוקי).

 

אבל אם אתה בטוח שזה רשום על טופס הבדיקה, ויסרבו לתת לך עותק, אתה רשאי לפנות לביהמ"ש ולבקש צו שיכריח אותם למסור עותק שכזה.

 

עכשיו תעשה את השיקולים הכלכליים, כי גם ביהמ"ש עושה אותם:

האם קנית את הרכב במחירו הראלי?

האם שילמת הרבה פחות, וזה מצב שמשקף את מצב הרכב והפחתת הקילומטראז'?

 

ובכלל אל תהיה בטוח ששכ"ט עו"ד יוחזר לך במלואו. בתי משפט בד"כ לא מכסים את כל עלות העו"ד.

 

האם אחרי כל הריצות, התביעות והמלחמות, תרוויח משהו מהענין, או שבסוף תצא צודק אבל ישאר לך פחות כסף בכיס?

 

אני מכיר יותר ממקרה אחד, שבו עו"ד יעץ ללקוח שלו לוותר, כי שכ"ט יעלה על כל מחיר הפיצוי שיקבע ע"י ביהמ"ש.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אני מכיר יותר ממקרה אחד, שבו עו"ד יעץ ללקוח שלו לוותר, כי שכ"ט יעלה על כל מחיר הפיצוי שיקבע ע"י ביהמ"ש.

 

אני מכיר מקרה אחד שבו איזה אדיוט עמד על רגל אחת ועשה קוקוריקו! זה אומר שהוא תרנגול?

האם הפרט מעיד על הכלל?

אולי בגלל שבמקרה שלו הזיוף היה פחות מהותי והנזק שנגרם היה קטן יותר לא היתה כדאיות.

 

אז ככה:

זיוף ק"מ הוא עבירה פילילת ניתן ורצוי להגיש תלונה במשטרה. (כן גם אם זה יסגר מחוסר עניין לציבור, האמינו לי שרישום משטרתי גרוע יותר מרישם פלילי).

לפני זה כדאי להידבר עם בעל הרכב, להציג בפניו את העובדות והשלכת מעשיו ולנסות להגיע לפשרה כספית.

 

בנוסף מדובר בעבירה שיש לה פן נזיקי ולצורך כך אפשר להסתפק בבית המשפט לתביעות קטנות (כאשר התביעה קטנה מ18000 ש"ח בערך) אין צורך בעורך דין ואין מדובר בפרוצדורה מורכבת.

 

דעתי היא לא לוותר בעניין.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

סולל הדרך - ברמת העיקרון אתה צודק

אבל כאן ישראל ולא ארה"ב.

 

אם הרכב במחירון היה לדוגמה 50,000 שקל והוא קנה את הרכב לאור מצבו ב- 30,000 שקל, זאת סיבה טובה שבתי משפט יכירו בכך שהמחיר היה הולם את מצב הקילומטראז' ומצב הרכב ושלא נעשתה רמאות לשמה, כלומר המוכר לא הפחית קילומטראז' ובגלל זה קיבל 50,000.

אילו המצב היה הפוך והמוכר היה מקבל 50,000, זאת רמאות לשמה שמתבקש בוודאי לתת פיצוי כספי הולם.

 

אל תשכח ששופט בודק מה באמת הנזק שנגרם לך. ואם יסתבר שכל הנזק שנגרם לך, כבר גולם במחיר הרכב אז אולי תקבל פיצוי סימלי של 1000 שקל.

השאלה אם בשביל 1,000 שקל שווה לך כל הריצות.

בישראל פיצוי על עוגמת נפש הוא משהו שבתי משפט לא יודעים להעריך ולכן הוא בדרך כלל סימלי.

 

בארה"ב על נזק כספי קטן, רמאות קטנה כזאת, יכולה לגרור תביעה של מיליוני דולרים ויש סיכוי גבוה שתזכה.

רק כאן בישראל, אם תמצא ג'וק בתוך הביסלי, תקבל פיצוי ארגז ביסלי במבה וכד'. בארה"ב היית מקבל עשרות/מאות אלפי דולרים, רק כדי שהסיפור לא יגיע לבתי משפט, כי שם זה יעלה להם עוד יותר

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...